Capitolul 13 (Cum s-a ajuns la asta?)

187 12 7
                                    

Ethan:Pleacă, nu vreau sa te mai vad, mai mintit, ne despartim...

Eu :Ethan, nu... Te rog.

- Nuu , ah... a fost doar un vis, doar un vis Ella.

Am avut doar un vis ,cosmar mai bine zis. Am crezut ca o sa pot uita ce sa întâmplat acum cateva zile, se pare ca inca ma afectează, dar asta nu trebuie sa se vada mai ales maine pentru ca e ziua lui Ethan face 18 ani, deci trebuie îl fac sa se simtă bine si sa zambeasca si nu s-a fie îngrijorat.
Ma ridic din pat si ma îndrept spre fereastră sa trag draperia pentru a intra mai multă lumină în camera. Cobor jos si imi pregatesc micul dejun când primesc un mesaj de la Emm.

Emm:

Pun pariu ca încă nu i-ai cumparat cadou lui Etan, nu vrei sa mergi cu noi?

Euu:
E o idee buna, veniţi la mine peste o ora şi mergem cu maşina mea.

Emm:

Ok.

-Bun, după ce termin de mancat ma duc sa fac un dus

Aud usa de la intrare deschizandu-se , ma ridic de pe scaun sa vad cine e cand....

Eu:Tati... ai venit acasă, cat ma bucur.

Tata:Buna Ella, cum o mai duci?

Eu:Hai in bucatarie sa iti gatesc ceva, sigur mori de foame si asa pot sa iti spun si ce s-a mai întâmplat.

Mergem in bucătărie si ii povestesc tot ce sa întâmplat, bine nu chiar tot omit partile in care sunt singura cu Ethan .

Tata:Deci aveti un nou elev?

Eu:De fapt doi, Alia este rea dar nu mereu , depinde de situatie ,dar Brandon este de treaba.

Tata:Inteleg, Ella stiu ca este asa dintr-o data, si stiu ca o sa te enervezi,dar ce zici sa ne mutam?

Eu:Sa ne mutam?
De ce? Abia cand mi-am facut prieteni, iubit, de ce ai vrea sa faci asta?

Tata:Stiu ca suna ciudat ,dar nu mai putem sta aici!

Eu :Nu, nu plec, tu in schimb poti pleca!

Tata:Nu intelegi ,trebuie esti in....

Eu :Lasa-ma in pace, niciodata nu am avut prieteni si cand însfârşit am tu vi si imi distrugi asta.

Ma duc in camera mea , imi iau o un rucsac si cateva haine, cobor scarile si
Intru in masina si pornesc spre in drum spre Emm si Soph sa le iau.

La cumpărături

Ne uitam de cadoul lui Ethan si il vad pe Brandon ,intram repede intr-un magazin de bijuterii ca sa nu ne vada.

Emm:Ella ce cautam aici?

Ma uit de Brandon ca sa vad daca mai e prin preajma, si se pare ca a plecat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 12, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

STUPID LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum