Medyada ilke varMeraba arkadaslar.. Evet yeni bolum ama bu bolum biraz kisa oldu . Yetistirmek icin kisa yazmam gerekiyordu. Ama diger bolumler uzun olacak .
Herneyse arkadaslar size bir sey soylemem gerekiyo kitabin ilk 3-4 bolumu sikici olabilir ama diger bolunler bomba gibi gelicem soz veriyorum ... Neyse
İyi okumalar ...
Esma'dan
Yere dusme sesi geldiginde bende tam yukari cikmistim ki yerde yatan Eylul u gorunce ve tabi basinda dikilen berat serefsizi ni gorunce icimi bir korku kapladi . Hemen ilkeye donup, " lan ilke eylul dusmus hizli ol " dedim . Ve eylulun yanina atladim . Hemen berati ittrip eylulun basini alip dizime koydum . Daha sonra Berat serefsizine donup " ne yaptin lan kiza ? " dedim.
Berat, " ben ne yapabilirim lan sevdigim kiza ? " dedi.
Esma, " hih sevdigim kizmi sevdigin kiz ha sevdigin kiz " dedim ardindan da alayci bir kahkaha attim . O sirada ilke duvardan atlayip Berat:in ustune yurudu " Sen ne yaptin lan kiza birde seviyorum diye geciniyor serefsiz " derken...İlke'den
Tam azima geleni saydiriyorken berat serefsizi elini kaldirmis bana tam tokat atacakken biri onun bilegini tuttu . tam bilegini tutan kim diye donup bakacaktim ki duydugum sesle durdugum yere cakildim resmen Allahim bir ses bu kadar mi etkileyici olur...
" lan sen utanmiyomusun bir kiza el kaldirmaya " dedi Emin.Berat" sanane lan sanane bacin mi sevgilin mi karin mi sen ne karisiyosun acaba ? dedi . ya ben bosuna buna serefsiz demiyorum...
"illa korumam icin sevgilim mi olmasi gerekiyo lan ?" deyince emin Berat serefsizi kafasini alayla salladi .
suan fark ettim de eminin gozleri ne kadar guzel oyle oyyy askim.
Emin " himm demek oyle " deyip " sevgilim ulan var mi sevgilim " deyip berat a yumrugu gecirdi...
pardon ooo ne dedi sevgilim mi?
yani biz simdi sevgilimiyiz ...
ben boyle salakca dusunurken bunlarin birbirine girdigini anladim ...
tam o sirada Esma nin sesi duyuldu . ah tabi ya biz eylulu
unutmustuk." YETER LAN YETER BURDA KİZ OLUYO SİZ KAVGA EDİYOSUNUZ BURAYA GELİNDE HASTANEYE GOTURELİM SU KİZİ BU KİZA BİR SEY OLURSA HEPİNİZİ TOPA DİZERİM ONA GORE HA" dedi esma . esma yi.ilk kez bu kadar sinirli gormustum. ama deyerdi eylul icin .berat arabasini getirdi. esmin eylulu arabaya tasidi ee tabii bende yardim ettim . sonra esmayla ben eylulun yanina arka koltuga bindik esma durunun kafasini kaldirip kendi dizine koydu . eminde one oturdu . berat arabayi surmeye basladi.
25 DAKİKA SONRAHastaneye geldigimizde kontrol etmek icin doktor iceriye girdi . ve hala bekliyoruz
10 DAKİKA SONRA
ehh nihayet doktor icerden ciktiktan sonra konusmaya basladi:
hastamiz uyandi durumu suanlik iyi ancak kafasini vurdugu icin bazi testler yapmamiz gerekiyo ardin dan da eyer bir sey yoksa taburcu ederiz ama ne olur olmaz diye 48 saat boyunca uyumamasi gerekiyo ve birilerinin yaninda olmasi gerekiyo " dedikten sonra tam gidecekken berat " gorebilirmiyiz " diye sordu. doktor once mirin kirin etsede sonra" cok kisa sursun ve hastamizi yormayin" dedikten sonra gitti bizde beraber odaya girdik. duru odayi tariyorduyanina yaklastigimizda irkildi . ardindan ben sagina esmada sol tarafindaki koltuga oturduk beratla eminde eylulun basinda dikiliyordu.
soze esma basladi" Nasilsin kardesim ?"dedi.
Eylul etrafina merakli gozlerle bakiyordu.
Eylul " sen de kimsin ?" dedi.Ayni anda esmayla birbirimiza baktik bu kiz ne sacmaliyor diye ama sonuc hicbirsey.
esma, " ne sacmaliyorsun eylul " dedi umut belirten sesiyle . esma eylulu cok severdi ben de severdim tabii ama iste bizim birbirimize olan bagliligimiz farkli aman herneyse once eylulun bu halini ogrenmemiz lazim ...Esmaya donup " ben bir doktoruyla konusup geliyorum birazdan " dedim .
Emin " beklesene bende senle geliyim " dedi.
İcimden o kadar sevindim ama verdigim cevap " tamam " oldu.
Doktoru yanina gittigimizde "buyrun odamda konusalim "dedi.
İkimizde onayliyarak odaya girdik .
Ben direk soze basladim " doktor bey eylul bizi hatirlamiyor " dedigim de doktor biraz sasirdi . 'Hafiza Kaybinin boyle durumlarda normal oldugunu en kisa zaman da hatirlayabilicegini ve bizim ona bu konuda yardimci olarak hatirlatmak icin zaman gecirmek icin surekli yaptigimiz seyleri tekrarlamamiz gerektigini soyle ve birde taburcu etmeden once son bir kez kontrol edeyim 'dedi.
Bizde onayliyarak doktorla birlikte eylulun yanina gitmek icin uzun bir koridor dan gecmek zorunda kaldik .Uzun koridordan sonra nihayet eylulun yattigi odaya gelmistik ve doktor eylul u kontrol etmek icin iceriye girdigin de esmayla berat da cikmisti .
Onlar disariya cikinca emin'le birlikte doktorla konustuklarimizi anlattik ve ardindan esmayla birlikte berata sorular sormaya basladik " eylul nasil dustu? Neden yardim etmedin? Yoksa bunda senin mi parmagin mi var?" ve son olarak ta emin soru sordu " bir kiza el kaldirilmiyacagini nasil bilmezsin? "oldu .
Onu sorusuyla bana sevgilim demesi falan aklima geldi o an burukca gulumsedim .
Ardindan doktorum sesiyle oldugumuz yerde cakildik"ACİL MÜŞAADE ODASINA"
***
Bolum sonu insallah beyenmiasinizdir seviliyorsunuz.
Bu arada duzenlemeler bitti haberiniz olsin yeni bolumu bayramdan once veya sonra yayinlicam ... Optummm :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasama Sebebim
ChickLitEylül, anne ve babasini kaybettikten sonra bir tek kardesi Nese ve en yakin arkadaslari kardesim dedigi insanlar ; Esma, Eflal ve İlke onlarla hayata tutunmus. Onlar olmasa nefesi kesiliyormus gibi hissediyor . onlarsiz bir yasam düşünemiyor. Onla...