Part 01

395 32 5
                                    

"Park SungRin!!!Bangun cepat!Turun!Omma dgn Appa
dah nak pergi nih"Bergegar rumah banglo 3 tingkat itu dgn jeritan Pn.Park

"Ne Omma,SungRin turun!"balas SungRin dr biliknya...heihh omma nih pagi2 dah bising bisik hati SungRin sambil menuruni tangga rumahnya dgn malas...

"Heihh SungRin2 kamu nih dah besar panjang pon nak kena org kejut kan...Mcm mana lah bila kawin nnt?...kesian dkt suami kamu dpt isteri mcm nih"bebel Pn.Park apabila SungRin turun.Tn.Park menggeleng melihat gelagat isteri nya yg kuat membebel tuh...

"Hurmm yelahh..." bls SungRin dgn malasnya.

"Ishh tgk ank awk nih.Buat Acuh X acuh je bila saya ckp."kata Pn.Park kpd Tn.Park.

"Alahh biarlah dia tukan kecil lagi baru 16 tahun lambat lg nak kawin"jwb Tn.Park dgn selambanya .

"Eeee awk nih!!!Mls lah nak ckp dgn awak.Anak bapak sama je."Bls Pn.Park sambil memuncungkan bibirnya.Merajuk letuwww.

"Aikk saya pulak?!Alololo jgn lah merajuk Baby Honey Sayang.Awk muncung2 tuh geram pulak saya."Pujuk Tn.Park sambil membuat eskperesi geram pada isterinya.huhu..

"Ish awk nih.Kesitu pulak"tersengih Pn.Park apabila Tn.Park pujuk sebegitu rupa.blushing2

SungRin disitu hanya memerhatikan gelagat kedua org tuanya sambil tersenyum.Kan Bagos2 kalau hari2 mcm nih...

"Omma dgn Appa nak pergi mana pulak kali nih.Selalu sgt ke sana sini.X pernah nak ddk rumah tmnkan SungRin."Pertanyaan SungRin membuatkan aktiviti lovey-dovey pasangan itu terhenti.Mereka terdiam kemudian...

"Hurmm Mianei SungRin-ah.Appa bkn xnk teman kan SungRin tp Appa baru dpt call dr assistant Appa yg syarikat dr U.K setuju nak collaborate dgn syarikat kita.Diorang nak kitorang pg sana utk tandatangan kontrak.Lg pon ini semua utk kesenangan SungRin jugak"terang Tn.Park.Dia sedar yg dia terlalu mementingkan kerja sehingga anaknya terabai ttp dia melakukan segalanya utk kesenangan SungRin.

"Hurmm yelah..."SungRin faham dgn situasi Appa dgn Ommanya.Cuma kdg2 dirinya merasakan terabai kerana kedua org tuanya sering tiada dirumah utk menemaninya.

"Ha ok lah SungRin.Omma,Appa pergi dulu dah lambat nih driver dah sampai dah tuh annyeong SungRin-ah"Kata Pn.Park sambil bergegas siap utk ke Airport bersama suaminya.

"Okeyy,Bye Omma,Appa.Jalan baik2.Jgn lupa belikan Ole-Ole utk SungRin.Annyeong"Lambai SungRin kpd kedua ibu bapanya.

"Annyeonggg"Tn.Park dan Pn.Park membalas lambaian SungRin di dalam kereta...

SungRin hanya memerhati kereta itu semakin menjauh dr kawasan banglo 3 tingkat itu..Kemudian...dia mengelamun seketika...

"Eh japp dah pkul bape nih??"
"Omg!!!!lg 15 minit lg nak masok skolah!!"

SungRin pon bergegas naik ke biliknya mandi kemudian siap utk ke sekolah....

Bersambung...

____________________________________________

Sori pendek..Hope korang enjoy first fanfic dari author.Teruskan membaca💕

Vote✔
Comment✔

Peace~

My Cat Is My Love+j.jk+Where stories live. Discover now