Altair'in korktuğu şey başına gelmişti.Hızlı adımlarla evin önüne geldi. Hasan'ın dört suikastçı ile dövüştüğünü gördü.
Suikastçı süngüsünü çıkardı çıkardı.Süngünün yumruğunun arasına alarak süngünün soğukluğunu hissetti.Hedefine doğru koştu ve yerden yaklaşık bir metre zıplayıp suikastçının boğazına süngüyü geçirdi.Suikastçı harıltılı sesler çıkarmaya başladı ve ağzından kan gelmeye başladı . Altair fazla oyalanmadan diğer suikastçıya yöneldi.Geriye doğru zıpladı ve havadayken omzundaki fırlatma bıçaklarından birini suikastçıya fırlattı.Ayağa kalkarken başka bir suikastçı onun karnına sert bir tekme vurdu.Öyle güçlü vurmuştu ki sanki iç organlarını hissetmişti.
Suikastçı ona doğru zafer gülüşüyle kılıcı karnına saplayacağı sırada bir gürültüyle yerden ayakları kesildi. Altair güçlükle bakarken kendisini kurtaranın Hasan olduğunu gördü.Hasan öyle kuvvetli vurmuştu ki Altair adamın kafatasının kırılış sesini duymuştu.
Hasan Altair'i yerden kaldıracağı sırada karnına saplanan kılıç onun hareketini böldü.Altair öfkelenerek Hasan'ı yaralayan adamın bacağına süngüyü sapladı.suikastçı acı çığlıkla yere yığıldı.Altir güçlükle yerden kalktıktan sonra süngünü acı içinde kıvranan adamın kalbine sapladı.
Hasan tam o sırada Altair'e güçlükle "Altair karım..."diye bağırdı.
Altair şaşkınlıkla Hasan'ın karısını ve çocuğunu unuttuğunu fark etti ve çığlık sesine doğru yöneldi.Hasan'ın karısı suikastçıdan kaçmaya çalışırken yere düşmüştü.Altair Hasan'ın karısını kurtarmak için koştu fakat çok geçmeden kalmıştı suikastçı hançeriyle hızla boğazına sapladı ve bebeğe döndü.Altair hızını artırdı ve fırlatma bıçağını hızla fırlattı ve adam alnına saplanan hançerle yere yığıldı. Hasan'ın karısına baktığında çoktan ölmüş olduğunu gördü ve bebeği alarak Hasan'ın yanına koştu.Hasan artık son anlarını yaşamaktaydı,tüm yüzü düzensiz kanla kaplanmıştı.Hasan kan öksürerek " Altair oğluna iyi bak bana yemin et kardeşlik yemini..."Altair eskiden birbirine vermiş oldukları söz ismini hatırladı ve gözü yaşlı biçimde kafasını salladı,aynı zamanda gülümsemeye çalışıyordu.Hasan'ın gözleri bir süre sonra donakaldı.
Altair gözyaşını sildi,ustasına vereceği hesabı hiç düşünmüyordu sonra bebeğe bakarak " Sen ve ben kaldık galiba."dedi.Bebek her şeyden habersiz Altair'e gülümsedi...Sözlük
Suikastçı süngüsü:bölümün başına koyduğum gizli bıçakBurada hatırlatmak istediğim Altair de bir suikastçıdır.Hasan'ı kurtarmak için ustasına ve yoldaşlığı karşı gelmiş fakat bu ustası yani Al Muallim'in kulağına gitmemiştir.
Arkadaşlar BEĞENİRSENİZ
sevinirim yorumlarınızı bekliyorum :-P
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Bir Efsaneyim
AkčníBen Haşhaşiyim.Bu benim hedefim bu benim suikastim, Ben Bir Efsaneyim 11.yüzyıl...Haşhaşilerin altın çağında yetim bir çocuk...Onu eğiten usta bir suikastçı...Büyük ihanetler... Büyük aksiyon kaldığı yerden devam ediyor ★Kudüs turnuvasından...