Star Shopping Mall"Kita dah sampai SungRin"beritahu Mr.Kwon kpd SungRin yang sudah terlelap di belakang kerusi pemandu.
"Ha?Oh dah sampai ?Arasso."Dlm keadaan mamai SungRin bangun lalu membetulka. rambutnya yg sedikit kusut.Smpt lg dia membelek2 wajahnya agar tdk ada air liur basi yg tertempek pada mukanya yg cantik tulus lg mulus.Ceittt perasan.
"Kumawo Mr.Kwon"kata SungRin sebaik shj melangkah keluar dr kereta bersama Kookie di sisinya.
"Ne"bls Mr.Kwon lalu meninggalkan kawasan Shopping Mall itu.
"Let's Go Kookie!"kata SungRin kpd Kookie dgn excitednya.
"Meow"
Sebaik shj kaki SungRin melangkah masok ,dia terpegun melihat keluasan Shopping Mall tersebut.Walaupun dia ank org kaya dia tidak suka sgt shopping2 nih,dia lebih suka shopping online.Lebih mudah.
"Daebak!besarnya!Tp mcm mana nk cari Fifi&Romeo pet shop tuh?"gumam SungRin sendiri.
"Ha tu ada kaunter pertanyaan!Jom Kookie!"SungRin pun segera pergi ke kaunter pernyataan utk menanyakan tempat yg ingin ditujui.
"Annyeonghaseyo.Tumpang tanya,Fifi&Romeo Pet Shop dkt mana?"Soal SungRin kpd penjaga kaunter pertanyaan yg memakai tag nama Lee Kwang Soo.
"Ha?Oh.Ah.Ne.Jap saya cari ye"jwb Lee Kwang Soo dlm keadaan blur.
"Hurmm Fifi&Romeo Pet Shop ye?hurmm...haa kat sini"kata Lee Kwang Soo apabila melihat peta utk shopping mall tersebut.
"Ha kat mana?"soal SungRin lagi.
"Kat Hati Saya.Cia Cia"Sempat lagi si Lee Kwang Soo tuh main Pickup Line dgn Sung Rin.
"Erkk"SungRin membuat muka derpnya apabila Lee Kwang Soo berkata sebegitu.Ishh dia nih aq serius dia main2 pulak.
"Hehe sori2 saya gurau je.Ok Fifi&Romeo Pet Shop kat tingkat 4.Awk keluar je Lif straight je kedai dia plg hjung skali.Ok?"jelas Kwang Soo kembali serius.
"O Arasso.Kamsahamnida"kata SungRin lalu berlalu dari kaunter pertanyaan tersebut kemudian menuju ke lif.
Ting...Tong...(Bunyi lif versi authornim)
Sebaik shj melangkah keluar dari lif,SungRin terus berjalan straight mengikut apa yg diberitahu oleh penjaga kaunter tersebut.
SungRin terus berjalan dan berjalan..Heihh mana pet shop nih?aq dah penat jln nih.Bebel SungRin dlm hati.
"Yeayyyy dah sampai pon"sorak SungRin apabila melihat kedai yg ingin ditujuinya sudah dijumpainya.
"Wahhh besarnya."kata SungRin apabila melihat pintu masok Pet Shop tersebut.
YOU ARE READING
My Cat Is My Love+j.jk+
FanficApa perasaan kau bila kau bangun dari tidur then tengok2 kucing kau xde kat sebelah sebaliknya seorang...lelaki??? .................................................................. "Argghhhhhhh!!!!!" "Sape Kau???!!!" "Annyeong!" ...