1.Bölüm~BMG!

284 51 15
                                    

Herkese selam! Bu ilk bölümüm.Umarım beğenirsiniz.Oylarınızı bekliyorum. Multide Hazar var :D  Hepinize şimdiden teşekkürler :) Bu arada yazım hatalarımı mazur görün. :))

Lanet olası.Yine pazartesi geldi.Nolurdu yani gelmesen? Hafta sonu ışık hızında geçiyo zaten.Alarmı susturup banyoya geçtim.Şuna bak.Tövbe bismillah.Bu tipimi rüzgar görse yön değiştirir.Yüzümü yıkayıp okul formalarımı giyip biraz insana benzedim.Oha geç kalcam.Hayatta hep yapmak istediğim şey sofradan sadece bi kaç şey ağzıma atıp çıkmak.Hani şu filmlerde falan yapıyorlar ya hah ondan işte.Bi hayalimi daha gerçekleştirip annemide öpüp evden çıktım.Otobüs durağına gittim.Oh be.İlk defa bi pazartesi günü korkunç olay olmadan başladım.(pazartesilerin kendisi korkunç onu saymadım tabii)Ben mutlu mesut(Hüsnüde ölüyordu az kalsın napcaktın Mesutt??)durakta beklerken kulaklığımı takıp şarkıyı açtım.Sonra çıkartıp dışarı ses gidiyor mu diye baktım sjsjjj.İşte!Alın size bir Türk klasiği daha.Neyse çok geçmeden geldi otobüs.Ben geç kalcam diye nasıl çıktıysam evden artık erken bile gelmişim o hızla.Otobüse bindim neyse kulaklık var yine bende kimseyi takmıyom falan-kendimce-.Ben cama kafamı yaslayıp şu filmlerdeki klasik sahneyi gerçekleştirmeye çalışıyordum(evet çok film izliyorum -,-) ki yanıma biri oturdu.Bi baktım Allahım dedim.Gözlere bak deniz gibi masmavi.Hayır neden mavi ?neden benim gözüm de mavi değil ki?Ben mavi hastası bir insanım keşke gözüm mavi olsaydı.Yani olsaydı iyiydi ama olmasa da olur.Neyse ya.Okula iyice yaklaştım ben içimden dua ediyom Allahım lütfen biri müsait bi yerde inecek var falan desin.Şu hayatta en nefret ettiğim şeylerden birisi daha.Aha!Biri inecek var dedi.Arkadaki amca demiş.Hayt be kahramanımsın amca.Okula uzakta inmek zorundayım.Çünkü daha yakına gelmiyor otobüs.Neyse biraz yürüdüm biri seslendi.Önce bakmadim sonra yine seslendi.Benden başka kimsenin olmadığını görünce arkamı döndüm.Bilin bakalım kim?Bay mavi göz.
''Pardon.burada bir lise varmış. Nerde acaba siz yerini biliyor musunuz?''
Vay be.Ne kadar açıklayıcı oldu.Burda bir lise varmış.Hade ordan beni yiyosun.Bir sürü lise var.En yakın olanın benimkinin olduğunu düsünerek.
"Şurdan ileriye doğru gidin sonra sağa dönün orada görürsünüz. ''
Teşekkür edip gitti.Ben yavaş yavaş giderek arkasında kaldım.
Okula girdim.Nerde şu kankamcım cnımcım balım acaba?Ehe.Gördüm onu.En ön sıraya geçmiş.Ne kadar da derse baya ilgili bir bayan.Günaydın deyip en arkadan bi önceki sıraya geçtim.Asla en arkaya oturmam.Kişilik meselesi.O değilde bu niye öne geçmişti?Doğru bugün Beril hanımın(!) gelmeyeceğini duyunca hemen öne geçmiş.Resmen gözü varmış. Pusuya yatmış. Bu benim helvamı yemek içinde bekliyordur ha.Çok geçmeden hoca geldi.Günaydın falan oturduk.İlk ders tarih mi olur.Olamaz ya olmamalıydı.Benim ruhum hala yatağımdayken nasıl tarih dinleyebilirdim ki.Neden uyku dersi falan yok?Abim öküz gibi uyuyo mesela.Eğitim şart!Milli eğitim bakanı olursam bunu düşüneceğim.Ben böyle kendi hayal dünyamda takılırken ders bitmiş.Bayan zeki kız artık ismiyle hitap edeyim Derin yanıma geldi.
