"Btw harini aku nak tido kat rumah ko.."kata Jungkook sambil menyuap ramen ke dalam mulutnya..
"Apa?!!!"
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
"Hahahaha,kau buat lawakkan??" Tanya Yuju kepada Jungkook...
"Tak" kata Jungkook selamba membuatkan Yuju tercenggang seperti badak yang baru mandi di sungai...
"Macam mana dengan parents aku??" Tanya Yuju..
"......"
(Monster by Exo) bunyi ringtone hp Yuju
Dalam talian
Yuju:yeoboseo..
Omma:Yuyu,Omma dengan D.O mungkin tak balik..
Yuju:mwo?!!! Waeyo?!!
Omma: Omma tidur dekat rumah kawan Omma...kat sini hujan lebat...
Yuju:hmmmm.....arasseo..
Omma:btw Jungkook adakan??dia tidur sanakan??jadi dia teman kamu kat rumah..mungkin dalam 2 hari Omma tak balik...D.O tido kat rumah Kawan dia...ape nama dia erk...Ekzo??Eko.?Ezo??Exid??ha..Exo..
Yuju:owh...ok-ii..jap!macam mana Omma tahu yang Jungkook ada ni???
Omma:eerr...tu...ajdnsmsksks....Yu..shsjsjsn...line kat sini.snsnwjsnsjsn....tak clear!!
Tuttt~~
"Mwo?!! Macam mana Omma tahu Jungkook tidur sini..." jeling Jungkook yang sedang menonton televisyen...
"Apa tengok-ii??Aku tahulah aku handsome...ke nak kena kiss??"smirk Jungkook membuatkan Yuju menyampah terhadap Jungkook...
"Daripada aku kiss kau baik aku kiss meow-ii aku..."kata Yuju dengan muka innocentnya itu...
"Btw mana bilik aku??"tanya Jungkook melihat Yuju yang sesang berdiri serta memegang telefon bimbitnya...
"Nanti aku tunjuk...hmm...baju kau mana??Omma kata dia tak balik selama 2 hari..."kata Yuju mengeluh...
"Baju aku ada kat kereta..nanti aku ambik.."kata Jungkook
Skip
"Ni bilik kau...jangan sepahkan okay!"arah Yuju dengan jelingan killernya...
"Arasseo...aku tahulah...kat rumah orang wajib sopan.."kata Jungkook tidak mengaku kalah...
"Cewh.."kata Yuju yang lagi tercegat di pintu bilik JUNGKOOK
"Wae kau tercegat kat pintu??aku nak mandi ni?..ke kau nak tengok abs aku?? if nak jom mandi sama-ii..lama dah aku tunggu ni...anak buah aku dah lama tak terlepas dari sangka.." kata Jungkook kepada Yuju...
Muka Yuju menjadi merah menyala lalu dia tutup pintu bilik Jungkook...terdengar suara Jungkook ketawa...benci benci benci!!
7:36 p.m
"wey,kau tak bosan ke??" Tanya Jungkook kepada Yuju...sekarang mereka sedang menonton televisyen...
YOU ARE READING
[C]TRUE LOVE OR NOT?!
RomansaDia boyfriend aku. Tapi bukan boyfriend sebenar aku. Sebab dia hanya mempergunakan aku. By YukookHyuminMinSoo Cover:YongShiRa