Multide : Eylul var ama takisiz hali dogal yanim
1 hafta sonra
Eylül'den
O gunku itirafimdan sonra esmanin tepkisi beni kahkahalara bogmustu. Ve bizim sesimize kizlar da yanimiza gelmisti ben onlara herseyi anlatirken sekilden sekle girdiler ee tabii bende biraz daha bu yuzden guldum karnim agriyana dek.
Simdi ise nemi yapiyorum yolsayim ise gidiyorum bugun gunlerden cumartesi oldugu icin sabah ise gidiyorum .
Cafeye geldigimi belli eden sokak basina gelince ic cektim aaa siz hala benim kime asik oldugumu bilmiyorsunuz ee tabi ben kizlara anlatieken siz yokdunuz.
Hemen anlatiyorum :
Bennn patronuma asik oldum aslinda patronum dedigim calistigim kafe gibi bir cok uerin sahibi olan murat tekin in oglu (istanbulun unlu is adamlarindan biri)
Deniz Tekin
Aslinda ayni yastayiz hatta ayni okulda o da benim gibi lise 3 e gidiyor sadece siniflarimiz farkli ve o benim calistigim cafenin basinda duruyor.
Oyle yani aslinda ben de tam asik oldugumdan emin degilim ama neyse.
Cafenin kapisini acip iceri girdim.
Yuzume guzel bir siritis takinip arka tarafa gectim ve " gunaydin " diye civildadim aslinda mutlu olmamin bir sebebi daha vardi. Bugun denizde burada olucak.
Ohooo. Tamam sakinim iyiyim ..
Arka tarafta sigara icen kizlarda bana gulumseyerek karsilik verdiler. Aaa ben size bir sey daha soylemedim benim yani sanirim arkadaslarimin dedigine gore tek kotu huyum SİGARA İCMEK mis evet sogru duydunuz sigara ixiyorum
Evet evet daha 18 yasini gecmedin ama iciyorun ah tabiki evdekilerin haberi yok yoksa dusunemiyorum...
Arka taraftan cikip kiyafetlerimizi degistirdigimiz yere gectim...
Dolabimdan bir tane siyah dar paca ve t-shirt cikartip giyindip onlugumude alip giyindim ve saclarimida tepeden kalemle daginik. Topuz yapip biraktim.
Ve evet hazirim.
Mutfaga girip selime " siparislerimi alayim yoksa siparislerimi gotureyim ? " diye sordum .
Oda bana gozlerini kisip " once siparisleri al sonrada aldigin siparisleri gotur hemn " dedi.
Bende ona gozlerimi kisarak baktim vr " emredersin komutanim " deyip alimi alnima koyup asker selami verdim...
Oda guldukten sonra" hadi isinin basina " diyerek elime not defteri kalem tutusturup ittirdi" tamam " diye mirildanip siparisleri almaya basladim...
############
En sonunda mola yapabilmistim ve soluklanarak oturuyordum .
Onlugumun cebinden sigara paketini cikardim icini acip bir dal sigara ve cakmagimi aldim.
Sigarayi azima koyup ucunu cakmakla atesledim.
Sonra pakti ve sigarayi ayni yerine koydum.Sigaramdan derin bir nefes cekip disariya ufledim ardindan cebimden telefonumu cikarip esmayi aradim
Esmayi bir haftadir dogru duzgun goremiyordum neden mi cunku omerle surekli okuldan kaciyorlardi.aslinda sanirim omerde esmadan hoslaniyordu. 'insallah hadi hayirlisi ' diye gecirdim icimden aslinda zaten hicbirini dogru duzgun goremiyorun ilke eminle mesajlasiyo eflal beratla surekli didisiyor. Anlayamadim gitti yahu.
Esma sonunda telefoni acabildiginde omerin ona dedigi tabiri kullanarak konusmaya basladim " yuzunu goren cennetlik be esmer guzeli " dedim kahkaha atarak neden mi oyle diyince kizariyor ardindn yuzunde guller aciyordu. Anormatik arkadasim benim
Esma " yaaa deme soyle "dedigime gozlerimi devirip kikirdadim .
" hi hi esmosum hi hi "
Sigaradan dolayi hafifce oksurdugumde .
Esma " sen yine zikkim mi iciyorsun eylul ?" dedi .
" evet " diye mirildandim.
Esma" zikkim ic emi eylul
Ya kizim sen gerizekalimisin .
Astimim var diyorsun.
Zikkim iciyorsun." dedi anirarak.Ufak ve alayli bir kahkaha attim ve konusmaya basladim." uf kizim ne abarttin be " dedigimde bagirmaya basladi.
Esma " abarttim mi abarttim oylemi ya kizim sen olmeye mi cal- " demesine kalmadan sozunu kesip aaa selim beni cagiriyoo hadi optum bay " diyip cevap vermesine musaade etmeden suratina kapattim.
Nefret ediyorum. Yani sigarayi icrn ben olecek olan ben anlamaiyorum sizene Te ALLAHİM yaaaa
############
Saat 8 ve ben bittim yani kesinlikle bittim sadece bir ara deniz mutfaga teftise geldiiginde enerjii almistim vucuduma onun disinda bitkisel hayatta gibiydim.Soyunma odasina girdim. Dolaptan bir tane t-shirt ve sort cikarip giyindim uzerine aksam serin olur siye yanima aldigim deri ceketimi giyindim (altinda sort vr dikkatinizi cekerim jdbdish) saclarimida taktigim kalemden kurtarip biraz karistirdim. Ve dogal biraktim spor ayakkabilarinida giyindigimde tam hazir olmustum.
Cantamida alip cafeden ciktim.
Yolda yururken siyah bir araba durdu yanimda ama camlari film li oldugu icin kim oldugunu goremedim.ve umursamiyormus gini yapip yurumeye devam ettim arabada benimle beraber yavas yavas ilerlemeye basladi.
Bir anda arta arda kornaya basmaya basladi.Artik sinirlendigi icin durdum ve arabaya dogru donup bagirdim " ne var be ne var dit dit dit hastamisin ? " drdim sinirle .
Arabanin filmli cami yavas yavas acilmaya basladiginda gordugum kisiyle kocaman bir sok dalgasi vucudumu ele gecirdi.
En sonunda kendime gelebildigimde konusmaya basladim.
"Ah senmiydin?"
***
Merhabalar askemler ah ben her bolumun sonunda diyorum ki uzun bir sure sonra bolum gelcek ama kendimi tutamiyorum o kadar cok sey geliyo aklima ki yazmaya basliyorum.
Veee evet artik bolumler bu uzunluk ta olucak neden derseniz.
Uzun yazinca yazdiim kurgunun disina cikiyorum ve kafam karisiyo. O yuzden bu uzunlikta yazmaya karar verdim .
Bir daha ki bolum spoi vericem haberiniz olsun neyse artik size bolum yazayim . Bays Askenlerin sizi askla seven yazariniz .
Gamzelim37
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasama Sebebim
ChickLitEylül, anne ve babasini kaybettikten sonra bir tek kardesi Nese ve en yakin arkadaslari kardesim dedigi insanlar ; Esma, Eflal ve İlke onlarla hayata tutunmus. Onlar olmasa nefesi kesiliyormus gibi hissediyor . onlarsiz bir yasam düşünemiyor. Onla...