Capitolul 11 [ Intrebarea finala : Moartea sau Viata ? ]

31 2 0
                                    

Damian : Giulia trezeste-te iubito . Doctore ce are ?

Doctorul : Viseaza . I-am facut o injectie , iar acum viseaza . Trebuie sa se trezeasca insa trebuie sa va spun ca ..

Giulia : Unde sunt ?

Damian : Giulia iubito . Suntem la spital .

Giulia : Inca ma doare . Va rog faceti ceva . Ce se intampla ?

Doctorul : Sunteti insarcinata in luna a7-a si 2 saptamani . Copilul vrea sa iasa afara insa .. nu stiu cum sa va spun ..

G&D : Cee ?

Doctorul : Insa in acest joc cineva trebuie sa moarta . Copilul sau dumneavoastra.

Damian : Giulia sa nu faci vreo prostie . Avorteaza si o sa ne luam viata de la capat impreuna. Te rog Giulia .

Giulia : Stai Damian . Asteapta . Si doctore nu este posibil sa traiesc si eu si copilul .

Doctorul : Este o sansa 1 la 1000 .

Giulia : Atunci voi risca . Eu voi fi acel 1 .

Damian : Ceee ? Nu Giulia . Nu . Te rog nu fa asta . Te rog iubita mea .

Giulia : Damian eu deja sunt un suflet pierdut .Vreau ca micuta noastra sa aiba o viata mai buna decat a mea . Damian promite-mi ca vei avea grija de ea si ca o vei iubi .

Damian : Iti promit Giulia . Dar .. nu nu nu nu fa asta . Vom avea alti 10 copii si ii vom creste impreuna fericiti ca o adevarata familie .

Giulia : Decizia e luata dragul meu. O sa fim fericiti si acum . O sa fie bine. Iti promit. Doctore putem incepe deoarece simt ca mor aici de durere .

Doctorul : Sigur

Damian incepuse sa planga iar doi asistenti au venit si m-au pus pe o targa . Pe tot parcursul drumului spre sala de operatii Damian a fost langa mine tinandu-ma de mana .

Damian : Te iubesc din tot sufletul Giulia . Retine tu esti singura persoana care m-a facut sa ma simt cel mai norocos baiat de pe pamant Te iubesc .

Giulia : Si eu te iubesc ...

N-am mai avut timp sa zic nimic pentru ca am intrat in sala . Am fost anesteziata insa inca auzeam ce se vorbea in jurul meu .

Trecusera cam 2 ore si inca nu auzeam nici un planset de bebelus nimic . Incepeam sa nu mai aud . O asistenta ma striga zicandu-mi sa clipesc daca inca o mai aud dar pur si simplu ochii mi se inchideau . Insa cand i-am deschis Nono a aparut langa mine .

Edmundo : E timpul draga mea . E timpul sa mergem in acea lume mai buna .

Giulia : Nono dar eu vreau sa raman aici cu fata si Damian . Te rog . Vreau sa raman aici.

Edmundo : Vor veni si ei . Te asigur . Da-mi mana si sa mergem .

Din perspectiva doctorului:

Asistenta : O pierdem domnule doctor . O pierdem

Doctorul : Repede , resuscitati-o . Am reusit sa scot copilul insa e mort . Nu are puls . Se pare ca a murit in timp ce incercam sa o linistim .

1 2 3 „brr"

Doctorul : Inca o data . Trebuie sa o tinem in viata .

1 2 3 „ brr"

_________

Asistent : Prea tarziu . A murit . Nu mai avea nicio sansa ...

Doctorul : Odihneasca-se in pace .

Am iesit pe hol unde acel baiat astepta cu inima la gura .

Damian : Doctore este bine ? Copilul unde e ? Giulia cum este ?

Doctorul : Imi pare rau sa-ti spun dar ... si ea si copilul au murit .

Damian : Ceeee ? Va bateti joc de mine . Nu nu este adevarat .

Doctorul : Ba da .

Damian : Nu nu este vreau sa o vad . Acum .

Din perspectiva lui Damian

L-am impins pe docorul ala din fata mea si am intrat in sala de operatii unde Giulia statea fara suflare . Am luat-o in brate strigand-o si rugand-o sa zica ceva , sa-si revina , sa se trezeasca si sa-mi spuna ca totul e bine . Dar nu .. Era asa linistita si avea zambetul pe buze . Stia ca si-a lasat pe pamant fiica fericita insa micuta statea si ea fara sufleare . Le-am sarutat pe amandoua si am plecat .

Doctorul : Domnule trebuie sa ...

Damian : Lasa-ma in pace ..

Am plecat spre podul unde acum cateva luni Giulia vroia sa se arunce . Chiar daca nu a murit atunci a facut-o acum . Nu mai am ce cauta acum pe pamantul asta . Fara ea si fara copilas nu mai am niciun rost , nu as putea fi fericit . N-as putea dormi seara si probabil tot as muri . Am trecut pe partea cealalta a podului si am inchis ochii . Mi-au trecut prin minte toate amintirile frumoase petrecute langa frumoasa mea . M-am aruncat si am strigat din toti plamanii:
"VIN LA TINE , IUBITO..."

Suflete pierdute Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum