Part 11

51 5 0
                                    

"Huwarghhhh"SungRin mengeliat kan badannya setelah bangun dari tidur.Kepalanya masih teringatkan perkara smalam.

Dia mengiringkan badannya ke kiri di mana tempat tidur Kookie.Matanya masih lagi tertutup.

"Good Morning Koo-"SungRin memanjangkan tangannya utk memeluk Kookie.

Matanya membulat apabila melihat disebelahnya bukan Kookie..........

tapi seorang lelaki?

"Arghhhhhhhhhhh!!!!!!!!!"

SungRin menjerit kuat menyebabkan lelaki di katilnya membuka mata.

SungRin menjerit kuat menyebabkan lelaki di katilnya membuka mata

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(something like this,lol)

SungRin p.o.v

Omma!!!Sape nih!!!Kenapa dia ada kat bilik aq??!!Mana Kookie??!!
Aku segera turun daripada katil ku.

"S..sape..a..awak..?"tanya aq kpd lelaki tuh dgn tergagap2.Takut wuii..Dibuatnya dia tuh perogol!!Omma x nak!!!Aq suci lagi.Huwarghhhh!!!

"Annyeong!"lelaki itu tersenyum ke arah ku dlm keadaan matanya separuh terbuka.

"S..saya..t..tanya..siapa...a..awak.?!"Omma comelnya dia senyum!

"Saya Kookie lah"kata lelaki tu sambil memgangkat tangannya.

Bwo???Dia igt lwak ke?Aduh harini 1 April ke dia nak main april fool ngan aq?

"Heoll...Eyyyy awak igt saya nih budak 5 tahun ke nak gurau2 mcm nih?!Bagi balik Kookie saya!!!Saya nak Kookie sayaaa"SungRin menghentak2 kakinya spt kanak2 yg inginkan aiskrim.

Author p.o.v

Lelaki itu yg hanya memakai seluar pendek (🌚)dtg kepadanya kemudian memeluk SungRin.

"A..apa awak buat nih??!!!l..lepaslahhh"SungRin meronta2 untuk dilepaskan...pipinya kemerahan kerana dipeluk oleh lelaki yg mengaku dirinya Kookie..

Lelaki itu melepaskan pelukannya kemudian memandang tepat ke mata SungRin.

"Sayalah Kookie..Nampak mcm saya tipu awak ke?"

SungRin memandang wajah lelaki itu dan sedar yg matanya biru.

Mata dia...biru..sama mcm Kookie..tp x mungkin...

"T..tapi m..macam mana??Kucing...Manusia??How??"SungRin melepaskan dirinya daripada pelukan Kookie kemudian dia duduk di birai katilnya..

Kookie duduk di sebelah SungRin..dan SungRin perasan yg Jungkook ada telinga kucing dan ekor di badannya.Dia mengusap telinga kucing Jungkook kerana masih tidak percaya dengan apa yg dilihatnya.

Purrr

Jungkook mendekatkan kepalanya agar SungRin dapat menggosok dengan lebih lama.SungRin segera menarik tangannya kerana berasa janggal.

"Saya tak percaya...mcm mana awak boleh bertukar jadi manusia?logik ke?dah lah kita dah tidur bersama..awak pon mesti tgk saya bertuala je...omoo malunyaaa"SungRin menekup mukanya dan pipinya sekali lagi membahang.

"Mianhei...percaya lah saya mmg Kookie...Macam mana saya blh bertukar?Sampai satu masa saya akan bgtu..Untuk sekarang saya cuma nk awak percaya yg saya mmg Kookie.."
Kookie tersenyum melihat tingkah laku SungRin kemudian dia tersedar...

"Erm SungRin?"

"Ne?"

"Ada baju yg boleh saya pkai x?hehe"Kookie menggaru2 kepalanya apabila tersedar yg dirinya tidak berbaju dan hanya berseluar pendek.

"Oh kejap eh"SungRin segera keluar dari biliknya utk mencari pakaian buat Kookie..Pipinya sekali lagi membahang....

~~~~~~~~~

"Nah pakai nih....Ni baju appa ,jaga elok2 ada seluar sekali tuh  muat kut"SungRin menghulurkan sepasang baju kpd Kookie.

"Ne kumawo"Kookie terus menyarungkan baju tersebut bersama seluar yang diberikan kpdnya.
Sungrin pula mengalihkan pandangannya drpd Kookie.

"Sungrin?"

"Ne?"

"Macam mana nak pakai?"Sungri tergelak melihat Kookie yg kini memakai seluar di kepala manakala bajunya disarungkan ke lengannya.

"Aigooo"Sungrin menolong Kookie memakai bajunya dengan betul sambil tertawa kecil

"Kumawo"

"Ne"

Keadaan sunyi seketika kerana Sungrin tidak tahu mahu buat apa.Ini merupakan kali pertama lelaki masuk ke biliknya.

"Awak lapar ke?"

"Sikit.Hehe"

Eeh dia ni sikit2 senyum...taulah comel eiii

" Jomlah kita turun makan "

Mereka berdua keluar dari bilik Sungrin kemudian menuju ke dapur.Kookie hanya mengikuti Sungrin dari belakang sambil matanya meliar melihat sekeliling rumah.

"Nah ada susu dgn biskut.Bolehkan?"Sungrin mengeluarkan susu dr peti ais dan menghidangkannya bersama biskut.Dia tak tahu mahu masak apa jadi dia memilih biskut.

"Kamsahamnida"Kookie mengambil biskut lalu menyuapkannya ke dalam mulut dan meneguk susu di dalam cawan.terdapat kesan susu di atas bibirnya.

"Kookie"Sungrin hanya memerhati gelagat Kookie.Macam mana benda ni boleh jadi?Kucing jadi manusia?Aishhhh.

"Ne?"

"Ada susu kat bibir awak?"

"Eo?"

Sungrin mengambil napkin yg terdapat di dapurnya kemudian mengelap bibir Kookie.Mata mereka bertentang buat seketika.

Mata dia warna biru..cantik sangat.

Sungrin memandang lama mata Kookie.

"Ok dah"Tersedar.Sungrin segera mengelap bibir Kookie tak lupa pipinya yg merah

"Kumawo"Kookie sambung makan

Apa aku nak buat ni??!!!Dahlah ni firstime lelaki stranger kt rumah ni...aq kena minta tolonggggg!!!!!

Bersambung.....

------------------------------------------------------------------------

Hi!!!!!Omg dah berapa zaman x update ni???!!!!Huhu sorry guys.Author x pernah lupa cerita ni cuma terabaikan sikit je hehe...Waaaahhh dah 2k???jsjxjsnxdd Thank you so much guysss!!!!Anddd yeayyy Jungkook dah muncul akhirnyaaaa hahaahaha pls keep reading guys author akan cuba updats sekerap mungkin hope korang boleh tunggu.Thank you so muchhhh

My Cat Is My Love+j.jk+Where stories live. Discover now