Z pohledu Jeremyho
Asi jsem na tom byl fakt hodně špatně když jsem přijmul tuhle práci. Možná kdybych tu práci nevzal tak bych se nemusel schovávat pod stolem. Pod stolem ve skladě. Asi vás zajímá co se stalo. Že? Tak dobrá. Dneska ehm, včera ráno jsem se rozhodl najít si práci. První co jsem našel byla práce jako uklízečka ale to není pro mě a hlavně ta uniforma. Brrr. Musel bych mít na sobě růžovou sukni. Říkali že by mohli objednat i mužskou uniformu, ale prý by to trvalo měsíc a musel bych ten měsíc nosit výše zmíněnou hrůzu. Takže bylo jasné půjdu po něčem jiném. Po té co jsem odmítl tuto práci byla mi nabídnuta práce jako noční hlídač. Žádná růžová uniforma zde nebyla tak jsem to jednoduše přijmul. Má to jen jedno plus a to je to že mám hezkou modrou čepici s nápisem security. Jenže ji asi už moc dlouho mít nebudu protože mě brzo ty potvory najdou a utrhnou mi hlavu. Vidím nohy Toy Chici. Skoro vůbec nedýchám. Jo vlastně, Teď jsme úplně někde jinde. Takže pokračujeme. Když jsem sem přišel myslel jsem si že budu jen koukat do kamer a tak ale hned jak odbylo dvanáct, zazvonil telefon a někdo mi oznámil že ti animatronici se budou pokoušet mě zabít. Což samozřejmě nechci. Říkal jsem si že to bude určitě zase vtip od mého kamaráda Mika, Ale nebyl. Když jsem se dvě hodiny koukal do tabletu už mě děsně bolely oči a tak jsem se otočil za sebe. Hned se tu objevil Toy Bonnie a snažil se mě chytit. Rychle jsem utekl do parts and services jenže tam byly ty potvory ze staré pizzerie, Tak jsem se schoval pod stolem ve skladě. Výhodou je že tenhle stůl má ubrus. Takže nejdu moc vidět. V tom spěchu jsem si nevšiml že mám v ruce tablet který je teď mimochodem napůl rozmlácený. Šlápla na něj Toy Chica. Beru to z lepší stránky. Jen natahuji hrací skříňku u Puppet. Zeslabil jsem zvuky a jas dal na minimum. Takže jsem celkem nenápadný. Už je pět hodin takže zbývá jen jedna hodina trápení. Vypnu na tabletě kamery a zapnu si tetris. Nikdo neví že ho tu mám. Když je tu wi-fi tak samozřejmě stahuji hry. Zaberu se do hry naplno a nevnímám okolí. Hru ukončím včas. Ozve se zvonek oznamující konec směny. Právě včas. Nevšiml jsem si totiž že mi přes rameno koukal Toy Bonnie. Na další noc se lépe připravím....