Multide: Eylulun denizle bulustugunda giydigi kiyafet var.
İyi okumlar...
Eylül'den
"Ah! Senmiydin?" dedigimde
"ah sanirim benim " dedi alayla
Alayini umursamayarak " birsey mi oldu?" dedim merakla.
Deniz " seni eve birakayim mi diye soracaktim." dedi.
Biniyimmi diye hic dusunmeden " olur tabii ama yolun uzqmasinz?' diye sordum endiseyle. Nede olsa beni birakacqkti ya benim yuzumden bir sey olursa ayy yok.yok.
Deniz " birsey olmaz bugun de ordan gitmis olurum " dedi siritarak .
"peki" deyip arabanin kapisini acip bindim .
Bizim mahalleye yaklasinca denizin durmasini istedim ve tesekkur edip arabadan indim .
Ne centilmen cocuk tu yahu.
Ama birde egoist.
Ertesi sabah telefonuma gelen mesajla sok gecirdim ve sonra ciglik attim neden mi mesaj i okuyunca anlarsiniz .
GONDEREN: 0530 ... .. ..
Bugun bir seyler yapmaya ne dersin tatli kiz . - yaksikli.Ben size egoist oldugunu soylemistim dimi.
İste oyuzden ciglik attim bu nedir . Hemen numarasini telefonuma kaydettim . Yakisikli
diye kaydettim denizi ve cevap yazmaya basladim .GONDERİLEN: YAKIŞIKLI
Olabilir aslinda.Mesaji yolladiktan bir kac dakika sonra cevap geldi.
GONDEREN: YAKİSİKLİ
1 Saat sonra hazir ol.. Seni dun biraktigim yerde bekliyor olacagim tatli kiz.Mesaji okuduktan sonra kisa bir cevap olarak 'tamam' yazip gonderdim ve rutin islerimi halledip gardiropumun karsisina gecip kapaklarini actim.
Himm ne giyinebilirim .
Diye bakarken gozume carpan konbine bakip konbine goz kirptim.tamam kafayi siyirmis olabilirim.
Kiyafetlerimi giyindim.
Sacimida acip dogal haline biraktim . Makyaj masama oturup rimel ayleynir ( dpgru yazmadigima adim gibi eminim)
Ve dudagima parlatici surup makyaj masamdan kalktim.
Yatagin uzerindeki cantami alip .
Neseyle boranin odasina girdim uyuyorlardi hala ikisinide opup ustlerini orttum. Ardindan odadan ciktim.Mutfaga girip buzdolabinin ustundeki not kagidinin uzerine evde olmadigima dair kucuk bir not yazip yapiatirdim ardindan saata baktigimda 5 dakika kaldigini gordum.
Hemen ayakkabimi giyip evden ciktim.
Dun beni denizin biraktigi yere gittim orada bekliyordu birseyle ugrasiyordu ah gordum telefonuyla ugrasiyordu.Kafasini kaldirdi.
Beni gordu gulumsedi.
Arabaya yaklasip kapimi actim.koltugaboturup kapimi kapattim ve ona donup "nereye gidiyoruz yakisikli?" diye sordum kikirdarken . Bana dondu ve konusmaya basladi. " bilmem birlikte vakit gecirmek istedim
Ama once kahvalti yapalim kurt gibi acim vallahi." dedi siritarak belli. ac oldugu zaten neden cunku ooo bir erkek erkek djbdisbsGukumseyerwk "tamam " dedim .
Arabayi calistirdi.ve surmeye basladi.
----
Guzel minik bie kafede kahvaltimizi yaptiktan sonra sahilde yurumeye basladik.
Denizde birseyer var gibiydi. Durgundu biraz sanki.
Denizle bir kac saat daha vakit gecirdikten sonra bir isi oldugunu aoyleyip beni eve birakti ve inerken beni kendine cekip yanagimdan optu ve " guzel bir gundu " dedi. ben olayin sokunu dahi atlatamadan araba coktan yola koyulmustu.
Bende soku atlattiktan sonra wvw girip biraz eylulle vakit gecirdim .
Yengemw ev islerinde yardim ettim .
Birazda ders calistiktan sorna yattim zaten ve bir gunun sonuna da gelmis bulunmaktayiz...***
Bolum sonu kisa oldu farkindayim ve bolumu beyendigim soylenemez acikcqsi ama yazmak istedim hani pazartesi okullar aciliyor yaaa moral olsun istedim birde gecis bolumu olarak dusunun denizle eylulun askinin baslangici gibi...
NOT: Artik kitap akisinda bir degisiklik olucak ve tarih atliyarak bolum yazicam belki simdi amaci anlamazsiniz ama sonunda anlicaksiniz...Eeee artik ben gideyim size de iyi okullar opuluyorsunuz Askemlerim...
Gamzelim37
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasama Sebebim
ChickLitEylül, anne ve babasini kaybettikten sonra bir tek kardesi Nese ve en yakin arkadaslari kardesim dedigi insanlar ; Esma, Eflal ve İlke onlarla hayata tutunmus. Onlar olmasa nefesi kesiliyormus gibi hissediyor . onlarsiz bir yasam düşünemiyor. Onla...