4. Harry

730 54 18
                                    

Mi-am ridicat capul incet incercand sa imi aduc aminte ce s-a intamplat. Louis dormea linistit langa mine tinandu-ma strans in brate. Vroiam sa imi aduc aminte ce se intamplase dar ceva imi spunea sa nu ma ridic din pat. Aveam un sentiment care ma facea sa imi fie frica sa ma duc jos, la baieti. Si totusi trebuia sa incerc sa imi aduc aminte ce facusem aseara cu Louis. Imi aduc aminte ca am inceput sa bem vin impreuna dar mai apoi imaginea imi devine cam blurata.

Sa ma ridic nu pot, sa il trezesc pe Louis nu vreau, cum fac sa imi aduc aminte? Incet, mi-am strecurat mana pe sub asternut miscand-o incet in jos pe abdomenul lui Louis pana cand mana mi se lovi de ceva cald. Imediat am realizat ce este si mi-am retras mana brusc simtindu-mi obrajii din ce in ce mai rosii.

-De ce te-ai oprit?

Mi-am intors capul incet ca si acum il puteam privi in ochi. Somnul inca nu isi stersese urmele de pe chipul sau si inca nu isi putea deschide ochii. Nu stiam daca ii tine inchisi din cauza somnului sau din cauza mainii mele dar am decis nici sa nu il intreb atunci cand am simtit cum obrajii meidevin din ce in ce mai roz. Mi-am sprijinit barbia pe pieptul lui si am inceput sa ii mangai barbia nebarbierita.

-Nu vroiam sa te trezesc, i-am soptit, doar ca…

M-am oprit gandindu-ma daca sa ii spun sau nu. Putea sa fie ofensat de faptul ca nu imi aduc aminte, nu? Si totusi trebuia sa stiu. Ma simteam atat de ciudat cu golul acesta in minte.

-Doar ca ce?

-Nu vreau sa te supar, i-am soptit asezandu-mi mai bine capul.

-Hai spune-mi!

Vocea lui parea ca vine de la un copil de trei ani care moare de curiozitate. Nu mi-am putut reprima un ras gutural si m-am intors ca sa il pot privi in ochi.

-Promiti ca nu te superi?

-Jur pe cutia numarul unu de morcovi.

-Dar mai ai inca 13! Jura pe Kevin, l-am provocat eu.

De fapt era partial o provocare, tot ce vroiam eu era sa fiu sigur ca nu se va supara cand ii voi spune.

-Nu jur!

-Jura!

-Nu jur!

-Jura!

-Nu jur!

-Bine, atunci nici eu nu iti spun ce vroiam.

Se lasa linistea. Nu acea liniste care te face sa vrei sa gasesti un subiect de discutie ci aceea linistitoare. Si totusi mie mi se parea ca doar eu simt asta. Louis parea agitat. Stiam eu! Vrea sa afle… Of, Boo, iti dau zece secunde sa imi zici ca juri pe Kevin.

Unu… doi… trei… patru… cinci… sase… sapte…

We are a secret, can't be exposed [Larry]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum