פרק 23 - סוג הבנות

192 20 109
                                    

-אזהרה: פרק כחול-

ליבי שבור, כמו שלא היה שבור אף פעם. הרסיסים לא מתאחים, הם מפוזרים על הרצפה ולא מסכימים להתחבר מחדש.
בליבי נשאר חלל גדול שאי אפשר למלא אותו, גם לא האהבה.
כך לפחות חשבתי, עד שהיא הגיעה.
האהבה החדשה של חיי.
שלקחה את כל החתיכות וחיברה אותן מחדש. גרמה לחלל הגדול שהיה בליבי להיסגר אט אט ולהיהפך ללב אחד מחדש.

-נ.מ דילן-
זה היה הדבר הכי טוב שקרה לי בשנה האחרונה. הנשיקה עם אדל. למרות שזו לא הפעם הראשונה, זה הרגיש כך.
שיפתותינו התחברו בצורה מושלמת אחת לשנייה, כאילו התאימו וחיכו רק להתחבר אחת עם השנייה.
בחיים לא הרגשתי כך, נאהב.

זה היה נראה כמו חלום מתוק שנמשך כמה דקות, עד שהרגע הזה הגיע. אוויר ארור.

אדל השפילה את מבטה ומנעה מלהסתכל עליי, כאילו היא מובכת מכל המצב הזה.
ציפיתי להיות יותר מובך ממנה, אבל משום מה הייתי משועשע מהמצב.

"את מתביישת ממני?" הרמתי את ראשה עם ידי, מכריח אותה להסתכל בעיניי. הבטתי גם בעינייה, נותן לעצמי לטבוע בהן. עינייה היו כמו סערה בים שקט, כאלו שמושכות אותך אליהן ולא נותנות לך להרפות. זו ההרגשה הכי טובה בעולם.

"לא" היא היססה, ושוב השפילה את עינייה וניסתה להימנע מהמצב המביך שנוצר בנינו.
"אמא שלי פה, אני חושבת שכדאי שתלך".

"לא חשבתי שאת מסוג הבנות האלה" אמרתי, מבט מבולבל עלה על פנייה של אדל.

"למה אתה מתכוון?"

"לא חשבתי שאת מסוג הבנות שמצייתות להורים" הסברתי. "אני לא מצייתת להורים, להפך. פשוט.. אני לא רוצה שאמא שלי תראה שאתה פה. מאז מה שקרה עם ליה היא באובססיה רצינית שאני אתרחק מכל נושא שקשור למשפחה שלכם. היא טוענת שזה עלול להשפיע עליי לרעה ולהעלות בי זכרונות מליה" אמרה, הנהנתי בהבנה והלכתי צעד לאחור. מתכוון לצאת לה מהבית ולא להופיע בו יותר. אם אמא שלה כל כך בטוחה שאנחנו השפעה רעה על אדל, היא תקבל את מה שהיא רוצה.

"אבל.. אני בדיוק בריב עם אמא שלי, כך שזה לא כל כך משנה" הוסיפה, התקרבה אליי כמה צעדים ומשכה אותי לנשיקה. לא נשיקה עדינה, כמו כל שאר הנשיקות שלנו. אלא נשיקה עם תשוקה, כאילו לא התראנו כמה חודשים. לא התנגדתי לאדל, אלא שיתפתי פעולה. החזקתי בישבנה והרמתי אותה עליי, היא ליפפה את רגלייה סביב גופי והחזיקה בצווארי. כשהיא נתלת עליי תוך כדי הנשיקה. עלינו לחדרה בהליכה עיוורת. שתינו עצמנו עיניים ולא חשבנו מה אנחנו עושים, רק פעלנו.

הפלתי אותה על המיטה ונעלתי את הדלת. על פנייה של אדל היה מבט רעב, כאילו היא כל כך משתוקקת למגע שלי שהיא לא יכולה לשלוט בעצמה יותר. אהבתי את מה שאני גורם לה, זה נתן לי תחושת סיפוק אדירה.

עליתי מעלייה, ממשיך את הנשיקה הטובענית שלנו. היא הורידה לי את החולצה והחלה לנשק את צווארי ולרדת לביטני.
עצרתי אותה. "את בטוחה שזה מה שאת רוצה?"

"אני כל כך אוהבת אותך, דילן." היא השיבה, ותיארתי לעצמי שזו תשובה חיובית. נתתי לה להמשיך במעשייה והורדתי לה את החולצה.
לאחר כמה דקות נשארנו רק עם הלבשה תחתונה.

"אני לא יכול איתך יותר. אדל, את משגעת אותי" מילמלתי תוך כדי הנשיקה שלנו שלא נפסקה לשנייה, חיפשתי אחר סוגר החזייה שלה ופתחתי אותה. היא לא נרתעה, היא סמכה עליי. מה שנתן לי ביטחון להמשיך במעשיי.

"זו הפעם הראשונה שלך?"

"לא".

"אוקיי, אם תרצי להפסיק, רק תגידי" ובמילים אלה, חדרתי אלייה.

--------------
אז היי בנות!!
סורי אם הפרק מגעיל אתכן, השתדלתי לפרט כמה שפחות.
אוהבת♡
ממשיכה ב80 תגובות ו15 דירוגי

Love HurtsWhere stories live. Discover now