Part 09

178 19 1
                                    

"Aarghhhhh!!!!!"
"Apa Nih??!!!!!!!"
Jeritan Jeonghan kuat berkumandang(lol)di rumah SungRin.

"Apahal wei??!!"Tanya SungRin apabila melihat sepupunya yg dah mcm Kodok nak terberanak terlompat sana sini.

"Tu Hah apa tuhhhh!!Warghhh jauhkan benda tuh dr aq!!"Jeonghan menjerit sambil menundingkan jarinya ke arah katil lebih tepat bawah katil.

"Apa Bendanya dia nih??!!Eii bapok nih kang ada yg kena lempar kang!"Hani merengus geram apabila melihat telatah Jeonghan.

"Eii kau nih!!tu bawah katil tuh ada benda!Dia gesek2 kat aq geli aq weiii!!!"Jelas Jeonghan dgn muka gelinya.

"Hani,cuba tgk apa yg ada bawah katil aq nih"Tidak betah SungRin melihat sepupunya yg dh mcm apa.

" -_- "
Hani pergi bawah katil Sungrin lalu menyelak cadar dan makhluk yg ditakuti Jeonghan tuh pun keluar...

" -_- "Hani pergi bawah katil Sungrin lalu menyelak cadar dan makhluk yg ditakuti Jeonghan tuh pun keluar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Arggghh-Adoiii"Belum habis Jeonghan menghabiskan jeritannya,rambutnya ditarik Hani.

"Kau apahal??Kucing je kot.Dah2 lah tuh jeritnya sakit telinga aq!"Jelas Hani masih belum melepaskan rambut Jeonghan.

"Huwarghhh lepaskan rambut aq!!"Jeonghan seakan-akan mahu menangis apabila rambutnya ditarik sebegitu.

"Hishhh korang ni dah2 lah tuh gadohnya!Asyik part korang jer part aq mana?Aq watak utama tau!"SungRin merengus kemarahan apabila menyedari part nya agak kekurangan dlm chapter nih disebabkan pergaduhan diantara Hani dan Jeonghan.

"Eh?Hehe sori SungRin"Hani melepaskan rambut Jeonghan setelah ditegur Sungrin.

"Wuuu My Precious Hair!!!"Kata Jeonghan sambil mengusap2 rambutnya.

"Btw...SungRin sejak bila U bela kucing nih?"tanya Jeonghan setelah keadaan reda selepas pergaduhannya dgn Hani.

"Aah sejak bila kau bela kucing?Kau beli ke?kenapa aq x tau?"Hani juga pelik apabila melihat kucing di rumah kawan baiknya.

"Banyak nya soalan...Ok utk soalan pertama Jeonghan dan Hani aq bela dia dlm 2 or 3 hari yg lps.Soalan kedua No aq x beli,ada ahjumma ni bg kat aq and last skali sori aq x bgtu kau,aq sebok siket"SungRin menjawab soalan mereka berdua dgn panjang lebarnya sambil mengusap2 Kookie yg berada disebelahnya.

"Ouhh mcm tuh!!!"serentak Hani dan Jeonghan berkata setelah mendengar jwpn Sungrin.

"Btw SungRin,aq harap kau tabah dgn pemergiaan omma,appa kau!Kalau kau rasa lonely dtg jelah rumah aq.Aq belanja kau makan pizza"Hani menepuk2 bahu SungRin sambil senyum padanya.

"Hurmm jgn risau aq okey.Ha janji tau nak belanja aq pizza"Hatinya sedikit gembira apabila Hani menawarkan makanan free utknya.Well sape x suka makanan free.

"Janji"Hani membalasnya dgn gembira.

"Oit Oitt buat aq mcm tunggul pulak kat sini."kata Jeonghan apabila dia dilayan spt tunggul di situ.

My Cat Is My Love+j.jk+Where stories live. Discover now