Medya: sizcede bizi tanimlamiyor mu bu soz? Bence oyle
Bilgi: yazarin genc adam diye bahsettii kisi deniz.
Genc kiz ise eylul digerleri iwimleeiyle anlatilacak bilginize...İyi okumalar...
Yazar'dan
Genc adam , genc kizla taniatigi andan beri surekli guluyordu sebepsiz yere .
Ogunde oyle oldu hep genc kizi dusunuyordu. Acaba simdi ne yapiyor, beni ozluyor mu diye.
Genc adam ilk kez bu kadar cok baglanmisti birine genc kizi hic birakmak istemiyordu.onun hep yaninda olmasini istiyordu.
Ve bunun icin gereken herseyi yapmaya hazirdi.
Ki o gunde kaza gecirmeden once plan yapiyordu. Bir kuyumcuya ugrayip tek tas almisti.
O gun tam kizi ararken onune bir araba cikmisti.
O an orada oldu genc adam sevdigi kiza gidemeden sevdigi kizi son kez goremeden ama olsundu . Cok sevmisti. Onu artik tek yapmasi gereken gitti yerde genc kizin mutlu olmasini dileyip onu izlemekti.
Oylede yapiyordu.
Genc adam , genc kizig cok seviyordu... Onun icin olume bile vardi ki oyle de oldu. Genc adam arabayi surerken aklina genc kiz geldi. Onu aramak icin telefonunu bulmaya calisirken kaza yapti. Genc adamin olmeden once azindan cikan son seylerde genc kizla ilgili olmustu.
"Affet beni sevgilim.
Seni seviyorum."***
Genc kiz sevgilisinin olum haberini aldiginda nefesi kesildi. Birini daha kaybedecegine gucunun yetmeyecegini biliyordu. Oyle de oldu. Gen kiz yine korkusundan kendini karanlik kollara birakti onu icin bu kurtulus yontemiydi.
Uyandiginda hersey duzelecekti.Fakat yaniliyordu.
Yine yaniliyordu.
Cok yaniliyordu.Kiz fenalastiginda arkadaslari onu hastaneye goturduler.
Hemsire sakinlestiriciyi yaptiktan sonra baska bir hastaya bakmak icin gittigi sirada genc kizin arkadasi ilke gen kizin bas ucunda ellerini tutuyordu. Sanki ona onun yaninda oldugunu bildirmek istercesine .O gun genc kiz bir daha sevmek bir daha gulmek istemedi. Kimseyle konusmaz oldu . Surekli spor yapmaya basladi.
aradan aylarda gecse genc kiz sevgilisini unutamiyordu.Hatta sporuda onu unutmamak icin yapiyordu. Sevgilisiyle her hafta spor yapmaya gelirlerdi.
Severdi genc adam .
Kiz ona yetisemeyip homurdanip itirazlar etsede yine her zman sevgilisinin yaninda olurdu.Simdi ise aylar onu ustalastirmisti.
Simdj bir sporcu gibi spor yapiyordu. Bir yandan da su surekli eflalin ona ezberletmek istedii ingilizce sarkilari her firsatta itiraz ederdi. Simdi ise hepsi ezberindeydi. Ama artik arkadaslariyla konusmuyordu. Okulda vir ruh gibi geziyordu.
Zaten caliskan bir ogrenciydi hergu duzenli olarak calisiyordu. Simdi ise ekstradan geceleri ruya gormemek icin uyuyakalana kadar ders calisiyordu.
Arkadaslari bu duruma cok uzulselerde ellerinde hicbir sey gelmiyordu hicbir sey yapamiyorlardi. Genc kizla konusamiyorlardi bile.
Genc kiz ona sevgilisine hatirlatan herseyden herkezden uzaklasiyordu. İsinden bile ayrilmisti.Genc kiz'a bir umut lazimdi onu tekrar hayata bagliyacak onu takrar eski nesesine getirecek birine . O biri kimdi ? Ve neredeydi Acaba ?
Bir soz vardirya ' hayatmucizelere gebe ' yine oyle mi olucak dersiniz ? Bence bunu ancak okuyarak anlayabilirsiniz.***
Evettt artik yasama sebebim askiya aliyorum.
Ve yeni kitabim olan BİRİ AŞK MI DEDİ? ye basliyorum suan bolunleri yazmaya baaladim ancak kapak isi karakterler flan uzun is oldugu icin 1-2 aya gelir.
Onada desteklerinizi bekliyorum.
Lqfi fazla uzatmiyacagim. Sizleri seviyorum 2. Kitabim ilk bolumunu yayinlamadan buradan duyuru yaparim yani herturlu sizi rahat birakmiyacagim.
Farkindayim hikayeyi kotu bir yerde boldum ama ilham perilerim gitti oyuzden .
bu arada kotu cocuk 20 ocakta sinemalarda gelin beraber izleyelim. Ve 4N1k da mayista vizyona giriyor...
Ben izleyecegim...Neyse bir sure sonrayeni bir kurguyla sizlerle olacagim gorusmek uzere. Gozunuz burada olsun.
Gamzelim37
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasama Sebebim
ChickLitEylül, anne ve babasini kaybettikten sonra bir tek kardesi Nese ve en yakin arkadaslari kardesim dedigi insanlar ; Esma, Eflal ve İlke onlarla hayata tutunmus. Onlar olmasa nefesi kesiliyormus gibi hissediyor . onlarsiz bir yasam düşünemiyor. Onla...