Medya: Cenk in Berrin e Aldığı Kedi.
Biz böyle gülüşürken Cenk'in telefonu çaldı. Gülüşlerimiz susarken telefonu açtı.
"Alo ? Doğru söylüyorsun değil mi ? Yalan ise sizi doğduğunuza pişman ederim."
Cenk elini sıktı ve
"Tamam kapat"
Diye emir verdi. Bana hicbirsey demeden ceketini giydi ve koşar adımlarla dışarı çıktı. Bu hareketi beni işkillendirdi. Tam peşinden gidicekken Halime teyze arkamdan Azrail gibi dikildi ve beni cimcikledi.
"Bidaha beni rezil etme"
Deyip televizyonu açtı. Bir iki kanal geçtikten sonra haberleri izlemeye başladı. Bende izlerken bi haber çıktı. Haberde
"Berrin kaçırıldı mı ? Berrin e ne oldu ? Birazdan."
Diyordu. Çok şaşırmıştım Halime teyze bana baktı. Tekrar televizyona baktığında gözleri kocaman açıldı. O sırada kapı çaldı. Ben kapıyı açmaya gittiğimde Halime teyze beni durdurup kendisi kapıyı açmaya gitti. Kapıda Cenk vardı. Elinde de bir kedi. Kedi büyüktü ve sarı beyazdı (multimedia) çok tatlı bir kediydi
"Ay sen ne tatlı şeysin seni yerim ya ben"
Derken bi onu yemedigin kalmıştı zaten onu da ye Berrin dedi cenk.
Bozulup odama çıktım. 2 dakika sonra aşağı inip kediyi alıp yukarı çıktım. Bir süre sonra da Cenk geldi ve Özür dilerim diyerek bana sarıldı. Bu çocuk böyle değildi felan diye düşünürken bana karşı ve halime teyzeye karşı baya çok yumusadigini fark ettim. Bize Çok iyi davranıyordu. Beraber kediyi severken halime teyze de süt getirdi. Kedi sütü içince uyudu ve bizde aşağı indik. Film izlerken boguk bir kedi miyavlamasi duydum ve hemen odama çıktım. Kedinin gözleri kocaman olmuş miyavlayip duruyordu. Beni görünce miyavlamayi kesti ve bacağıma surtundu. Kucağıma alıp sevmeye başladığımda hırıltılı sesler çıkarıp duruyordu. Çok tatlı bir kediydi cenk gelince bu kediye isim bulmak şart dedi ben Karamel dedikçe cenk aşık diyordu. Karamel kedi aşık kuş ismi dediğimde tamam karamel olsun dedi ve gülümsedi. Ben ise zaferle sırıtıyordum.
Arkadaşlar kedi arkadaşım Duygu'nun kedisi. Ve kusura bakmayın bölüm biraz aceleye geldi baya çok yazım yanlışı var ve kısa hatta çok kısa kusura bakmayın sınavlarım var beni de anlayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Teen Fiction"Sevince mi unutamıyorduk yoksa unutamayınca mı seviyorduk ? Peki ya bağımlı olunca seviyorsak ?" Tüm Hakları Yazarın Bu Hikayeyi ilk Yazdığı Defterde Saklıdır. ^-^