Capitolul 5(Petrecerea si cuplul)partea 1

345 23 8
                                    

Ne pregatim de fastoasa petrecere .M-am imbracat in rochia cumparata impreuna cu fetele ,iar parul l-am lasat pe spate .Soph poarta o rochie crem cu volanase si Emm poarta o rochie simpla mulata neagra peste fund ,tipic lor.Pentru machiaj am decis sa ma las pe mana fetelor si a iesit o capodopera, nici nu ma recunosteam ,iar in picioare am decis sa imi iau balerini negri cu mov avand in vedere ca nu prea ma pricep sa merg cu tocuri deoarece cand le port arat ca o caprioara nou nascuta cand merg cu acele tocuri blestemate.Coboram jos unde ne intalnim cu tata.

Tata:Fetelor ziceti ca va duceti la o nunta nici de cum la o petrecere .

Eu:Tata.....

Tata:Cei?Apropo fetelor la ce ora veniti?

Soph:O sa incercam sa venim mai devreme domnule Smith,dar daca se intampla sa intarz.....

Emm:La 12 sau poate 1 vrea sa zica Soph domnule Stefan .

Toate ne uitam ca la poarta noua stiind ca tata nu ma lasa afara decat pana la 10 maxim .

Tata:Offf,bine ,macar de data asta.

Eu cu fetele :Multumim...:))

Am luat cheile si iesim pe usa .Intram in masina pentru a merge la petrecere.

Emm:Domnule Smith pe bune Soph zici ca e mai batran decat noi cu 80 de ani ,sti foarte bine ca ne-a zis sa ii spunem Stefan daca vrem .

Soph:Daca vrem ....

Eu:Fetelor gata....

#la petrecere#

Am ajuns in fata unei case uriase cu o curte plina de adolescenti pe jumatate beti ,mai mult ca sigur asta e casa lui Tayor .
Mergem pana ajungem in fata unui baiat cu niste patratele bine formate fiind observate si pe sub tricou .

Emm:Taylor ....

Tay:Fetelor ,ma bucur ca ati reusit sa veniti la petrecere .....tu trebuie sa fi Ella .

Eu:Da asa e, in carne si oase.

Tay:Haha....nu e de mirare ca Ethan e topit dupa tine .

Eu:Poftim.....

Tay:Glumeam doar Ethan mi-a spus despre tine ,tu esti vecina care ii face zile fripte.

Eu:Mai degraba el mie .

Tay:Veniti cu mine inauntru .

Taylor ne-a condus in sufragerie .Aceasta era plina cu adolescenti care se chinuiau sa mai bea cu toate ca corpul le spunea destul de clar ca e limita.Emm a fost invitata de catre Taylor la dans cine stia ca este genul ala romantic.

Soph:Se pare ca am ramas doar noi doua.

Eu:Da.....auzi dar Emm cu Tay nu sunt impreuna .

Soph:Sunt doar prieteni ,dar Emm vrea sa stea cu el cat despre Tay nu știu ce sa zic  daca te intrebi ,asa se comporta cu majoritatea fetelor .

Eu:Sti poate am putea sa-l intrebam pe Nick  ce zici?

Soph:Ar fi o idee buna .

Val:Buna Soph.

Soph:O buna Val.

Val:Veniti sa beti?

Eu:Stiu si eu ....

Soph :Oo hai odata ,nu mai fi asa doar un pahar.

Eu:Mbine.

Se pare ca nu a fost doar un pahar si 5 cel putin atat am baut eu cred ca Soph si aceea Val au baut mai mult. Cred ca nu prea tin la bautura ii spun lui Soph ca ma duc sa ma spal pe fata deoarece imi venea rau.
Am urcat scarile pentru a ma duce la baie  ,dar se pare ca nu am nimerit baia si o camera care pare a fi a parintilor lui Tay, cel putin au baie in camera .Ma duc sa ma spal pe fata si cand sa ies  ma cuprinde o ameteala si simt cum picioarele nu ma mai asculta si in clipa aceea am crezut ca o sa fac cunostinta cu parchetul ,dar 2 brate puternice m-au prins ,nu am apucat sa-l vad la fata ca vad negru.....

Soph:Emm,Emm,Emma .....

Emm:Ce ,e ?

Soph:Ai vazut-o pe Ella ?

Emm:Nu,ca bine zici ,unde sa dus?

Soph: Dupa ce mi-a zis ca ii vine rau nu am mai vazut-o

Emm:Hai sa o cautam .

Soph:Nu cred ca mai este nevoie .

Emm:Ce vrei sa spui?

Soph:Uita-te in spate.

#povestire din perspectiva Emmei#

Tay:Hey fetelor ce sa intamplat?

Soph:Cred ca cineva sa atasat prea mult de Ella .

Tay :Ce vrei sa spui?

Soph:Uita-te acolo.

Povestire din partea Emmei

Dupa ce imi spune mie si lui Tay sa ne uitam parca nu imi vine sa cred ochilor cine credea ca el este, da El .O vad pe Ella in stil mireasa in bratele Lui.........

Gata cap.5  va tin in suspans nui asa .? Bun va pun cateva intrebari la care va rog  sa raspundeti...

1) Cine credeti ca va fi cuplul?

2)Cine este acest print misterios care a aparut de nicaieri pentru a o salva pe Ella sa nu faca contact cu solul?

Sper ca va placut acest capitol ma scuzati de greseli.:))

STUPID LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum