Genç suikastçı atını sürmeden önce eski dostunun evine baktı .Yosun tutmuş ahşapları olan bu ev bakımsız bahçesiyle ürkütücü bir hal almıştı. Suikastçı rütbeli şapkasını çıkararak atını eve sürdü. Evin önüne geldiğinde kimseyi bulamadı. Havada sonbaharın öldürmüş olduğu çınar yapraklarının kokusu vardı. Evin arka tarafındaki dostunun sesini duydu ve oraya yöneldi. Daha o dostunu görmeden dostu onu görerek "Yorgun gözlerim beni yanıltıyor mu? Altair sen misin?"diyerek dostuna koştu. Altair'in dostu onu o kadar sıktı ki bir an nefessiz kalacaktı.Dostu hemen Altair'e oturacak bir minder gösterdi ve "Kahve alırsın herhalde ,Türklerin kahveleri güzel olur zaten bunu bana sen öğretmiştin değil mi ?"Altair omuz silkti.Eğer mutlu bir haberle gelmiş olsaydı bu kadar suskun kalmazdı,hemen konuya girdi "Hasan teşekkür ederim ama konuşmamız gereken önemli bir mesele var."diyerek kahveyi reddetti.Hasan yüzünü buruşturarak "Hayırdır İnşallah"diye dinlemeye koyuldu.Altair"Hasan bu aralar Al Muallim'e yaklaştım yani rütbem yükseldi,böylece Al Muallim'in yapacağı tüm suikastları biliyorum.O sırada Hasan'ın eşi gölgeleri delerek kapıdan gelmesiyle bölündü ve Hasan'dan daha meraklı bir biçimde"Neymiş o?"diye sordu.Altair Hasan'ın eşinin elinde bebek olduğunu görünce iyice somurttu ve Hasan'a "Bu konuyu özel konuşsak iyi olacak"dedi.Hasan iyice meraklanarak evin ön bahçesini işaret etti.Altair Hasan'a"Anadolu'dahiç suikastçı öldürdün mü?"diye sordu.Hasan dudağını hafifçe ısırdı ve "Padişah fermanıyla evet."Altair soğuk terler dökmeye başladı ve ayağa kalakarak "Hasan Masyaf'tan ayrılmandan sonra Al Muallim ses çıkarmadı ama o adamı öldürmen..."bir an durdu ve elini terlemiş alnına koyarak "Al Muallim sana yakın bir zamanda suikast düzenleyecek."Hasan fazla telaşa kapılmadı fakat az da olsa telaşlandığı hareketlerinden belli oluyordu."Tarihi belli mi?"diye sordu.Altair usulca başını salladı ve sonra "Şimdi gitmem gerek eğer tarihini bilirsem sana haber veririm ve sen o akşamdan hemen yola çıkarsın eğer şimdi çıkarsan planımız bozulur."dedi.Hasan çaresizce başını salladı ve şu sözcüklerle yetindi "Yine de teşekkürler. "
Altair üzüntülü adımlarla atının bağını çözmeye giderken kılıç çınlama sesleri geldi.Altair'in korkutuğu şey başına gelmişti.
ARKADAŞLAR KİTABIM YENİ
BEĞENİRSENİZ sevinirimKİŞİ VE KELİME SÖZLÜĞÜ
AL MUALLİM: ALTAİR'İN USTASI DAHA SONRA HAİN OLDUĞU ANLAŞILIR
ALTAİR. :YETENEKLİ VE KIDEMLİ SUİKASTÇI
MASYAF: SURİYE'DEKİ SUİKASTÇILARIN KALESİ
HASAN: PADİŞAH YANINDA ÖNEMLİ BİR YENİÇERİŞİMDİLİK BU KADAR DİĞER BÖLÜMLERDE ANLAŞILMAYAN BİR ŞEY VARSA YORUM ATINIZ :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Bir Efsaneyim
ActionBen Haşhaşiyim.Bu benim hedefim bu benim suikastim, Ben Bir Efsaneyim 11.yüzyıl...Haşhaşilerin altın çağında yetim bir çocuk...Onu eğiten usta bir suikastçı...Büyük ihanetler... Büyük aksiyon kaldığı yerden devam ediyor ★Kudüs turnuvasından...