1

263 21 5
                                    

Z pohledu Toy Chici
Jsem tu sice jen dvě hodiny ale z toho co jsem viděla si myslím že je to tu super. Jsou tu jen jedny tajemné dveře které bych chtěla otevřít ale jsou zamčené. I bez toho tu bude legrace. Všichni jsou moc prima. Toy Bonnie je nej.

,,Toy Bonnie?" Zavolám. ,,No?" Odpoví. ,,Hele viděl jsi ty zamčené dveře?" ,,No?" ,,Tak mě by zajímalo co za nimi je." ,,Ani na to nemysli." Řekne.,,Neboj, určitě tam není nic strašného, Puppet si tam určitě schovává čokoládu." Toy Bonnie na mě hodí nechápavý pohled. ,,Pojď. Prooooooosím!" Začnu ho tahat za ruku. ,,Ježiš tak jo. Hlavně mě už pusť." Řekne. Vesele poskočím. Rozběhnu se k velkým kovovým dveřím s nápisem parts and services. ,,Počkej." Zavolá Toy Bonnie. Počkám na něj. Spolu dojdeme ke dveřím. Toy Bonnie vezme za kliku. Po chvíli se na mě podívá. ,,Myslím že je zamčeno." Prohlásí jako kdyby objevil Ameriku. ,,Ty si myslíš že bych ti lhala?" Řeknu. Kývne hlavou jakože jo. Zamračím se. ,,Místo toho aby jsi mě tu zabila by jsi měla najít svůj cupcake" řekne. Jako bych nevěděla kam jsem si svůj cupcake položila. Je přesně tady. Ne! To není pravda! On tam není!

,,Aaaa! Kde mám svůj cupcake?!" Zaječím. Toy Bonnie mě nechápavě pozoruje. ,,Určitě je teď někde sám a bojí se." Zavzlykám. ,,Neboj, najdeme ho." Řekne Toy Bonnie. Podívám se na něj a usměji se. ,,Tak pojďme!" Vykřiknu a rozběhnu se dopředu chodbou. ,,Počkej! Běžíš do" poslední slova Toy Bonnieho neposlouchám. Najednou zjistím že na ničem nestojím a vlastně tím pádem padám. Tvrdě dopadnu na zem. ,,Že běžíš do sklepa." Ozve se u okraje podlahy.

,,Moc vtipný." Řeknu a vstanu. ,,Pojď sem." Zavolám. Po chvilce přijde Toy Bonnie. ,,Je tu tma.",,Sis všimla brzo" odpoví mi.  ,,Počkej minutku." Řekne a odběhne pryč. ,,Počkej!" Vykřiknu. Dříve než mi odpoví, rozsvítí. V rohu leží kostým zeleného králíka. ,,Pojď sem něco jsem našel!" Vykřikne Toy Bonnie. Přiběhnu k němu a on má v ruce velký lesklý klíč. ,,Myslíš na to na co myslím já?" Zeptám se. Přikývne. Oba vylezeme ze sklepa. Přijdeme ke dveřím s nápisem parts and services a já dám klíč do klíčové díry. ,,Mám?" Řeknu. Toy Bonnie přikývne a já otočím klíčem.

Vevnitř je tma ale oba vidíme to stejné, leží zde čtyři animatronici jako my. Jenom trochu starší a zničení.

Z pohledu old Chicy
Vzbudily mě nějaké hlasy zvenku. ,,Mám?" Ozval se hlas holky. Poté odemykání dveří. Až teď mi došlo že mě hrozně bolí ruce. Podívám se na ně abych zjistila kde je problém ale vtom někdo otevře dveře a já bleskurychle znovu lehnu na zem. ,,Páni." Řekne někdo kdo sem vejde. Nechtěně pohnu rukou. ,,Aaaa! Ono to žije" Vykřikne animatronik podobný mě. ,,A-Hoj já jsem Toy Bo-nnie." Řekne světle modrý králík. ,,Já jsem Chica a nejsem z měsíce takže ti normálně rozumím." Řeknu. ,,To není možné." Řekne ta holka vzadu. ,,Promiň za chování mé kamarádky. Jmenuje se Toy Chica." Podívám se na něj pohledem typu jako vážně? ,,Co se stane když tě zvednu ze země?" Zeptá se Toy Bonnie. ,,No, až mě pustíš tak spadnu." ,,Proč?" ,,Protože bych stála na Freddym." Řeknu se smíchem. ,,Co se to tu děje?" Ozve se z rohu. ,,Foxy ty nespíš?" ,,Můžeš hádat." Zavrčí. Toy Bonnie a Toy Chica se na mě divně podívají. ,,Jo, tohle je Foxy. Foxy tohle je Toy Bonnie a tam ta je Toy Chica." Řeknu. Podívají se na sebe. ,,Někdo by měl vzbudit Bonnieho a Freddyho." Řekne Foxy. ,,Já mám super nápad." Řeknu. ,,Už se bojím." Ozve se za mnou. Otočím se a vidím Bonnieho. Nebo spíš to co z něj zbylo. ,,Co provedeme Freddymu?" Řekne Bonnie. Hlavou mi krouží megahodně nápadů ale všechny jsou tak super. ,,Už to mám!" Vykřiknu. ,,Vezmeme mu kloubouk a pak mu ho nacpeme do tlamy." Řeknu tiše.

Z pohledu Freddyho
Vzbudily mě nějaké hlasy. I přes to hraju že spím. Po chvilce ucítím něco divného v puse. Otevřu oči a vidím že mi někdo nacpal do pusy můj klobouk! ,,Ho hi hal huj hlohouk" ,,Nerozumíme ti." Vyprskne se smíchem Foxy. Vyplivnu klobouk a ,,Kdo mi dal do pusy můj klobouk?" Nazlobeně se zeptám. Všichni se podívají na Chicu a Foxyho. ,,Já nic." Provinile řekne Chica. ,,Aha..." řeknu.


Story never endKde žijí příběhy. Začni objevovat