Capitolul 9 (Ziua perfecta)

263 18 3
                                    

Ma trezesc cu niste maini incalcite in jurul meu ,se pare ca nu a putut sa se abtina acest omulet .Ma intorc cu fata la el si era dezbracat ...o doamne arata asa de bine.Corpul meu se simtea fierbinte vazandu-l asa .Cand aud...

Ethan:Buna dimineata raza de soare ,ai dormit bine?

Eu:Mmm....Nu,nu am dormit bine !

Ethan:Minti ,se vede dupa fata ta ca nu prea sti sa minti si de ce esti rosie la fata ti-a trecut niste lucruri perverse vazandu-ma asa ?

Eu:Ce nu....cred ca ar trebui sa te imbraci si sa pleci acasa.

Ethan :Ce repede expediezi omul sti ,daca ma gandesc mai bine ar trebui sa mergi cu mine la film diseara,la 18:00

Eu:Aaaa ...de ce ar trebui sa ies cu tine?

Ethan:Pai nu stiu gandeste-te ai vrea sa porti un costum de servitoare sexy si sa spui"bine ai venit stapane acasa " si mai multe chesti de genul ,sa sti ca mie mi-ar placea sau sa iesi cu mine la un film ......

In timp ce il ascultam ce vorbea se apropie de mine si imi sopteste la ureche "este alegerea ta stapana" .Picioarele sau inmuiat si aproape ca imi cedau cand am auzit asemenea lucru,baiatului asta ii place sa se joace cu mintea mea serios acum pe de o parte este foarte dragut cu mine pe cealalta este foarte enervant sau pervers .

Eu:Bine fie merg cu tine la film .

Ethan:Cum doresti stapana .

Eu:Inceteaza.

Ethan :Bine stapana.

Eu :Iesi afara !

Ethan:Am inteles ....st.

Eu:Nici sa nu te gantesti sa rostesti cuvantul ala.!

Ethan :Sta...pana .

Eu:Pa Ethan .

Si..i-am inchis usa in nas ,asa ii trebuie daca ma calca pe nervi.
Super acum trebuie sa ies la film cu Ethan .Intre timp aud usa de la iesire .Tata nu e acasa deci ce imi mai ramane este Ethan si fetele .
Aud de pe hol cum striga ..

Sophie :Ella ,esti acasa ?

Eu:Da,sunt!

Emm:Ce ai patit?.

Eu:Nu o sa va vina sa credeti ce sa intamplat...

Si ..am inceput sa spun absolut tot ce sa intamplat pana in prezent .

Soph:Nu cred doamne ...
            Si.... esti bine dupa toate astea?

Eu :Da multumita lui.

Emm:Fato se pare ca sa agatat de tine baiatul asta.

Eu:Ce vrei sa spui?

Emm:Vreau sa spun ca Ethan te place ,este cam greu de crezut dar te place .

Eu:Ba nu ..

Soph :Daca zici ca nu te place atunci de ce vrea sa iesiti la o intalnire.

Eu:Nu e o intalnire ,iesim doar ca prieteni.

Emm;Doar ca prieteni haha....

Eu:De ce razi?

Soph:Este evident Ella ,este o intalnire ,si ca toate intalnirile trebuie sa cumparam haine de la mall.

Emm:Haide sa mergem!

Am ajuns la mall cum era de asteptat fetele m-au pus sa probez o gramada de tinute ...

Emm:Nu imi place asta ..

Soph :Ce zici de asta?

Eu:Fetelor o tinuta simpla.

Emm:Mbine ce zici de asta?

Eu,Soph:E perfecta .

Emm a ales o tinuta simpla dupa cum zice ea o pereche de blugi rupti si un maieu alb cu negru in dungi.

Emm:Cu parul prin intr-o coada de cal e tinuta perfecta .

Soph:Exact si mai ai la dispozitie 3 ore perfect .

Eu:Si ce o sa facem in continuare ?

Fetele au comandat pizza si cand am ajuns acasa am facut o mizerie de nedescris in bucatarie in incercarea noastra de a face clatite pana la urma nu a iesit nimic inafara de noi pline de faina bine ca am comandat pizza .M-am dus sus sa imi fac un dus cea ce a fost cea mai buna alegere ,m-am imbracat cu hainele alese , de machiat nu m-am machiat strident am optat pentru un tus ,rimel si ruj.
Eram gata pentru intal...iesire cu Ethan ....revino-ti Ella nu e o intalnire .Fetele au plecat acasa si era timpul.
Sa facut 18:00 Ethan a ajuns imbracat intr-o jacheta neagra din piele si un tricou gri mulat pe muschii lui si o pereche de blugi rupti se pare ca ne-am potrivit cumva.

Ethan:Gata pentru iesirea noasta in oras?

Eu:Da ..

Intalnirea a inceput ..ihh iesirea a inceput Ethan a ales un film de groaza si mie nu imi este frica deloc.Filmul a inceput si se pare ca eram in dreptul aerului conditionat si am inceput sa tremur putin iar Ethan ma luat de mana ...ce? Poate crede ca imi este frica nui asa ....

Ethan :Ce fricoasa mai esti..

Eu:Nu imi este frica doar..

Ethan :Ce daca nu iti este frica atunci de ce tremu...ahh inteleg .

Si cum nu se putea mi-a dat jacheta si mirosea asa de bine ,mirosea a ..el.
Dupa terminarea filmului ne-am plimbat prin parc si am povestit lucruri din copilarie sincera sa fiu Ethan era un copil idiot cand era mic facea numai prosti.Dupa cateva minute bune de vorbit aud niste fete in spatele nostru.

-Uite ce bine arata baiatul ala zici ca este model .

-Ai dreptate haide la el ..

-Dar nu putem este cu iubita lui la intalnire.

Stai iubita lui ,nu sunt iubita lui.

-Ba nu este iubita lui daca era se tineau de mana idioato .

Asa este ne tineam de mana si multe alte chesti care le fac cuplurile si in timpul ala Ethan ma imbratiseaza ..ma luat in brate .Mainile lui musculoase mi-au cuprins tot corpul si a sfarsit printr-un sarut pe obraz .Se pare ca acele fete s-au indepartat poate ca asta a fost scopul lui, nu vroia sa fie deranjat de ele si ma folosit pe mine .

Ethan:Ce ,ai patit ceva ?

Eu:Nu, nimic doar ca vreau sa merg acasa .

Ethan :Bine sa mergem.

Am ajuns acasa ziua de azi a fost perfecta excluzand faza cu acele fete .Intalnirea a fost geniala ..ihh iar am spus intalnire de ce tot fac asta ..poate pentru ca asa cred ca a fost ..poate incep sa simt ceva pentru Ethan .....poate ca m-am indragostit dar nu pot
el este impreuna cu Stela chiar daca nu o place sau ea pe el tot nu pot .

Capitolul noua publicat ,scuze ca nu am publicat de un deceniu dar am avut examenul de admitere la liceu plus inscrierea si nu am mai putut posta o vreme si mai ales inspiratia ma cam lasat dar nu ma dau batuta inca o data imi pare tare rau ca nu am mai postat si ca v-am dezamagit pe uni,sper sa postez mai repede dar nu promit nimic sper doar sa pot posta o data la 2 saptamani .Si ca sa ma revansez as vrea sa fac un capitol cu Q&A in care ma intrebati orice despre mine sau carte si puteti sa imi spuneti daca vreti sa fie anonima intrebarea .

STUPID LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum