6

164 19 4
                                    

Z pohledu Toy Bonnieho
Je škoda že Jeremy odešel. Už tu nepracuje. Teď je tu místo něj nějaký fialový podivín. Myslím že se jmenuje Vincent. Navíc už jsou to dva dny co Marionette zmizela. Nikdo z nás neví kam. Jsou dvě hodiny ráno. Já vlastně ani nemám chuť strašit Vincenta. Stejně by se nelekl. Teď se spíš bojím já, jde ke mně se šroubovákem. ,,Neboj králíčku, nebude to bolet." Řekne. Počkat, Co nebude bolet? Když přijde dostatečně blízko natáhne ruku ke mně a vypne mě.

Z pohledu Vincenta
Trochu jsem upravil Toy Bonnieho. Už jsem si pohrál s Toy Chicou a Toy Freddym. Teď jen ty staré potvory. Jak sakra vydržely to když jsem je poničil sekerou? Dnes však mám něco lepšího a to je..... Dvě sekery! Dojdu ke skladu a sekeru zarazím do těla Freddyho. Takhle pokračuji než se rozpadne na kousky. Přijdu k Bonniemu a udělám to samé. Chice rozpůlím hlavu a Foxyho poničím nejmíň, je totiž nejlepší. Z trosek animatroniků vyletí bílé obláčky ze kterých se po chvíli stanou děti. Ty děti které jsem před dvaceti lety zabil. Zpanikařím a Rozběhnu se dozadu skladu. To byla moje největší chyba. Na zemi uvidím kostým Spring Bonnieho. Sice je to nebezpečné ale jediné co můžu udělat. Nasadím si kostým a začnu se smát. Děti nasadí škodolibý pohled. Ucítil bolest na rukách. ,,Springlock." Řekne prostřední zlaté dítě. Z rukou mi již proudem teče krev a to samé se děje i s mými nohami. ,,Vy potvory!" Vykřiknu. Dráty mi probodnou i břicho a hrudník. Pak přijde na řadu obličej. Krev mám snad všude. Snažím se kostým sundat ale nejde to. Spadnu na zem a pak už jen tma.

Story never endKde žijí příběhy. Začni objevovat