"Knk şu hoca ne anlattı.Valla ben bişey anlamıyorum. Annayamazsınız deyip mi anlatıyor nabıyo.Kesin bana büyü falan yaptılar.Ben bu okula nasıl geldim harbi lan."
dedim.Derin büyülenmiş gibi kapıya bakıyordu.O böyle bakarken bende baktım.Ne var yani orda?Altı üstü mavi gözlü sırık gibi bir çocuk.Kim kim!Bu o çocuk degılmi ya?Aynen o. Tüm kızlar ona bakıyor. Ben Derin'i dürtüp önüme döndüm. Hala oraya bakıyordu. İşin komik yanı çocuk mal gibi dikiliyor.
Sonra karar vermiş şekilde bize doğru ilerledi. En son sıraya çantasını da bırakıp oturdu. Şimdi fark ettim kulağında da kulaklık varmış. Neyse herkes önüne döndü falan. Derin'de bana dönüp
"Oha,gözlerini gördünmü ? Lens mi acaba?" Mal mı ne.Ben nerden bileyim lan.
"Ne bileyim.Sor çok merak ettiysen." Derin ciddiye alıp arkasını döndü.
"Selam.Sanırım okula yeni geldin?" dedi. Bu kız harbi çok zekiydi ya. Sen nerden anladın onun yeni geldiğini. Resmen buralarda harcanıyor. Bay mavi göz
"Evet nakil oldum.Bazı sebeplerden dolayı."
dedi.Ben hiç arkaya bakmıyorum ama onları dinliyorum.Derin
"İsim neydi bu arada?"
"Adım Hazar.Senin?"  Vayy.İsmi güzelmiş.
"Benimde Derin memnun oldum."
"Arkadaşının adı ne?Sanırım arkaya dönmemekte kararlı" dedi Bmg-Bay mavi gözün kısaltması :D - Sanane benim dönüp dönmememden (diyemedi).Arkamı dönüp "Öğrenirsin  acele etme "
Sırıttı.Sinirle önüme döndüm.Derin'de yerine geçtikten sonra edebiyat hocamız geldi.Abi böyle ders programımı olur.Resmen eziyet yahu.
Hoca" bugün ders işlemeyeceğim.Son günüm artık."
Noluyo lan ?Ölüyo mu yoksa ?Bu adam karne günü ders işlemiş bir kişi.Nolduda şimdi işlemiyor?
"Bugünden sonra ben yokum.Emekli oluyorum.Benim yerime yeni edebiyat hocanız gelicek"  valla gelmesede olur.Hiç fark etmez.Biz kendi içimizde edebiyatımızı yapardık.
"Bende çocuklarla bi vedalaşayım dedim.Bi beş dakika kalıp gitmem lazım malum işler çok şu sıralar."
Neyse hocayla vedalaştık gitti.Ders boş. En sevdiğimden.Derin hemen yanıma geldi.Ben kulaklığımı taktım.Kulaklığım olmayınca nefes alamıyorum resmen.Oda telefon elinde bir şeyler yapıyo.Ben o sıra flappy bird oynuyorum.Biliyorum modası geçti ama ben hala oynuyorum.Tam rekor kırıyordum ki yanıma birisi çantasını attı.

Evet arkadaşlar ilk bölümüm böyle.Umarım beğendiniz.Yorumlarınız benim için gerçekten çok önemli.Hepinizden yorum bekliyorum.Hadi Allah'a emanet olun :))

GevezeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin