4-İNANAMIYORUMMM...

65 14 3
                                    

Ben geldimmm askemlerim yeni bir bolum ile garsinizdayim fazla uzatmicam bolumun sonunda birazcicik +18 var istemeyen oralari okumasin neysem bolumun sonunda konusuruz iyi okumalar.

Medyada berat ve eflal varrr

Eylul'den

Gozelerimi acmamla basima giren sanciyla tekrar kapattim ne olmustu bana ? nerdeydim? neden bu kadar agri vardi basimda ? Hicbir sey anlamiyorum . Sag tarafima dondugumde eflal sasrimis bir vaziyette bana bakiyordu .

Ona bakip " ben neredeyim " diye sordugumda hayalet gormus gibi ciglik atip kapiyo kastu ve disari cikti ardindan " gozlerini acti vallaha " dediginde gulmeden edemedim
eflal yine ayni eflal di vallaha ama simdi asil konu ben neden buradaydim burada neden oldugumla ilgili hic bir fikrim yok...

dusuncelerimden biri bana sarilinca ayrildim . Bana sarilan kisi benden ayrildiginda o kisinin berat oldugunu gormemle kaslarim catildi .

Oda ne yaptigini anlamis olacak ki " afedersin " dedi . Onu umursamayip esmalara dondum.
" benim burda ne isim var esma " dememle gozleri parladi neden sasirmisti ki ?

Esma, " sen ne dedin az once ?" deyince direk " benle dalga mi geciyorsun esma yoksa salaga mi yatiyorsun?" dedim sinirli bir sekilde cunku benim le dalga gecer gibi konusmuatu silak sey .
İlke , " yok canim ne dalgasi hafizan yerindemi diye oyle sordu esma " dediginde " niye olmasin ki hem ne oldu bana ben bana nr oldugunu hatirlamiyorum lutfen biri adam akilli anlatsin sunu " dedigimde eflal de bana katilarak " bencede bende bilmiyorum dogru duzgun cabuk anlatin bakim " dedi ona gulmek istesemde gulme istegimi erteledim surda ciddi bir sey konusuyoruz nasil olsa aaa .

Herkez susutugunda " eee hadi anlatin biriniz" dedigimde ilke konusmaya basladi " i-ihmmm soyle baslayayim biz sıkilmistik okulda okuldan kaccaktik" deyince gozlerim fal dasi gibi acildi " b-bizz yani ben mi okuldan kacicaktim " dedigimde ilke sinirli bir sekilde " evet eylul " dedi ona devam etmesi icin isaret ettigimde devam etti devam etti " ist biz okuldan kacacaktik ama duvardan atlamamiz gerekiyodu senden duvardan dusupkafani carptin ardindan da hastene yol araba fala derke burdayiz kardesim " diyerek sozunu bitirdi azim acik onu dinlemistim ben nasil okuldan kacmaya calismisim ben ha ben her halde kiyamet falan kopucak " kimin fikriydi " esma ," ne " dediinde " okuldan kacma fikri kimindi diyorum " dedim.

Esma, "hee omu senin fikrindi hatta yalvardin kacak diye dur olmaz dedik ama dinletemedik
" dedi gulerek aslinda kimin fikriyse ona firca aticaktim ama benmisim bosverr salla gitsin hemen oturusumu diklestirip " olabilir her insan hata yapabilirde eminle beratin burda ne isleri var acaba " dedim . Esma ile ilke ayni anda " yolda karsilastik " dediler daha sini ilke tamamladi " beratin arabasiyla hastaneye getirdik seni " dedi tebessum ederek . Hic dusunmeden " peki ya emin " diye soru verdim .

Aslinda emin iyi cocuktu ama iste benimle ne alakasi vardi. Hem neden berat sanki baska insan mi kalmadi . Offff off yaas aklim o kadar karisik ki sanki suan beynim eror veriyor.

Esma'nin sesiyle irkildim " onunlada yolda karsilastik seni tasimamiza yardim etti dedi . Onun soyledigine cevap verme geregi duymadan " ben ne zman cikicam " diye sordum.

Berat soze atladi " az once doktorla konustum butun testler bitmis hastanin durumu iyi dedi istedigi zaman taburcu olabilir dedi ve birde her hangi bir ufak seyde hemen kontrole gelmen gerektigini soyledi . " diyerek sozunu bitirdi .

Neden suan berata icim isinmisti ama eminim ki pek uzun surmezdi kesin o beni sinir edecek bir sey yapardi . Allahim sen beni koru .

***

Hastaneden cikmis esmalara gelmistik esmanin anne ve babasi evde yoktu bir is icin yurt disina gitmislerdi ve 1 hafta kadar yoktu ve tabi kardesi Elif oda esmayla pek anlasamadiklari icin okulla birlite 3 gunlune kapma gitmis bu sayede evde sadece biz vardik . Sakin beratlari sormayin ya da sorun sorun onlarda eve girmek uzereyken esma suratlarina kapiyi kapamis ve erkekler giremez diye bagirip kamyoncu dayi gulusu yapkisti onun bu halini goren biz kahkahalara bogulmustuk.

Yasama SebebimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin