Z pohledu Vincenta
Třicet strašných let od toho co jsem je zabil. Ještě horší je že i když jsem roboty zničil tak oni tu jsou se mnou jako duchové. Fuj. A já tu trčím v tom pitomém kostýmu, Spring Bonniem. Alespoň tu už není ta příšerná pizzerie. Vyhořela a tady postavili Fazbear's fright. Vůbec nechápu kdo to všechno vymýšlí. První pizzerie byla strašná a další ještě horší. Nejlepší to bylo na začátku. Jen Spring Bonnie a Fredbear. To bylo kdysi, mohlo mi být tak pět nebo šest.Počkat, Mám super nápad jak konečně doopravdy umřít. Když to tu zapálím tak bych teoreticky mohl umřít. Právě teď je půlnoc. Hmm to asi nikde nekoupím benzín. Tak alespoň postraším hlídače.
Přitisknu se na okno jeho kanceláře. Lekne se tak že zaječí a převrátí se i s židlí dozadu. ,,Až s tebou skončím, tvá tvář bude vypadat jako rozpláclá brambora." Řeknu co nejděsivěji co to jde. ,,Hmm, to určitě." Řekne zamyšleně a něco zmáčkne něco na tabletě s kamerami. Z vedlejší místnosti se ozve tiché Hi. Zajímá mě co to bylo. ,,Ok, nejdřív najdu zdroj zvuku a pak tě zabiju." Rozběhnu se za tím.
Zpátky u okna do kanceláře, tam kam jsem šel nebylo NIC. ,,Kruciš, zas je tady!" Ozve se výkřik z kanceláře. ,,Co vydává ty zvuky a kde to schováváš?" Zakřičím na něj. ,,A jak to sakra mám vědět? Jo, Freddy je za tebou." Otočím se. ,,Ahoj hlídači!" Vykřikne Freddy. ,,Freddy, nemluv na něj, on tu schovává něco co vydává zvuky podobné dětskému smíchu!" Vrhnu na Freddyho nazlobený pohled. Vypadá zamyšleně. ,,Freddy chceme tomu dítěti udělá narozeninovou oslavu." ,,Ne!" Vykřikne Freddy zděšeně. ,,Ano, Freddy, proto to musíš najít." Řeknu. ,,Udělám to nejlepší!" Vykřikne a rozběhne se chodbou. ,,Tak a teď tě můžu zabít." Zavrčím. ,,Jasně." Odpoví. Jenže už je šest takže jemu končí směna a já se tu budu dalších X hodin nudit. Vlastně chci sehnat ten benzín. A zápalky.