Z pohledu Toy Freddyho
Ach jo, včera jsme Jeremyho nezabili. Asi vás zajímá kde se v nás bere ta touha vraždit. Klidně vám to řeknu. Kdyby jste celý den zpívali přiblblé písničky a byli na pódiu s dvěma idioty taky by jste se necítili nejlíp. Vlastně to na začátku byl jen vtip. Jeremy mi přijde fajn. Až na to že se hned vyplaší a pak to není taková sranda.Dnes mě Toy Bonnie neuvěřitelně naštval. Jak? No jak bych to řekl. Tak nějak toybonnieovsky. Tak jo, nedává to smysl. Podle něj jsem tlustej, namyšlenej a hloupej medvěd. Podle mě je on nafrněná primadona která ani neví jakého je pohlaví. Si zabil, bro. Díky. Hele proč mluvím sám ze sebou? Občas si potřebuješ promluvit s někým na úrovni. Wow díky. Můžu se tě na něco zeptat? Jo? Existují Llamacorni? Boha. Odvolávám to co jsem řekl. A odpovíš mi? Já se s tebou loučím. Pá. Hej. Hej! Hej, kde jsi vnitřní toy Freddy? Nikde. Tak já už tě nechám.
Z pohledu Marionette
Je zvláštní že Toy Freddy ještě nezjistil že jsou tu i jiní animatronici. Jenže nikdo ještě neví o všech. Také se o nich dozvědět nesmí.Z pohledu Toy Bonnieho
Toy Freddy je strašně protivný. Nevím proč ale chová se ke všem hnusně. Co před námi tají? ,,Bonnie?!" Ozve se za mnou. Otočím se ale nevidím nikoho. ,,Co? Kdo si ze mě dělá číču*?" Řeknu. ,,To již brzy zjistíš." Znovu řekne ale tentokrát odněkud z leva. Už se neotočím a jen pozoruji co se bude dít. ,,Ukaž se." Vykřiknu. Přede mnou se objeví černý králík s bílýma očima a bílými zuby. ,,Jsem Shadow Bonnie. A tebe už znám." Elegantně přijde ke mně. Rozklepu se. Meh, je tu nějak zima, že? ,,Nemusíš se mě bát, když udeláš to co řeknu neublížím ti." Klidně řekne. ,,No?" Odpovím. ,,Musíte zničit old animatroniky." Zašeptá. ,,To nemůžu!" Vykřiknu. ,,Stejně to udeláš, ať budeš chtít nebo ne!" Vykřikne a zmizí. Najednou se tu objeví Marionette. ,,Hrozí vám velké nebezpečí." Řekne a zmizí. Co to maj všichni za zvyk?!