Öncelikle bu bölüm pek içime sinmedi onu belirtmek istiyorum.Ama siz yorum yapmıyorsunuz ve görüşlerinizi belirtmediğiniz için yazacak kurgu bulamıyorum.Yani bu bölüm için ''artık sevgili olsunlar yada olmasınlar'' şeklinde görüşlerinizi belirtirseniz bende ona göre devam edeceğim.Neyse çok uzattım iyi okumalar :D
'''Ben neden burdayım''
Sorumun üzerine afallamış olması gayet normal bence. Tamam en azından beni neden buraya getirdiğini açıklayabilir değilmi? Öyle bön bön suratıma bakacağına konuşabilirsin bence kıvırcık.
Cevap vermeyeceğini düşündüğümden daha fazla dayanamayacağımı anlayarak yorganın içine girdim.Ne? Uykum var tamam mı?! Bakmayın öyle! Kıvırcık gerizekalı hala bakmaya devam ettiği için iyi geceler deyip dışarı çıkmasını bekledim.Ama hiç beklediğim gibi olmadı.Ceketini ve ayakkabılarını çıkarıp yanıma yatmasını beklemiyordum yani. 'Tanrım Harry Styles yanımda yatıyor!!' şeklinde saçmalayacağımı düşünmediniz herhalde değilmi? Düşünmeyin.
''Hey ne yapıyorsun sen?!'' diye çemkirdim.Ah acaba bugün uyuyabilecekmiyim ben?
''Şhh Candra uyumaya çalışıyorum'' Seni gerizekalı kıvırcık.
''Hemen kalk şurdan diğer oda boş git orda uyu''
''Ama ben burda uyumak istiyorum'' Sakin sakin konuşması sinirlerimi bozuyor.Ama buna rağmen sinir patlaması yaşayamayacak kadar yorgunum ve uykum var.
''Peki öyleyse ben gidiyorum''diyerek hareketlendiğim sırada belimden tutarak beni kendine yapıştırmıştı.Bırakın yataktan kalkmayı hareket bile edemiyorum.Hadi ama!
''Burada derken senin yanında olmaktan bahsediyordum Candra''diye fısıldadığında şuan belimi kavrayan elinimi yoksa ensemdeki nefesini mi düşünsem şaşırmış durumdaydım.Bunu bilerek yaptığı çok açık.Yani resmen ''Seni tahrik etmeye çalışıyorum Candra''diye bağırıyor.Normal bir kız olsa çoktan Harry'nin üzerine atlamış ve çoktan sev- kesttiiiik. Bu kısmı biliyorsunuz ama ben normal bir kız değilim .Ben Candra Warner'ım ve benim uykum var Tamam etkilenmiyorum değil ama bu onunla burda işi pişireceğim anlamına gelmiyor.Bir süre sonra belimdeki eli gevşeyince bende içimdeki saçma dürtüyle yüzünü görmek için arkamı döndüğümde uyumuş bir kıvırcıkla karşılaştım.Tamam bu sefer klişelere uyarak onu biraz izleyebilirim değil mi?
Söylememe gerek yok ama bir insan uyurken bile bu kadar çekici olamaz? Yastığa dağılmış bukleleri,ben öpülmek için yaratıldım diye bağıran dudakl- bu kadar klişe yeter yoksa konuşmanın sonu hiç iyi olmayacak.Ellerim istem dışı saçlarına gidince,önce yüzüne düşen buklelerini düzelttim sonrada kendimi saçlarıyla oynarken buldum.
Saçları söylediklerin çok daha yumuşak.Şey..birkaç ''Harry Styles hakkında herşey'' sayfasında dolaşmış olabilirm de.
Ellerim hala saçlarındayken onu izlemeye devam ediyordum.Bir insan uykusunda bile sırıtabilir mi?
Harry Styles
Candra...Şuan yanımda yatıyor ve benim bile onu neden buraya getirdiğim hakkında en ufak bir yok.Tabi şey dışında....şey tamam onu Justin'den kıskanmış olabilirim birazcık.
Bana neden burda olduğunu sorduğu zaman vereceğim cevabı hiç düşünmemiştim onu buraya getirirken.O da uykusu olduğu için fazla üstelemedi zaten ama sabah bu konu üzerinde uzun bir konuşma yapacağımızdan eminim.Ve ben ona ne söyleyeceğimi bilmiyorum.Kıskanıyorum desem neden sorusuna verecek bir cevabım yok.Aramızdaki çekim farkledilmeyecek gibi değil -ki bu çekim saçmalığını ben uyduruyor da olabilirim- ama bende duygularımdan emin değilim. Benim ilişkilerim hiç ciddi boyutlarda olmadı.Ya medya için olan sahte ilişkilerim yada gelip geçici heveslerim vardı hep.Ama hiçkimseye karşı böyle şeyler hissetmemiştim.
Şuan saçlarımda dolaşan ellerinin bana belden aşağıya sinyeller göndermesi gerekirken dokunuşları direk kalbime işliyor.Onun yakınındayken çok farklı biri oluyorum.Bütün duygularım bütün benliğim onu bir şekilde mutlu etmek istiyor ama bunu birtürlü başarmış değilim.akınında olmasam daha mutlu olacak gibi ama ondan uzaklaşamayacak kadar bencilim sanırım.
Saçlarımda olan elleri yüzümde dolaşmaya başladığında istem dışı yüzümde bir sırıtış oluşunca ellerini bir anda çekti.Yatağın diğer ucuna doğru kaymaya başlayınca belindeki ellerimi sıkılaştırıp onu tekrar yanıma yaklaştırdım.İnanılmaz kokuyor.Sanki insanı büyülemek,sarhoş etmek için özel bir kokusu var gibi.O çok farklı,çok masum,çok dayanılmaz.
Şimdi kollarımın arasında uyumuş olması bile inanılmaz geliyor bana.Bu kadar mükemmel birini hak ediyormuyum bilmiyorum ama dediğim gibi onun yanından uzaklaşamayacak kadar bencilim.Bana iyi geliyor.Dediğim gibi onun yanında çok farklıyım.Kendim gibiyim.Medya için yaptığım gibi sahte gülücükler atmıyorum onun yanında.
Uyumuş olduğundan emin olduktan sonra gözlerimi açıp onu izlemeye başladım.Uzun bir süre onu seyrettikten sonra uyumak için tekrar gözlerimi kapattığım sırada üzerimde hissettiğim baskıyla gözlerimi tekrar açtım.Candra tek koluyla bana sarılmış başınıda yüzüme çok yakın bir yere koymuştu.Dudaklarımız arasında santimler bile yoktu diyebilirim.Tam dudaklarına bir öpücük kondurmak için harekete geçeceğim sırada sayıklamaya başladı.Duyduğum şey ise yüzümdeki sırıtışın büyümesine sebep oldu.
''Harry....''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Made Of Love
FanficUmmadığım insanlarla ummadığım yerlerdeyim.Rüya mı hayal mi bilmiyorum.Tek bildiğim asla sonunun gelmesini istemediğim.O hayatımda tanıdığım en en kişi.O aradaki en sonunu getiremediğim övgülerle dolu.Kader ve şansın benden nefret ettiğini biliyordu...