Karısının üzerine gül koklamayan adam karşısında;Kuma olarak gelen sürmeli siyah gözlere acımasızkarşısında
-Benim çocuğumu sen doğurmayacaksın!
Seçim şansını bir kenara atarak hayatını darmaduman eden kadın,kendisine ruhsuzca bakan kapkara gözlerin içine bakakaldı.
-Bunun için biraz geç kalmadın mı? Beni karının üstüne Kuma getirmeden önce düşünecektin!
Konusu ilk başlarda begenmemisdim. Yetersiz bulmustum. Okudukça farklı bir kuma hikayesi olduğunu anladım ve beni kendisine bağladı. Kesin olarak empati kurulması gerek. Sizin de beğeneceğinizi umuyorum. Karar veremediğim bir süreç bana göre adamda haklı iki kadinda...
Konu hakkında bilgi vermek gerekirse, kısaca 1 adam karısına aşık deliller gibi hiç bitmeyen bir aşk ama karısının hamile kalmamasiyla işler değişiyor bir türlü hamile kalamayan kadin gitmedikleri hastane şehir kalmadı büyükleri karar verdi kuma getirelencek dendi.. başlarda şöyle dedim bu iki kadin arasında kıskançlık, kin, nefret olur sanmıştım ama öyle olmadı iki kadin bağlandılar birbirlerine abla kardeş gibi ama her sey kumaninda adama aşık olmasıyla değişti ilk kadin korkmaya başladı kocasını kaybetmek istemiyordu.
1 adama
Aşık iki kadin.. ikiside karısı,
kadın kocasına olan aşkına tutundu.
Kuma ise aşık olduğu adamın çocuğuna,
Peki adam kime tutunacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad'e Kitap Önerileri
ChickLitHayatı sorgulamak için okumalıyız. Çünkü sorgulanmamış bir hayat yaşanmaya değmez.