Priveam prima pagină din jurnal pe care o scrisesem cu o seară înainte, gândindu-mă la sentimentele pe care le avusesem când stiloul scria tot ce simțeam. Este ciudat să recitești ce ai simțit și ce ai crezut cu doar câteva ore in urma. Simt ca traiesc aceeasi zi, deoarece nu dorm inca de atunci. Simt ca nu am puterea sa restartez totul, sa incep o noua zi. Dar ca sa incep o noua zi, trebuie sa o inchid pe ziua actuala, dar nu pot. Din cand in cand ma ia somnul pentru cateva minute, si in acele minute vad doar imagini cu ea. Este posibil sa ma bantuie imaginea ei pana si in somnul meu de cateva minute?
Am tresarit cand am auzit soneria de la usa, ridicandu-ma de pe scaun si mergand prin apartamentul gol si dezordonat, pana la usa. Stiam ca era unul dintre baieti, asa ca doar am deschis usa fara sa ma intereseze care din ei este, intorcandu-ma apoi in camera mea.
- Hei, Harry. Se aude vocea lui Zayn cand intra in camera mea, asezandu-se pe scaunul negru de langa mine.
- Ce faci?
- Inca respir, ceea ce inseamna ca inca traiesc. Din pacate.
- Stii ca nu la asta m-am referit.
- Stii ca sunt constient ca va faceti griji pentru mine si ca toate vizitele astea nu inseamna nimic. Veniti doar sa ma verificati. Am spus ridicandu-mi genunchii la piept.
- A sunat Blair.
- De ce?
- Vrea sa te vada maine dimineata.
- Spune-i ca nu pot. N-am chef iar de ea.
- Stiu ca ti-a dat un jurnal, ai scris ceva?
- Da, si as prefera sa ramana privat. Acolo sunt gandurile, sentimentele mele si chiar cuvinte care sunt doar pentru..ea..
- Pentru cine, Harry?
- La dracu, nu vreau sa citeasca, in regula?
- Atunci spune-i.
- O va face oricum. Este un consilier, care umbla doar dupa bani, nici nu ii pasa. Probabil ca se amuza pe seama mea.
- Harry, stii ca nu e asa. Vrea sa te ajute.
- Vrea bani.
- Vrea sa te ajute la fel cum si noi vrem sa te ajutam.
- Nimeni nu ma poate ajuta! Nici Blair, nici voi, nici macar eu insusi. Doar..ea o poate face. Strig pierzandu-mi calmul, insa ma linistesc la final.
- Cine, Harry? Ma intreaba cat timp privesc in gol inghitind in sec.
- Daca vine inapoi, sau cineva o aduce inapoi la mine, atunci voi fi bine. Poate ar fi venit chiar ea, dar nu stie sa inoate. Sau nu stie ca suntem in San Francisco. La dracu de ce suntem in San Francisco? Schimb rapid subiectul cand simt ca ma adancesc in dorintele si gandurile mele ciudate si imposibile.
Si-a lasat privirea in jos, inchizandu-si ochii.
- Nu..
- La dracu nu imi spuneti nimic, si urasc asta. Dar la dracu vreau sa stiu de ce ne-am luat fiecare cate un apartament in San Francisco si nu mergem acasa?
- Nu putem. A spus brusc intrerupandu-ma, ridicandu-si privirea spre mine.
- C-ce vrei sa spui? De ce nu putem?
- Nu putem sa ne intoarcem acasa, asta va fi casa noastra de acum, San Francisco.
- Ce vrei sa spui? Repet intrebarea confuz.
- Casa noastra este plina de fani, papparazzi si tot felul de reporteri. Reputatia noastra..
- Ce? Reputatie? Care reputatie?
- A noastra.
- Moment prost sa ma incluzi si pe mine. Voi aveti reputatii. Dar eu nu mai am reputatie, nu o mai am pe ea, nu mai am viata. La dracu, Zayn nu mai am nimic! Urlu batand cu pumnul in masa.
CITEȘTI
Harry's Depression // Volumul II ✔
Fiksi PenggemarDupa sinuciderea iubitei sale, Laura, Harry cade intr-o depresie adanca din care nu poate fi salvat. Nu isi doreste sa fie salvat, desi are nevoie. Isi petrece zilele de agonie in apartamentul sau nou din San Francisco, scriind in jurnalul sau tot c...