Z pohledu ??
Vzbudil jsem se a podíval na budík. Je přesně půlnoc. Mám zvláštní pocit, jako by mě někdo sledoval. Jdu k pravým dveřím i s baterkou.Kovové modré monstrum se schovalo za stěnu a já měl co dělat abych se...... no vy víte co. Zavřel jsem dveře a chvíli je držel, víte mám dveře které nedrží zavřené a klíče od nich nemám.
U druhých dveří taky. Nevím co to je a asi bude lepší když to nebudu zjišťovat. Pro jistotu.
Jsou dvě hodiny ráno. Nevím co dělat. Proč já? Otočím se a posvítím na svou postel. Bylo na ní malé zubaté něco. Rychle to zmizelo.
Otočil jsem se a viděl že se dveře skříně nepatrně pohnuly. Přišel jsem k nim a vystrašeně stiskl tlačítko na baterce která zasvítila.
Uviděl jsem tlamu plnou ostrých zubů. Vykřikl jsem a rozběhl se ke své posteli. Baterka zůstala u skříně a já viděl že se to přibližuje. Skočil jsem pod postel. Něco sáhlo na mou nohu a já z pod postele vystartoval jako raketa. Do něčeho jsem narazil. Radši jsem se nepodíval nahoru. Klepal jsem se strachy. Zubatá tlama byla ke mně blíž a blíž. ,,Hra skončila." Uslyšel jsem. ,,Neeee!" Vykřikl jsem a spadl dozadu.
Rychle jsem se posadil na posteli. Bolela mě hlava a bál jsem se. Při pohledu na budík jsem zjistil že je teprve 6:00. Podíval jsem se na svou ruku a zjistil jsem že jsem poškrábaný od něčeho co má drápy větší než kočka. I tak nikdy nezapomenu na ten sen. Co když to nebyl sen?