Emotions

249 19 10
                                    

Sabah uyandığımda yüzüme vuran tatlı güneş ışıkları yoktu tabiyki.Ah birkerede kendim uyanamayacakmıyım ben? Uyanamayacağım muhtemelen.Tatlı güneş ışıkları yerine uykumu bölen telefonden gelen Demi'nin sesi hala kulaklarımda yankılanırken telefonumun çaldığı yeni dank etti.Yorganımın içinde telefonumu aramaya başladım.Tabi pek kolay olmasada telefon hala çalarken bulup ekrandaki Harry yazısını görünce yataktan fırlayıp telefonu açmam bir oldu.

''Hey selam'' uykudan yeni uyandığım,aslında uyandırıldığım için sesim garip çıkıyordu.Harry kıkırdadı ve cevap verdi

''Selam uykucu birazdan orda olacağım eğer geldiğimde hazır olmasan odana gelip seni ben giydireceğim.'' dedi.

''Hey neden geliyorsun?'' diye sordum.Sabahın bu saatinde neden gelebilirki?

''Bence benimle konuşarak vaktini harcama söylediklerimde ciddiydim''dedi ve gülerek telefonu kapattı.Suratıma kapattı.Benim.

Daha vazla vakit kaybetmemek için hemen banyoya koştum.Duş alıcak vaktim yoktu.Eğer Harry söylediklerini cidden yapacak olursa odama girdiğimde havluyla ve ıslak bir şekilde Harry'e görünmek iyi olmazdı muhtemelen.O yüzden hemen yüzümü yıkayıp saçlarımı düzelttim ve odama dönüp dolabımdan giyecek birşeyler bakmaya başladım.Ben dolabımda giyecek birşeyler bulmak için çabalarken aşağıdan gelen kapı sesi Harry'nin gelmiş olduğunu haber veriyordu.Clara'yla selamlaşmalarını duyduğumda elime ilk gelen siyah şortu üstüme geçirdim.Merdivenlerden gelen adım sesleriyle beraber üzerime beyaz üzerinde siyah küçük yazıları olan bir tişörtümü giydim.Tişötü düzeltmeye çalışırken kapım birden açıldı.Bu çocuk gerizekalı.Ya çıplak olsaydım.Muhtemelen onun kafasını koparırdım.

''Seni gerizekalı insan kapıyı çalar salak mısın sen?!?'' diye çemkirişime sırıtarak cevap verdi.

''Sana geldiğimde hazır olmazsan gelip seni ben giydireceğim demiştim Candra.Hazır olup olmadığını görmeye geldim'' dedi sırıtışını yüzünden eksik etmeyerek.Sinirlerim bozuluyordu o böyle pişkin pişkin sırıtırken.Yatağımda duran yastığı alıp kafasına fırlattım ama amacıma ulaşamacak yastığı havada yakalayalıp bana geri atmıştı.Bende aynı şekilde yastığı havada yakalayıp yatağımın üzerine geri koydum ve ona çantamı alıp geleceğimi söyledim ama yerinden kıpırdamadı.Çantamı aldım ve gidip parmümüde sıktıktan sonra Harry'nin yanına gittim.Dalmış gibi görünüyordu.Dikkatini çekebilmek amaçlı elimi birkaçkez gözünün önünde oynattım ama pek etki etmiş gibi görünmüyordu.Sanki ben orda yokmuşum gibi aynamın önüne gidip önünde duran fotoğraflarımı incelemeye başladı.Sanra içlerinden birini alıp yatağıma oturup fotoğrafıma bakmaya başladı.Heey bende burdayım alooo.

''Harry gidecekmiyiz?'' diye sorunca konuşmak yerine  kafasını salladı ve fotoğrafı yerine koydu.Ben önde o arkada aşağıya indik.Clara hazırlanmamıştı.

''Clara hadi gelmiyormusun?'' diye sorunca hayır anlamında kafasını salladı ve konuşmaya başladı.

''Gelmiyorum bugün dersim yok''dedi.Yalancı.Bal gibide dersi vardı.Harry ve beni yalnız bırakmak için yaptığını adım biliyorum.Gerçi halimden memnun değilim diyemem.Evden çıkıp arabaya bindik.Harry arabayı çalıştırınca içimden nereye gittiğini biliyormusun sanki gerizekalı diye sormak geçsede o Harry Styles'ti.Clara'dan yada herhangi bir yerden öğrenmiştir.

Arabadaki sessizlik büyüyordu ve onun konuşmaya niyeti yoktu.Benim birşeyler söylememi bekliyordu.Peki öyle olsun.

''Nereden çıktı bu okula bırakma işi Harry?'' diye sorunca sırıtarak cevap verdi

''Ne o halinden memnun değilmisin yoksa?'' dedi hala sırıtmaya devam ederken.Ama soruma cevap vermemişti.

''Bu bir cevap değil kıvırcık'' deyince sırıtması dahada büyüdü.Muhtemelen kıvırcık dediğim için sırıtıyordu.

''Dün yaptığın için teşekkür etmek istedim'' dedi anlamamış gözlerle bakınca tekrar konuşmaya devap etti. ''Yani alkollüyken eve bıraktığın için''dedi.Kafamı onaylar biçimde sallayıp camdan dışarıyı seyrettim ne bekliyorudum ki?'Seni seviyorum,sana aşığım Candra bugün bu yüzden geldim bizim hakkımızda konuşuruz diye' demesini beklemiyorum yani.Kesinlikle beklemiyordum.Yok öyle bişey.

Pek fazla konuşmadan okula vardığımızda Harry'de benimle beraber arabadan indi.Soran bakışlarımı ona yönettiğimde sırıtarak cevap verdi.

''Okula girdiğinden emin olmak istiyorum ufaklık'' dedi benim suratım iyice düşerken onun sırıtması dahada büyüyüp kahkaha halini aldığında okulun yarısı bize dönmüştü.

Bizi görür görmez yanımızda biten Ryan beni kollarının arasına aldığında omzunun üzerinden arkasındaki Harry'e baktım.Sırıtması tamamen kaybolmuştu.Ne yani cidden kıskanıyormuydu şimdi?O zaman daha çok kıskanacaksın kıvırcık.Ufaklıkmış.Gösteririm ben sana ufaklığı.Kısa bir süreliğine Ryan'ın sarılmasına karşılık verdim ayrıldığımızda Harry'e bıraktığı için teşekkür etmek için yanına ilerledim.

''Harry bıraktığın için teşekkür ederim sonra görüşürüz'' dedim.Tam arkamı dönmüş gidiyordum ki kolumdan tutup beni kendine çekti ve sarıldı.Bende kollarımı boynuna dolayıp sarılmasına karşılık verdim.İkimizde birbirimize öyle sıkı sarılmıştık ki sanki iki sevgilinin ayrılmadan önceki son sarılışı gibiydi.Bibirimizden ayrıldıktan sonra yine tam gidiyordum ki bu sefer biraz eğildi,ben dudaklarımızı birleştirecek diye düşünerek gözlerimi kapattığımda yanağımda hisettiğim baskıyla gözlerimi açtım.Yüzümün birkaç santim gerisinde bana bakıyordu.Biz birbirimize bakarken kolumda hisettiğim başka bir el sayesinde geri çekilmek zorunda kaldım.

Ryan somurtarak beni çekiştirmeye başladığında hala az önce yaşadığım şeyin etkisindeydim.Hatta beni sınıfa kadar sürükleyişinin farkına bile varmamışım.Sahi ne ara geldik biz sınıfa.

Ben hala olayların etkisinden çıkamamışken içeri okulumuzun müdürü girince anca kendime gelebildim.Adam derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

''Biliyorsunuz ki iki hafta sonra okulumuzun gözde öğrencileriyle beraber yapılacak olan bir kamp etkinliğimiz var.Ne yazık ki etkinliğimize katılan birkaç ünlümüzün turneye daha erken çıkması gerekti ve bizde bu yüzden etkinliği biraz daha öne aldık.Çocuklar hafta sonu eşyalarınızı toparlayın pazartesi günü saat 7'de okul bahçesinde olun erkenden gideceğiz'' dedi.Bugün cuma olduğuna göre 3 gün sonra gidiyorduk.Etkinliğe telefon veya herhangi bir teknolojik alet getirmek yasaktı.Etkinliğe sonradan birinin katılması yada birinin etkinlikten ayrılmasıda yasaktı.Yani bu demek oluyor ki Harry'yi iki hafta boyunca göremeyeceğim.

Ee doğal olarak oda beni göremeyecek.Hatta belki adımı bile unutur ha? Sonuçta o ünlü biri değil mi?

Dersten önce biraz çalışmak için kitaplarımı açtığım sırada içeriye Emma girip öğretmenin bugün gelmediğini ve dersin boş olduğunu söyleyince kitaplarımı hemen kapattım ve Ryan'ı çekiştirerek önce dolabımın yanına getirip kitaplarımı geri koydum sonrada bahçeye doğru yürümeye başladık.Arkadan biri bana seslenince dönüp baktığımda bize doğru koşan Emma'yı gördüm.Böyle tiplerle aram pek iyi değildi.Bilirsiniz her okulda sarışın aptal sürtükler vardır ve Emma onlardan biriydi.Yanımıza geldiğinde yapmacık olduğu çok belli olan bir gülümsemeyle konuşmaya başladı.

''Selam Candra nasılsın tatlım?Ah umarım iyisindir.Neyse ben şey soracaktım şey Harry'le aranızda ne var? Yani tabiyki biliyorum çıkmıyorsunuz Harry'nin sana bakacak hali yok ya ahah nerden tanışıyorsunuz?'' sen gerizekalımısın Emma? 

''Bu seni neden ilgilendiriyor?'' Emma'nın arkasından gelen sesin sahibine baktım.Yeşil gözleri benim üzerimdeydi.Emma kekeleyerek konuştu.

''Ş-şey hiç s-sadece merak etmiştim'' deyip hemen yanımızdan kayboldu.Harry'nin telefonu çaldığında yanımızdan uzaklaşmak zorunda kaldı bizde Ryan'la bahçeye çıkıp yürümeye başladık.Çoğu kişinin gözü üzerimizdeydi.Ah hadi ama ne saçmalık alt tarafı Harry Styles ile tanışıyoruz ve bahçenin ortasında birbirimize sıkıca sarılıyoruz ne var bunda bu kadar?

Okulda tekrar Harry'i görmedim muhtemelen gitmişti.Ki ayrıca zaten ne işi vardı hala okulda? Girdiğimi görmüştü yani.Neyse şimdi bugün olanları anlatmamı bekleyen bir Clara var şimdi bugün olan herşeyi ona anlatmalıyım.Clara'yla konuşup dertleşmeye ihtiyacım var.Çünkü cidden beni ona çeken bir şeyler  ve benim ne olduğunu çözemediğim daha doğrusu kendime itiraf edemediğim duygularım var.

Made Of LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin