2.Bölüm~ SAF KIZ

208 44 4
                                    

Yeni bölümden selaam :D herkese iyi okumalar.Multide Tuana var *-*  

 "Ne oluyor ya?" deyip o tarafa döndüm.Hazar dikilmiş bana bakıyor.Derin ne ara kalktı benim yanımdan ya? "Arkadan hiçbir şey gözükmüyor.Bende yanın boş diye geldim.Oturabilir miyim?"dedi.İyi halt yedin.Tam rekor kırıyodum ya off."İyi de ders boş zaten neyi göreceksin?".Sırıtarak "Tahtaya bakacağımı kim söyledi?".Ne içmiş bu sabah sabah?Ona göre ben içmiycem de."Ne halin varsa gör."dedim.Yanıma oturdu.Ben kendi kendime söylenirken " O oyunun modası geçmedimi ya.Hala oynuyor musun cidden"dedi.Ona dönerek "Modayı takip etmiyorum ve ordan oynamıyormuşum gibi mi gözüküyor?" dedim.Gözleri gerçekten çok güzeldi.Sonuçta maviydi tabi güzel olucak.Sırıtarak kafasını çantasına gömdü.Bende oyunuma döndüm.Ve ikinci derste bitti -sonunda-.Derinle birlikte kantine indik.Karnım acıkmış ya."Derin hadi bana tost ısmarla."dedim.Besticimm "Doron hodo bono tost osmorlo" deyip beni sinir etmeye çalıştı.Çok başarılı bir bayan.O tost almaya gitti bende boş masalardan birine oturdum.Ben oturur oturmaz Hazar'da geldi."Burdan nereyi göreceksin"dedim.Sırıtarak "Yok bu sefer senin yanına geldim"dedi.Allah'ım sen bu çocuğu benim yanıma otursun diye mi yaratttın? Sonra Derin geldi.Bana tostumu uzattıktan sonra "Hazar Naber?'' dedi."İyilik senden?'' dedi BMG."Aynı işte.".Ne kadar da sıkıcılar -,-.Şimdi ki dersin Almanca olduğu aklıma gelince Derin'i de dürtüp yerimden kalktım."Noldu Azra?" bu kız tam mal."Ders Almanca" Derin de hemen yerinden kalktı.Koşmaya başladı.Resmen beni yalnız bıraktı."Noldu?Almanca olunca ne oluyor ki?" dedi BMG.Tabi bu bilmiyor bizim almanca hocasının huyunu saf saf bekliyor."Bizim hoca derse geç kalana sahayı temizletiyor."oda kalktı.Off.Geç kalcam laan.Tam sınıfın olduğu yere geldik ki hoca kapının ordaydı.Koşmaya başladık hoca kapıyı açtı.Hayıırrr.İçeri girdi.Olamaz ya hayır ya.Resmen geç kaldım.Mecbur kapıyı çalıp içeri girdik.Hoca sert sert bakmaya başladı."Hocam.Gelebilir miyim"dedim.Hala sert bakıyor Allahım.Hazar'a döndü."Sen yeni geldin herhalde.Kurallarımı bilmiyorsun.Bu seferlik affediyorum geç."Şaka gibi.Önceden anlaşılmış gibi bune ya.Hazar bana sırıtarak sırasına yani benim sırama oturdu.Resmen pislik ya.Haksızlık.Hoca yanıma gelip sahanın ve temizlik odasının anahtarını verdi."Sakın Ayşe abladan yardım isteme.Duymayayım öyle bir şey.Kendin temizle."deyip beni dışarı çıkarttı.Temizlik malzemelerini alıp basketbol sahasına gittim.Aman ne hoş!Bakın burda kim varmış.Tuana Bey! Çocuktaki cesarete bak resmen derse girmiyor.Ben girmesem anneme mesaj gider oda beni keser.Sahaya girdim.Hemen arkasını döndü.Haince sırıtarak"Ne o derse geç mi kaldın?'' dedi.Evet anlamında başımı salladım.Yanıma geldi."Yardım ediceksin dimi?"deyip yavru kedi bakışı yapmaya çalıştım.Sırıtarak "Tabikii hayır.Şimdi sen burayı temizle bende seni izleyeceğim."deyip soyunma odasına doğru gitmeye başladı.Peşinden koştum "Ya yardım et işte!Yoksa bırakmam peşini" dediğimde bana dönerek "Soyunma odasına gidiyorum gelsene''.Bu çocuk ne ara bu kadar sapık oldu ? Tamam sapıktı ama bana değildi.Mecbur önüme dönüp paspası elime aldım.Sahanın başından temizlemeye başladım.Biraz sonra Tuana geldi koltuklardan birine oturdu.İki üç dakikadır bana bakıyodu en son dayanamadım "Ya sen dersine gitsene.Git hocanı dinle ne bakıyon!!"deyip bağırdım."Çok düşüncelisin ama seni izlemek daha güzel."deyip güldü.Hayvan."Sono ozlomok doho gozol"deyip onu tekrar ettim.Kahkaha attı.Onu böyle görmek tuhaf?Dört yıldır arkadaşım hiç kahkaha attığını görmedim.Temizlemeye başlayalı beş dakikadan fazla olmuştu.Arkamdan biri geldi.Elimdeki paspası tuttu ''Yardım edeyim mi ?" deyip güldü.Baktım bizim pislik Hazar gelmiş.''İstemez"deyip elinden çektim.Tuana'da geldi.Hazar'a dönüp "İşine bak"dedi.Hazar onu umursamayarak "Yardım etmek istedim.Benim yüzümden geç kaldın."dedi.Vay vay vay.Şimdi aklına gelmiş odunun."İstemiyorum dedim ya.Ben temizlerim."deyip paspasımla sahanın başına geçtim.Arkamdan geldiler "Basmayın daha yeni sildim ben oraları"deyince ikisi de güldü. Aman ne komik.Onları kovduktan sonra temilemeye devam ettim.Temizlik bitti ama bende bittim resmen.En son kendimi koltuklardan birine attım.Biraz oturduktan sonra kalkıp malzemeleri yerlerine götürdüm.Ve orda yine koltuk.Resmen oturayım diye beni çağırıyo.Davetleri reddetmen.Gittim oturdum.Yani başta oturmuştum şuan yatıyorum.O kadar yorulmuşum ki.Ben yaz temizliğinde bile bu kadar yorulmadım.Tamam biraz abarttım ama cidden çok yorulmuşum.Saate baktım dersin bitmesine on dakika var daha.Biraz uyusam nolur ki? deyip uyumaya karar verdim.Hayatta yapmayı sevdiğim şeylerde ilk sırada uyku var.Rahat olan her yerde uyurum.Gözlerim hafif kapanmaya başladı ve en son uyudum.
••••••Δ••••••
Derin'in sesiyle uyandım.Başımda dikilmiş bir Derin,Hazar ve Tuana görüyorum.Derin "Nerdesin kızım ya?Burda uyunur mu?"deedi.Ne güzel uyuyodum ya."Burdayım be.Yorulmuşum biraz uyudum ne var yani?"Hepsi güldü."Biraz mı?Bir ders boyunca uyumuşsun.Seni aradık burayada baktık ama koltuk arka tarafta olunca göremedik."dedi.Oha resmen uyumuşum.Ben on dakika falan sandım."Ciddi misin?Bana çok az geldi.Gitsenize biraz daha uyucam ben " dedim.Derin yav he he bakışı atıp beni kaldırdı.Sınıfa gittik.Tam bacağımı uzatıp oturucaktım ki Hazar'la berabe oturduğum aklıma geldi.Lanet olsun.Ne güzel yayılcaktım.Derin en öne yanına da Hazar oturdu.Ohh be sonunda gitti diye sevinirken bacağımı ileriye uzattıp yayılcaktım ki Tuana bacağımı aşağı inidirip "Bacaklarını uzatıp karşıdaki erkeklere frikik mi vermek istiyosun?Yanına oturuyorum.'' dedi kaşlarını çatarak.Haklıydı fark etmemiştim."İzin aldın mı?" "Senden mi izin alıcam?Güldürme."Ukala.Pislik.Hayvan.Öküz."Git başka yere otur.Tek oturucam ben."Beni takmayarak yanıma oturdu.Allah'ım akıl fikir ver.O gelince oflayarak kafamı çantama gömdüm."Uyukuya doymadınmı?"Cevap vermedim.Hırkamın şapkasını da kafama geçirim.İyice kapandı yüzüm.Şapkamı açtı."Takma,seni göremiyorum."Ne yapmaya çalışıyor bu?Kafasını mı vurdu ki? "İyi.Daha çok çekeyim o zaman."deyip şapkamı tekrar taktım. "Niye böylesin?Neden hep tersliyosun?''Şuna bak hele hele.Önce yavşıyor sonra niye tersliyon diyo."Gidebilirsin'' deyip kolumla yilticektim ki kolumu tuttu."Napıyosun be!Bıraksana'' dediğimde beni kolumdan çekip kaldırdı.Ben koluna vururken beni çekip merdivenlerden aşağıya indirerek okulun arkasına götürdü."Ya bıraksana."dedim.Kolumu bıraktı.Gözlerimin içine bakarak "Hiç anlamadın lan.Dört yıldır hiç anlamadın.Çok mu safsın."Neden bahsettiğini anlamadım.Kafamı salladım."Böyle devam et saf kız!''diye bağırıp gitti.

Bölüm sonuu :D Okunma sayısı çok az :D ama olsundu ben yazıcam 

GevezeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin