Part 07

221 18 4
                                    

"Huwargghhh leganya dah mandi!!!"jerit SungRin slps keluar dr bilik airnya.

"Hurmm nak pakai baju apa ek?Pakai baju biasa je lah"SungRin mengambil baju tshirt labuh bergambar Minnie Mouse bersama short pants kegemarannya.

Setelah siap,dia turun ke bawah utk berjumpa dgn 'husband' nya itu.

"Ms.Choi mana 'husband' saya tuh?"tanya SungRin apabila terlihat Ms.Choi yg sdg menuju ke sesuatu tempat.

"Ouhh dia ada kat ruang tamu "bls Ms.Choi.

"Ouh Ok Kuma-"belum sempat SungRin membalas,Ms.Choi terlebih dahulu memotong kata2nya

"Ah Sama2 saya pergi dulu ya.Perut saya sakit nih.Mianei."Ms.Choi terus meninggalkan SungRin yg terpinga-pinga.

"Aishh Ms.Choi2"SungRin menggeleng2 kan kepalanya apabila melihat telatah pembantunya.Patutlah cepat semacam td.Nak buang hajat rupanya.Haa dah lah baik aq jumpa 'husband' aq tuh.Kang mengamok pulak dia.

SungRin berlalu ke ruang tamunya lalu terlihat seorang manusia berambot panjang duduk di ats sofanya.
Aduhhh nih minah mana pulak??kata 'husband'??

"Hurmm Chogiyo!N..nugu..Seyo?"tanya SungRin sambil berlalu utk melihat wajah 'husband' nya itu.

'husband'nya ituh bangun lalu memalingkan mukanya ke arah SungRin.

"......"SungRin terkejut apabila melihat wajah husbandnya itu.

"Aaaaaaaaaarghhhhhh!!!"Satu rumah bergema dgn Jeritan SungRin yg nyaring itu.Kesemua maid turun utk melihat keadaan SungRin.

"Jeonghan!!!!!!Ommooooo!!! lama gila x jumpa kau!!"SungRin memeluk erat 'husband'nya yg bernama Jeonghan itu sambil terlompat2.

"Nyah!!!Jgn peluk I kuat sgttt!Habis rosak baju I nnt!"Jwb Jeonghan dgn nada gediknya sambil cuba utk menolak SungRin yg memeluknya.

"SungRin kamu x pape ke?"Soal Ms.Choi risau apabila terdengar jeritan SungRin.Terkejut dia apabila keluar shj dia drpd bilik air dia terdengar jeritan Sungrin.Segera dia pergi ke ruang tamu utk melihat keaadaannya.

"Oh?Hehe Gwenchana.Nih kenalkan husband saya.Hehe jk2.Dia nih sepupu saya.Masa kecik2 kami main kawin2 dia jd husband saya.Tp dia terpaksa pindah ke U.S masa umur sy 10 tahun.Dah lama sgt saya x jumpa dia tuh yg excited tuh.Mianhei sbb terjerit kuat sgt"jelas SungRin kpd Ms.Choi sambil tersenyum lebar.

"Ouhh Arasso.Saya minta diri dulu"jwb Ms.Choi lalu berlalu dr tempat itu utk memberi ruang kpd mereka.

"Nyahhh!!!Perlu ke U jerit kuat2 mcm tuh?Malu I"kata JeongHan sambil menjulingkan matanya ke atas.

"Hehe sorilahRindu lah wehhh kat kat kau!!!Bila kau blk Korea?Asal x bgth aq?Eeee Rindunya kat kau!!!Eeee"SungRin masih teruja apabila melihat sepupunya di sebelahnya.

"Amboiii byk nya soalan Ok I baru blk seminggu yg lps.Kenapa I x bgth U???Eh hellooo I call you x dpt2.Ni pon I baru tahu alamat you lps I pergi pejabat Appa you.Mentang2kaya suka2je pindah rumah"

"Hehe sorilah.Mana aq tau kau nak blk sini.Aq igt kau dh lupa aq.X sangka kau igt lagi kat aq"SungRin menjelaskan perkara sebenar pd sepupunya.Dia mmg sedia maklum yg sepupunya itu agak lembut dan laser mulutnya.Tp dia x pernah kesah pasal semua tuh kerana dia selesa berkawan dgn Jeonghan.

"Anyway U x nak bwk i jln2 ke?Dah lama I tinggal kan Korea nih.Rindu pulak nak jln2 kat sini.Rindu nk mkn tteobokki rindu nak makan Kimchi.Dkt U.S sana tuh I hari2 mkn McD bosan I"

"Itu kau jgn risau mlm nnt aq bwk kau gi jln2"Tidak sabar SungRin utk meluangkan masa bersama sepupu kesayangannya itu.

"Janji tau-"
"Kringggggg"Bunyi telefon rumah SungRin menghentikan perbualan mereka.

"Ha jap aq nak gi angkat telefon jap"SungRin berlalu ke meja yg berdekatan utk mengangkat telefon rumahnya yg berdering.

"Yoboseyo?"
"..."
"Ne saya SungRin"
"..."
"Ya Betul kenapa ya?"
"..."
"Boooooo?????!!!"
Telefon dr pegangan SungRin terjatuh sebaik shj SungRin rebah ke lantai.

"Nyahhh!!!!U kenapa???!!!Jgn tdor kat sini nyah!!!"Jeonghan menepuk2 pipi SungRin dgn keadaan risau.

"Jeonghan.."

"Yaaa kenapa???Jgn tinggalkan I SungRin!"

"Omma...Appa aq"

"Kenapa dgn Ahjumma dgn Ahjusshi?"

"Diorang dah xde" itu shj yg sempat dikatakan SungRin lalu dia pengsan dia ats lantai rumahnya.

"Xde?Diorang gi mana?Andwaee SungRin Ah!!!"JeongHan meraung sekuat hati apabila SungRin tidak menjawab soalannya.Andwaeee SungRin jgn mati nnt aq jd duda muda.

Jeonghan mengangkat SungRin menuju ke biliknya.Ms.Choi yg berada di situ turut risau melihat keadaannya itu lalu dia segera menelefon doktor peribadi keluarga Park .....

Bersambung.....
____________________________________________




My Cat Is My Love+j.jk+Where stories live. Discover now