Die in a fire

368 20 0
                                    

Z pohledu Freddyho
Zítra přivezou Toy animatroniky. Všichni se těšíme, konečně nový přátelé. Taky by vás to tu nebavilo kdyby jste tu byli patnáct let bez kontaknu z venkovním světem. Proto se vždy těšíme na změny. To mi připomnělo že mám už jen jednu noc na zabití hlídače. Pracuje tu poslední den protože se bude stěhovat. Přijde za tři...dva....jedna...Teď! Jo, přesně, už je tady. Má ještě pět minut než po něm půjdeme. Bude legrace. Teda, Jak pro koho.

Konečně je můj čas, Bonnie i Chica už šli takže můžu taky. Přemístím se na jinou kameru. Mohli by tu natočit reality show. Je tu tolik kamer. Do jedné se podívám a řeknu ,,Baf"

Už jsem jen dvě kamery od hlídače. Zasměju se a přejdu blíž. Přijdu ke dveřím ale on nikde. Otočím se a vidím že za mnou běží nějaký psychopat ze sekerou. Poslední co slyším je výkřik ,,I hope you die in a fire"

Z pohledu Bonnieho
Kde ten Freddy je? Měli jsme se potkat u hlídače v kanceláři. Zajdu pro Chicu. Je v kuchyni. Cestou potkám Foxyho. ,,Pojď se mnou." Řeknu a pokračuji v cestě. ,,Chico pojď! " zavolám. Chica přiběhne. Všichni tři jdeme hezky chodbou. Přijdeme ke kanceláři hlídače a tam.....,,Bonnie pozor!" Uslyším. Bylo to moc pozdě a Poslední co slyším je výkřik ,,I hope you die in a fire"
Z pohledu Chici
Nějaký psychopat zničil Bonnieho, POMOC JDE PO MNĚ!

Z pohledu Foxyho
,,I hope you die in a fire" byly zřejmě Poslední slova která Chica slyšela. Já se jen tak lehce porazit nenechám. Už se ten psychopat rozbíhá ke mně. V poslední chvíli ho seknu hákem do obličeje. Zaječí ale stejně po mně jde sekerou. Začnu couvat ale narazím do stěny. Už je u mně. Oženu se po něm ale on uhne a Vykřikne ,,I hope you die in a fire" poté se sekera zasekne do mého těla a pak už jen tma.

Story never endKde žijí příběhy. Začni objevovat