Capitolul 11 (Noii elevi)

159 12 0
                                    

Cu ce sa încep da se pare ca sunt într-o relaţie de 2 luni cu Ethan şi da ca orice altă relatie ne mai certam din când în când dar avem şi momente romantice si ma bucur  enorm ca Emm a reuşit să o scoată la capăt cu Taylor adica chiar trebuia si acum sunt într-o relaţie şi ei şi Soph cu Nick ei au mai mult decat noi dar nu i-am văzut niciodată certandu-se au o relaţie perfectă ca sa zic asa.
Este luna aprilie şi urasc asta pentru ca sunt momente cand este soare si este frig cu toate ca este soare.
Ma pregatesc sa ma imbrac după care cobor ,mananc si sa plec la liceu cu Ethan.

Dupa 20 de minute in fata liceului

Ma intalnesc cu gasca în faţa  liceului şi vad ca este o zarva mare.

Eu:Fetelor ce s-a întâmplat?

Emm :Se pare ca avem pe cineva nou.

Eu:Dar este mijlocul lui aprilie cine s-ar muta tocmai acum ?

Soph :Şi nu ar putea sa o facă în primul rând e practic imposibil.

Tay :Trebuie sa aiba o legatura ,o fi copilul directorului sau ceva de genul.

Între timp observam ca a dispărut adunatura de elevii şi ne mişcăm şi noi la ore. Nu am chef de absente.

La ora de romana

La jumătatea orei primesc mesaj de la tata in care imi spune ca va mai sta ceva vreme pe acolo. Doamne dacă stiu ce face ,4 luni nu a mai venit pe acasa intre timp vad ca profa se holbeaza la mine mai bine las telefonul înainte să îl inhate ea.

Ora pramzului

Merg linistita către prieteni mei si aud tot felul de soapte ce o fi asa de important încât toată ziua sa vorbit poate din cauza noilor elevii. Ajung la masa imi pun pranzul pe masa si încep să mananc cand o aud pe Soph vorbind cu Nick .

Eu:Despre ce tot vorbiti voi acolo?

Soph:Despre noi elevii, am auzit ca este un model faimos din alta tara si sora lui la fel.

Eu:I-ati vazut pana acum?

Emm:Uite-i acolo la masa aia aglomerata.

Ethan:Ha, se pare ca avem concurenta baieti .

Tay si Nick:Da ,asa se pare.

Soph:Tot nu se compara cu voi baieti.

Restul discutiei a fost despre ce vom face după terminarea orelor restul pranzului a fost ca de obicei rasete si chicoteli.
Dupa pranz a urmat ora de sport. M-am dus cu fetele la vestiar sa ne schimbam si baieti s-au dus la orele lor. Proful de sport ne-a pus la  o proba de alergat noroc, ca am fost la atletism în generală. Si nu sunt chiar atat de varza .
Profesorul ne-a pus cate trei la alergat .
Eu am picat cu Soph  imi pare rau pentru ea sper sa reuseasca sa treaca proba.
De ce?
Deoarece ea este genul de fata care isi petrece majoritatea timpului cu nasul in carti nu alergand si inca o fata nu am mai vazut-o pana acum ma uit atenta la ea si observ ca arată exact ca un model probabil este eleva noua .
Proful ne anunta startul.

Prof:Pe locuri...... Fiti gata.... Start.

Povestire din perspectiva lui Brandon. (Noul elev )
Eram pe terenul de football şi vad ca fetele sunt puse la alergat se pare ca la rand acum este sora mea cu inca 2 fete ma uit mai atent si observ o satena care arată trasnet ,lângă ea fiind o fata cu ochelari , arată bine dar nu ca ea. Proful da startul chiar sunt curios sa vad cine castiga dar deja stiu ca Alia va câştiga nu se compara cele 2 cu antrenamentele care le-a făcut sora mea.

Baiat 1: Hei uitati-va la fete dau o proba de alergat cine credeti ca o sa iasa pe primul loc dintre Ella  si. ...sora ta nu?

Eu:Da sora mea.

Baiat 1 : Si ,cine credeti ca o sa iasa pe primul loc pana la urma?
               Eu unu zic Ella.

Băiat  2: La fel.

Eu : Cine ?

Baiat 2 :Fata care arată ca un model cu toate ca nu este .

Eu:Vrei sa spui satena?

Baiat 2:Dap...

  După cursa de alergat

Ha... Nu-mi vine sa cred se pare ca ati avut dreptate chiar a câştigat..

Baiat 2 : Ella.. (Strigand)

Baiat 1 :Bine Ella!! Asa te vreau! (Strigand)

Eu:Ella care va sa zica.. asa o cheama.

Se pare ca am gasit ceva interesant pana la urma . Dar tot imi suna numele cunoscut de ce oare?

Povestire din partea Ellei.
(Ca sa stiti dusurile sunt comune adica dusurile  fetelor si ale baietior sunt aceleasi)
După proba de alergat noi fetele mergem la duşuri sa scapam de transpiratie.
Baieti nu ar mai trebui sa fie deoarece ei au mers înaintea noastră. Intram si observam ca nu este nimeni.
Din cauza ca mi-am uitat hainele de schimb a trebuit sa ma intorc inapoi. Bineinteles ca fetele pana m-am intors eu au terminat asa ca mai ramasesem  eu sa imi fac dus.

Soph :Ella noi mergem inainte sa ne intalnim cu baieti sau te asteptam?

Eu :Nu ,nu este nevoie luati-o voi inainte vin si eu dupa.

Povestire din partea Aliei

Nu cred asa ceva ,cum e posibil nu,nu ,nu se poate ca o ...fetiscana ca ea  sa ma bata la asa ceva eu care am facut atatea antrenamente.
Nu o las eu asa o fac sa plateasca.
Ma duc la duşuri şi observ ca a ramas singura ha.... acum e momentul oportun sa ii iau hainele si plec .

Povestire din partea lui Brandon

Eu:Bine baieti ne vedem mâine.

După terminarea orelor fiind transpirat a trebuit să mă duc la dusuri

Povestire din partea Ellei

Însfârşit  am terminat dusul intind mana pentru a ajunge la prosop cand constat că nu este.
-Ce?
-Poftim , nu se poate asa ceva nici hainele nu imi sunt?
-Ce ma fac acum?
Deschid usa la cabina ca sa ies afara sa vad daca nu cumva fetele le-au pus în alta parte când văd un băiat.
-Nu se poate asa ceva....

Hoaaa :))Capitol terminat  :)
Ce credeti despre acest capitol?
Şi
De ce credeti ca lui Brandon ii se pare numele Ella asa de cunoscut ?
Sau
Ce credeti ca o sa se întâmple în continuare?
Va multumesc ca imi citiţi cartea  în continuare :*

STUPID LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum