Ma trezesc de dimineata franta.
De ce ?
Va spun eu deoarece m-am tot gandit la Ethan ce sa fac în legătură cu el il plac sau nu? Mi-am zis ca o sa aflu astazi in excursie ca veni vorba de excursie da astazi mergem cu cortul in pădure si am avut norocul de a merge clasa noastra cu a lui Ethan nu-i asa ca e genial .... întocmai ....am timp sa aflu daca il plac cu adevarat sa nu .
Ma uit la ceas si observ ca este ora 9 si noi trebuie sa fim gata la 10-Doamne , doamne trebuie sa ma ridic din pat si asta rapid.
Dupa 25 de minute:
Imi aud telefonul sunand era Emma .
Eu:Alo da ..!
Emm:Unde esti ?
Eu:Acum ma îmbrac imi iau bagajul si vin la liceu .
Emm:Hai odata si du-te si la Ethan pentru ca nici el nu a venit .
Eu:Ce? De ce eu ?
Emm:Pentru ca nu are altcineva sa o faca prostut-o si plus de asta il placi nu-i asa ?
Eu:Ba nu il plac si bine ma duc doar ca sa iti fac pe plac .(De fapt ma duc de buna voie :) )
Ies pe usa si dau nas in nas cu Ethan .
Eu: Ce faci aici?
Ethan:Veneam la tine sa plecam .
Eu :Dar eu veneam la tine ,ma rog hai odata am întârziat deja.
Urcam in masina mea si directia liceu cu viteza maxima.
Ethan:Si .....De ce ai intarziat domnisoara mereu pregătită ?
Eu:1)La mana m-am trezit tarziu.
2)La mana nu am putut sa dorm din cauza ...
(Nu puteam sa ii spun din cauza ca m-am gandit la el toata noaptea trebuia sa inventez ceva urgent)Eu: Din cauza ... Ca am vorbit cu fetele pana tarziu .
Eu: Dar tu?
Ethan :Eu ..Ce e cu mine ?
Eu:De ce ai in....(nu apuc sa termin fraza ca intervine Ethan )
Ethan:Uite am ajuns hai!
La naiba ce ma enervează cand nu ma lasa sa imi duc intrebarile pana la capat.
M-am intalnit cu fetele şi mi-au, pus o grămadă de intrebari de exemplu
Cum de am întârziat?
Sau
De ce nu le-am sunat sa le spun ca întârzi ?
Si da a trebuit sa le explic absolut tot .
In scurt timp dupa aceea ne-am urcat in autobuz eu am stat cu Soph si Emm cu Taylor am uitat sa mentionez ca si Tay e cu noi ? Da am uitatDupa o ora de mers in autobuz
Dupa o ora de mers am ajuns am coborât din autobuz si ne-am dus cat, mai adânc în pădure pana am ajuns la malul unui lac acolo aveam sa campam.
Prof:Copii aici o sa campam. Despachetati si dupa va impartesc sarcinile .
Soph:Cu cine crezi ca o sa pici ?
Eu :La ce ?
Soph :Sti tu în cort .
Eu :Mai mult ca sigur o sa pic cu o fata pentru ca profesori nu ne lasa sa stam cu baieti .
Soph:Oo deci ai vrea sa pici cu Ethan
Eu:De unde si pana unde tocmai cu el?
Soph :E evindent ca il placi, bine doar noi am observat si asta pentru ca te stim .
Emm:Hei fetelor ce e cu atat barfa fara mine.
Soph :Dilema cu Ella si Ethan.
Emm :Haha Ella hai odata recunoaste ca il placi.
Eu:Bine ,bine il plac pe Ethan fericite .
Si in acel timp realizez ca Ethan era in spatele meu.
Ma întorc încet si ma uit la el .Ethan :Ella tu ma placi ?
Eu:Eu....eu (nu mai aveam ce sa spun trebuia sa ii spun adevarul )...Da Ethan te plac nici eu nu stiu de ce dar te plac cu toate ca in anumite momente esti un nemernic cu mine .
Ethan :Eu ..(Si tocmai atunci intervine proful seriooos ...)
Prof:Copii veniti sa va împart sarcinile .
-Sophie ,Emma ,Taylor ,Nick ,Stela voi strangeti gunoaiele care sau facut.
-Ella ,Ethan,Tina si Austin mergeti in pădure sa strangeti lemne ceilalti ma ajutati la corturi .Atat.Am mers in pădure si dupa 5 minute Tina cu Austin nu se mai vad deci am ramas singuri .
Eu:Se pare ca suntem singuri .
Ethan:..Da ..
Eu :Sa intamplat ceva ?
Ethan:Serios doar ce ai spus ca ma placi nu o da la intors ca te stiu .
Eu:Da te plac si ce vrei sa fac tu nu ma placi si plus de asta stai cu Stela deci..
Ethan:Eu te stiam idioata dar nici chiar asa ..
Eu :Serios Ethan esti un...
Si in timpul ala se apropie de mine si ma saruta chiar ma săruta Ethan ...ma săruta pe bune .
Eu :Stai Ethan ce faci?
Ethan :Ella eu nu te plac ...te iubesc ador fiecare părticică din tine absolut orice tine de tine .
Dupa ce spune acele cuvinte pe care nici acum nu mi le pot scoate din cap se pune in genunchi si imi zice ..
Ethan:Ella Smith vrei sa fi iubita mea ?
Eu:Ethan nu stiu ce s-a zic imi e frica ca poate voi sfarsi ranita de tine.
Ethan : Nu voi lasa ca asta sa se întâmple promit .
Şi în acel timp imi da un pupic dulce pe obraz. Atunci ne-am întâlnit cu Tina si Austin si ne-am intors inapoi la ceilalţi Atunci profesorul ne-a grupat în echipe.
Cine cu cine doarme in cort.Prof:Copii adunati-va !
După ce i-a grupat pe toti eu nu mi-am auzit numele m-am dus la profesor.Eu:Domn profesor eu nu mi-am auzit numele cu cine dorm in cort?
Prof :Serios i-a sa vedem ăă da Ella Smith stai cu Ethan in cort.
Eu : Poftim dar parca aţi spus ca nu avem voie sa stam cu baieti în cort.
Prof:Da ,ai dreptate dar nu avem destule corturi ca sa il punem separat si nu avem cu cine altcineva plus de asta eu am incedere in tine ca nu o sa se intample nimic.
Eu:Am inteles domn profesor.
Seara am facut focul am mancat bezele , am cântat si spus povesti de groaza exact ce se face la un foc de tabăra.
A venit şi ora de culcare sincera sa fiu sunt cam nelinistita în privinţa asta. Am intrat în cort si la cum era de aşteptat era şi Ethan acolo.Eu:Date de pe perna mea!
Ethan:Bine, bine isteric-o.
Eu:Ethan vreau sa discut ceva cu tine. Noi ce suntem în momentul de fata ?(Defapt stiam doar ca vroiam sa aud asta de la el)
Ethan :Cum ce suntem , tu esti iubita mea si gata .
Eu:Exact asta vroiam sa aud.
Şi la cat de extenuata a fost ziua de azi am adormit cat ai clipi in bratele lui Ethan.
Sa încep cu începutul chiar imi pare rau ca nu am mai postat dar a fost greu la acomodare stiti cum e liceu nou persoane noi da si nici timp de mine nu am mai avut sper ca va placut capitolul asta chiar mi-a dat batai mari de cap si inca odata va multumesc ca ma sustineti :*
CITEȘTI
STUPID LOVE
RomanceEa-o simpla fata ce s-a mutat intr-un oras nou si la un liceu nou .O fata care pana acum era batjocura baietilor si fetelor populare .A decis sa isi schimbe viata ,sa fie ea cea populara sa intoarca privirile tuturor . El-Bad Boy-ul liceului un baia...