Herşeyine aşık olacağınız kurgu , tek kelimeyle mükemmel .
Fantastik kurgu okumak istiyorsanız kesin olarak okumanızı tavsiye ederim .
birde burdan kurtlar ve vampirlerin okuyun derim kurguda yok yok karışık gibi gelebilir ama oyle değil cok eğlenceli ve Komik . kurtlar ve vampirlerden bahsederken, Birde AMAZON KADINLARInıda okuyacaksınız dahasıda var
Yunan mitolojisinde tanricalar, tanrılarrrr Artemis ,Apollon, zeus ve Olimpostan söz edilecek olursa titanlarsiz olmaz tabi..
Siz de bu vampirler ve kurtlar nasıl oluştuğunu, amazoon kadınlarının hikâyesini merak ediyorsanız kesin okumalısın pişman olacağınız sanmıyorum Şiddetle tavsiye ediyorumm..
Beklediğiniz gibi gitmeyecek çok şaşıracaksınız ve çok ağlayacaksınız.Gülmediginiz gibi de güleceksiniz...
REVENGE (İntikam)
Tür; Mitoloji, Aşk,
Yalanlarla dolu Dünya da yaşayan bir kız...Rebekah Diana Blackwood...Ailesini bir gün içinde kaybetti. Anne ve babasını aynı gün içinde kaybetmenin acısı yeterince zorken bir de gerçekler kanattı onun yaralı kalbini. On sekiz yıl boyunca yaşadığı hayatın tamamen sırlar ve yalanlar üzerine kurulduğunu öğrendi. Anne ve babası sandığı kişiler tarafından kandırıldı. Artık tek başınaydı ve etrafı kabuslarında gördüğü yaratıklarla çevriliydi. Kabuslarından ve korkularından kaçan Rebekah her şeyin başladığı yere gitti. Ama felaketler onun peşini orada da bırakmadı.
Büyük bir savaş yaklaşıyordu. Ve bu savaşta herkes tarafını seçmişti.
Olimposlu Tanrılar bile...
Gerçek Dünyanın kapıları aralanıyor...
Sırlarla dolu bir Dünya...Kayıp Prensesin hikâyesine hazır mısın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad'e Kitap Önerileri
Chick-LitHayatı sorgulamak için okumalıyız. Çünkü sorgulanmamış bir hayat yaşanmaya değmez.