-Imm....ce bine e in patul meu pufosMa uit la ceas si observ ora 8 :00 doamne nu cred m-am trezit inaintea ceasului ar trebui sa notez in calendar chestia asta.
Fiind prea devreme am decis sa ma uit la al 2 lea serial al meu SUPERNATURAL fiindca nu mai puteam sa dorm.#dupa o ora#
Este 9:00 trebuie sa ma pregatesc pentru scoala imi aleg o pereche de blugi negri cu talie inalta si un tricou pana la buric de culoare alba ,in picioare am ales sa imi iau tenesi mei negri dupa care ma duc la dus.
Dupa ce ies din dus ma imbrac cu hainele alese ma machiez simplu cea ce include rimel ,tus,si luciul meu de buze cu aroma de capsuni yami si sesizez la fereastra vecinilor un baiat care arata bine ,ce bine super hot daca arata asa de la spate ma mir cum o arata la fata .
Nu apuc sa il vad la fata ca si trag perdeaua nu vreau sa ma vada pentru ca nu ma prea descurc cu baieti DELOC.
Credeti-ma nu am vorbit cu un baiat in viata mea exceptand batjocurile lor sau verisorul meu de 14 ani, atat ,in rest deloc.
Cobor in bucatarie si imi iau un mar din fructiera cand observ ca ceasul indica 9:50 doamne o sa intarzii imi iau masina si plec in fuga nici nu astept sa se incalzeasca motorul .#la liceu#
Hiu ..am ajuns la fix imi parchez masina si intru in liceu la dulapul meu .
-Ha se pare ca avem o prospatura aici.
Se aude o voce pitigaiata din spatele meu.
-Se poate spune si asa ,ce esti geloasa ca tu nu mai esti de mult.
Pe hol se aud rasete si aceea "prospatura " pleaca tantos .Ah urasc lumea cand merge tantos .-Esti bine ?
--Da ,dar scuze ca te intreb .Cine esti?
-Numele meu este Sophie Wiliams ,ma bucur ca mai exista cineva in acest liceu care are curajul necesar pentru a se apara de Stela .
-Scuze ca te intreb dar cine mai are curajul asta ?
Soph:Pai inafara de mine mai este o bruneta focoasa care mereu intra in batai ,ai sa o cunosti credema si trioul perfect format din Nick Wright,Taylor Roberts si capul rautatilor bad -boyul liceului Ethan Wright .
Eu:Stai putin Nick si acel Ethan sunt frati ?
Soph:Frati vitregi mai exact ,dar da sunt .
Em:Aici erai !
Soph:A buna ,Emma ea este Ella fata care tocmai i-a dat replică Stelei.
Em:Ce nu cred ,noi 3 vom fi cele mai bune prietene .
Nu cred tocmai mi-am facut prietene eu Ella Smith mi-am facut prietene cea care era mereu batjocura baietilor nu mai sunt, doamne ce ma bucur ca a venit si ziua asta .
Em:Haideti la cantina este ora mesei si sau dus deja 10 minute din pauza de masa .
Soph:Hai Ella ce stai acolo ca o statuie vino cu noi .
Eu: Sigur nu va deranjeaza ?
Em si Soph : Nu prostuto.
Am ajuns la cantina si mi-am luat un mar si un suc avand in vedere ca nu prea aveam pofta de mancare .
Ma asez la masa unde erau cele 2 prietene ale mele si toti dar TOTI de la cantina isi indreapta privirea catre un cuplu format din Stela si un baiat pe care nu-l cunosc .Em:Se pare ca astia doi nu s-au saturat de certuri pe ziua de azi.
Soph:Cred ca este a 6 cearta in 3 ore, astia chiar vor sa se desparta.
Eu:Dar de ce sunt asa?
Em:Draga Ella ,Stela vrea sa stea cu el doar pentru popularitate si altele ,iar el ei bine doar a acceptat sa stea cu ea ,doar nu degeaba mai este poreclit si baiatul cu inima de piatra asta e Ethan baiatul care nu sa indragostit niciodata de vreo fata .
Dupa pauza de masa am mers la ore se pare ca fac desen,sport ,istorie si geografie cu Emma si Sophie .Orele astea au fost tare plictisitoare .
Dupa terminarea orelor ma duc acasa.#Acasa#
Ma duc in bucatarie cand il observ pe tata.
- Tata ai venit .
-Da scumpo uite ce ti-am adus .
Tatal meu sta in mana cu un cadou ,cand il deschid vad o rochie alba superba se pare ca tata se pricepe la moda nu gluma.
Il sarut pe tatal meu pe obraz de noapte buna deoarece sunt destul de obosita.
Ma duc sus in camera mea pentru a-mi face un dus ma debarasez de acele haine sa las picaturile sa-mi patrunda tot corpul.
Dupa terminarea dusului ma imbrac cu un maieu alb foarte larg si lenjerie neagra cu dantela .
Ies pe balcon pentru a mai lua o gura de aer cand aud o voce care spune...Hiu gata si cap .3 nu este destul de reusit dar sper ca urmatorul sa fie de 2 ori mai bun si mai multa actiune nu va spun mai multe .,,
CITEȘTI
STUPID LOVE
RomanceEa-o simpla fata ce s-a mutat intr-un oras nou si la un liceu nou .O fata care pana acum era batjocura baietilor si fetelor populare .A decis sa isi schimbe viata ,sa fie ea cea populara sa intoarca privirile tuturor . El-Bad Boy-ul liceului un baia...