Damian : De ce m-ai respins ?Giulia : D-abia ne-am cunoscut , Damian . Ce vrei ? Sa sar acum pe tine .
Damian : Cand ne-am intalnit asta ai facut.
Giulia : A fost un impuls .
Damian : Si sarutul ar fi fost acelasi lucru .
Giulia : Ba nu . Pentru ca te-ai gandit dinainte la asta.
Damian : Ba nu m-am gandit . Dar asta am vrut sa fac .
Giulia : Tocmai ..
Damian : Ce tocmai ? Auzi gata . A fost un simplu impuls sau ar fi fost .
Giulia : Nu nu . Impuls se numeste asta ...
I-am luat fata in palme si l-am sarutat . Cand mi-am dezlipit buzele de ale lui a inceput sa zabeasca .
Damian : Cred ca-mi plac impulsurile astea .
Giulia : Nu , nu . Sunt rare .
Damian : Si de ce sa nu le facem mai dese ?
Giulia : Pentru ca .. pentru ca ..
Damian : Te-am inchis .
Giulia : Esti rau .
Damian : Iar tu frumoasa .
Carisma lui ma facea sa ma simt fericita . De mult nu am mai simtit asta . In acele clipe uitasem de toata tristetea provocata de moartea bunicului .
El a inceput sa faca glume . Radeam iar el se uita zambit la ce amuzata eram insa dintr-o data un gand mi-a venit in minte si am devenit serioasa .
Damian : Am spus ceva gresit ?
Giulia : Nu
Damian : De ce te-ai schimbat la fata ?
Giulia : Pentru ca de cand a murit bunicul tu esti singura persoana care m-a putut face sa rad .
Damian : Ma bucur sa aud asta . Iar daca ma vei lasa langa tine iti voi face fiecare zi fericita .
Giulia : Mi-e frica .
Damian : De ce ?
Giulia : Sa te tin aproape .
Damian : De ce sa-ti fie frica de asta ?
Giulia : Pentru ca persoanele la care tin intr-o zi dispar . Mereu se intampla asta .
Damian : Iti promit ca eu nu voi disparea . Niciodata !
Atunci se apropie si ma saruta . Chiar daca aveam 15 si el 17 simteam ca nu minte , ca vorbeste serios si credeam in cuvintele sale . Era singurul om dupa pamant care imi readucea fericirea pe buze .
Se intunecase afara iar el m-a condus acasa . M-a pupat pe frunte in semn de noapte buna si a disparut in intuneric . In noaptea aceea am adormit strangand plapuma in brate si zambind . Cred ca m-am indragostit de un inger . El e un inger . Ingerul meu pazitor .