Capitolul 8 (De necrezut)

380 24 6
                                    

Eu:Ce faceti aici?

Ethan :Am auzit ca dati o petrecere in pijama fara noi.

Eu:Nu tin minte sa te fi invitat vreodata in casa mea mai, ales in seara asta.

Ethan :Pai cred ca era timpul asa ca am venit eu si baieti plus ca Nick vroia sa o vada pe Soph.

Eu:Mbine doar de data ASTA .

Ethan:Bine, bine morocanoaso .

Eu:Îhhh te urasc

Ethan :Nu la fel de mult ca mine (Scotandu-si limba )

Eu:Insuportabilule (Strambandu-ma la el)

In sfarsit ne uitam la film se pare ca lui Soph ii este frica ,bine ca il are pe Nick .Sincera sa fiu sunt bucuroasa pentru cei doi imi pare rau totusi pentru Emm .Dupa terminarea filmului se aude telefonul lui Soph vibrand .

Soph:Da .....da ok o iau si pe ea.

Eu:S-a intamplat ceva ?

Soph:Nimic grav doar ca trebuie sa merg acasa cu Emm .

Eu:Acum?

Soph:Da ...scuze Ell dar chiar nu am ce face

Eu:Nu are nimic fetelor ne vedem maine ok?

Fetele:Ok

Eu:Cred ca ar trebui sa plecati si voi baieti?

Ethan :Ce repede ne expediezi .

Eu:Pai ar trebui sa plecati pentru ca in 5 minute vine tata si nu i-ar placea sa vada baieti in casa (minciuna )

Nick:Hai Etahn .

Tay:Da hai, oricum fetele au plecat nu mai avem ce face .

Eu:Ethan avem maine ceva de vorbit .
-Acum plecati!

Ethan :Bine ,dar sa sti ca data viitoare stam pana maine ;)

Eu:Cum zici tu

Ethan :Deci nu este un nu ,nu-i asa?

Eu:Ăă...nu am zis da

Ethan:Dar nici nu ,nu ai zis, inseamna ca e partial un da , doar ca nu vrei tu sa il spui:).

Eu:Poftim !Tu mic je......

Nici nu termin replica ca imi zice pa vecina sexy ,ce om plin de sine si pe deasupra si un mare pervers .

Dupa 5 minute se aud ciocanituri in usa .

-Oare ce o vrea Ethan din nou?

Ma uit pe vizor si nu vad nimic .Asta se joaca cu mine cumva sau ce?
Deschid usa sa vad cine e si.......

#povestire din perspectiva lui Ethan#

Ajung acasa nu ca ar fi departe si aud un tipat .Dupa realizez ca a fost de la Ella de acasa.
Ma duc repede in fuga ,ajung in fata casei ei si usa este deschisa larg ce mama mas...

Ella:NUUUU!!!

-Ella vin acum

Urc scarile merg in camera ei deoarece acolo era usa deschisa cand o vad pe Ella pe jos aproape dezbracata cu un barbat deasupra ei.

#povestire din perspectiva Ellei #

Deschid usa si in fata imi apare un barbat imbracat in negru si destul de inalt ,nici nu apuc bine sa schitez un strigat ca ma si apuca de gat ,in aceea secunda nu stiam ce sa fac decat sa il lovesc in punctul sensibil desigur .
Asta am si facut ,iar barbatul a cazut la pamant .

-Asta e sansa mea ..

Urc scarile cu cea mai mare viteza si il vad ca se ridica si vine spre mine repede, strig cat pot eu de tare si fug in camera mea .
Barbatul sare pe mine si ma imobilizeaza la pamant si ...imi sfasie bluza de pe mine si la fel si cu pantaloni doamne e cea ce cred eu ca e ...barbatul asta MA VIOLEAZA .Mai tip inca o data sperand ca cineva ma aude dar in zadar .Acesta se apropie de mine incet si incepe sa ma muste de buza de jos facandu-ma sa schitez cateva gemete cea ce nu vreau .

-Lasa-ma in pace ce ti-am facut ?

-E vina ta ca arati in felul in care arati .

-Cee ?Te rog lasa-ma nu am nimic  de-aface cu tine si nici tu.

Acesta incepe sa se dezbrace nu ,nu ,nu ,nu nu vreau asta nu vreau sa pierd ce pretuiesc NUU.

-Te rog vino si salveaza-ma .....(spun asta in timp ce mi se prelinge o lacrima pe obrazul stang)

Ethan:Elllaa vin sa te salvez.
-Tu ,las-o in pace nemernic ce esti...!!!

Il vad pe Ethan intrand pe usa si uitandu-se la mine parca ar vrea sa ma protejeze si apoi isi intoarce privirea furioasa catre acel barbat.
Se apropie de el si ii da un pumn in fata si cateva suturi zdravene .Barbatul acela fuge ,dar Ethan nu a reusit sa il ajunga .

Eu:Ethan m..multumesc !

Ethan :Esti bine ,ai patit ceva?

Eu:Sunt bine....

Ethan :Ia asta pe tine(intinzandu-mi tricoul lui)

Eu:Am si eu haine sa sti!

Ethan :Doar ia-o odata si taci din gura !

Eu:Uite ca nu vreau ,ce o sa imi faci haaa?

Ethan:Uite asta!

Ethan se apropie de mine si isi lipeste buzele de ale mele ....ma sarutat. ETHAN MA SARUTAT .....SARUTAT .

Ethan:Cine era acel barbat ? .

Eu:Chiar nu stiu totusi iti multumesc chiar daca nu imi place sa o spun.

Ethan:Daca tot vrei sa imi multumesti macar poti sa o faci cu adevarat ?

Eu:Ce vrei sa fac?

Ethan :Sa dorm cu tine ..

Eu:In nici-un caz.

Ethan :Sti ar putea sa vina acel barbat din nou, poate ar fi mai bine daca as fi langa tine

Ce credeti ca am facut normal ca am acceptat doar mi-a salvat pielea ca sa zic asa .

Eu:Te urasc .

Ethan :Stiam asta pitic.

Ma pun in pat si simt cum doua brate ma i-au si ma pun la piept,le-am acceptat deoarece aveam nevoie de o imbratisare de la cineva chiar si de la el nu conta deoarece era asa de confortabil ma simteam in siguranta ,protejata cu el nu stiu de ce dar e un sentiment placut .

Aleluia ,am terminat si cap8 in sfarsit sper ca va placut a fost asa mai cu multa actiune . Va spun sincer ca nu stiu sigur cand voi posta cap urmator dar eu zic ca destul de devreme .Va pup si va multumesc ca aveti rabdare cu mine si mai ales cu asteptarea capitolelor.:* :*

STUPID LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum