Multide : Eylulun asik oldugu cocuk var ama ismini bir daha ki bolum soylicem suppuz
cok ugrastim insallah beyenirsiniz .
İyi okumalar...
İnanamiyorummm...
Hayir bu o olamazdi.
Beni bu halde gormus olamazdi.
Rezil oldum kahretsin
He ben size kim oldugunu soylemedim mi omer asik oldugum omer.
Beni bu halde gormustu kim bilir hakkimda ne dusunecek Ahh!
Salak misin kizim sen hem sen birsey yapmiyordun o pic sana saldirdi. Omercigin de seni kurtardi .
Eminmisin ? Yani bn simdi rezil olamadum mi?
Hayir olmadin hadi git korkmus gibi yapip boynuna atla onun
Hadisene yapsana ne bekliyorsun?İc sesimin soyledigi sacmaligi tartip bicmeden yerden kalkip sarilirdim ona asik oldugum cocuga :)
Omer once afallasada oda sarildi bana ve " esma ? Dedi siru sorarcasina onun sesi ne guzeldi oyle sanki ninni gibi.
İnsanin uyuyasi geliyor vallahi. Ben uyurdum yani.
Uyuyasim gelirdi aman siz anladiniz onu.Omer benden ayrildiginda " ne isin var burda esma?" diye soru yoneltti.
cok yorgun oldugum icin " sonra anlatsam ? Beni eve gotururmusun cok yorgunum ha bir de yerseki dondurma posetinide almayi unutma lutfen.
" dedigimde derin bir nefes alip yurumeye basladim yururken sendeledigim icin dusecek gibi oldum o sira havalandim ama su dizilerde veya kitaplarda olan kizlar gibi ciglik atmadim zaten daha ne istiyebilirdim ki asik oldugu. Adam beni tasiyordu.daha ne istiyebilirdim ki canimmm,
Kafami omer'in gogsune gomup gozlerimi kapadim ve uyumadan once kucuk miriltilar cikarttim. " eve geldigimizde beni uyandir. Kizlara rezil olmak istemiyorum. " ve uykunun karanlik kollarina biraktim kendimi...Ömer'den
Bu kiz tammm
Yok yok bu kizin ne tanimi var nede esi benzeri var.Cok ya anlamiyorum az once tecavuze ugruyordu.
Yetisemeseydim ama simdi kollarimda uyuyor ha bide kucaginda simsıki dondurma pakwtinide unutmamak lazim
İste ESMA İS BACK.orada ne isin vardi desiginizi duyar gibiyim.
Hemen anlatayim : yarenle ( sevgilim - ah pardon eski sevgilimle)
Ve okuldan bir kac arkadasla bara gelmistik. Biraz icip kafa dagitmak icin ama yaren tabii o zaman hala sevgiliyiz iste dans falan etmeye kalkti bir suru it geldi dolasti bunun etrafinda benim salterler atti gittim yanina kolundan tutup kendime cektim. " napiyosun be" diye cirladi.Bende iyice sinirlenip " iyi be ne halin varsa gor surtuk " diye bagirip arkami donup sinirle bardan ciktim bir ciglik duydugumda o tarafa gittim ki gerisini hepiniz biliyorsunuz.
Esma 'nin evine geldigimde ki evlerimiz ayni sokakta o yuzdrn biliyorum sasirmayin diye soyleyim dedim hani
Apartmana girip asansore bindigim gibi elimle zar zor 4. Kata bastim emin kizlar bizi bu halde gorunce bayagi bir sasircaklar ama deger. Off ben ne sacmaliyorum .
Esma kipirdaninca yuzune dogru yaklasip "şşt geldik " dedim ama o beni umursamadan uyumaya devam etti.
Yuzune o kadar yakindim ki guzel kokusunu icime cektim himm vanilya en sevgidim
ALLAHİM ya ben yine ne sacmaliyorumKendine gel omer sacmalama
Diyen ic sesimi onayliyarak esmadan uzaklastim o anda asansorun kapilari acildi . Asansorden inip ziel bastim ki kim acti bilin bakalim ilkeee ama bn bu kizi sevmiyorum nedenini bilmiyorum ama sevmiyorum suratsiz bir seye benziyor aslinda aralarinda en guzeli aman uff banane guzellerse guzeller .
Karsimdaki ilke sasirarak " ne oldu omer ? " dedi .
Kisa ve net olarak " esma anlatir " dedim ve ardindan " ilke diyorum hani diyorum kapinin onumden cekilsende gecip esma biraksam diyorum belim kirildi da hani" dedigimde afallasada geri cekilde o srada esma homurdanarak " ben agit degilim bir kere hih! " diyerek sitem ettiginde siritarak " ya ya kesin oyledir " dedim alayli bir ifadeyele " offf" diye homurdandi.
Tebessum ettim ama cevap vermedim cunku cevap versem daha cok konusucak ve bunun sonu bizim birbirimize girmemiz olucagini bildigimden susup konusmamaya karar verdim. Ve dogru karar verdigimi esmanin konusmamasindan ve suratinin dusmesinden emin oldum .
Esmayi odasinin kapisinin acilmasiyle eylulun yani okulun ilk zamanlari hoslandigim kizim burda olmasi tuhafima gitsede tepki vermedim . Zaten nasil bir tepki verebilirim ki esmanin en iyi arkadaslarindan biri ne denirdiki ?
Eylul esmayi gorunce panikledi ve yataktan kalkti kosturarak yanimiza geldi . Aslinda cok guzel bir kiz. Belkide hala ondan hoslaniyorum dur kim bilirki offf bak yinr sacmalamaya basladim insan bir sus der dimi ama ic ses isine gelince dir dir otuyorsun pic .
Eylul , " ne oldu ona omer insallah kotu birsey olmamistir. Olmadi dimi yok yok olmadi olmamaistir canim dimi? " dedi soru sorarak .
" onemli bir seyi yok uyuyor hem zaten esma anlatir size ee artik bende gideyim gec oldu zaten " dedim .Eylul " ha o zman sen bekle ben esmanin yatagini yapayim oyle yatiralim " dedi ve odanin icindeki toplu olan yataga yoneldi ve hazirlamaya basladi .
Esn sonunda hazirladiginda "tamamdir" dedi bnde ayaga kalkip esmayi yataga yatirip tam ellerimi altindan cekip geri cekiliyordum ki esma gozlerini acip beni kendine cekerek dudagima opucuk kondurdu. Saka saka yanagima minik bir buse kondurdu ardindan geri cekilip gozlerini kacirarak " tesekkurler " dedi utanarak. Ah be cok tatli oldu. Bir an oyle .
Bende '' oneli degil" diyerek dogruldum ve kapiya dogru gidip " iyi eylenceler " diyerek odadan ardindan da evden cikarak kendi evime dogru yurumeye basladim.
Esma bana masum bir opucukle tesekkur etti masum bir opucukle...
Eylül'den
Oha esma omeri opmusmuydu yoksa ben hayal falan mi goruyordum. Yok canim ya opmemisdir hayaldir o hayal
Artik dayanamayatak esmanin yanina gittim ardindan eflallerde geldi ve bize herseyi anlatti duyduklarimla azim mumkunmus gibi ayakalarima kadar acildi .
Arada dedigim gibi bir insan bu kadar pic olamaz .
Gece
Artik kendimi tutamiyoeum soylemeliyim
Soylemelimiyim?
Evet
Soylemezsem ve sonradan yumurtlarsam olacaklardan emin miyiz?
Evet
Peki bunu simdi soylersem hwmde esmayi uykusundan uyandirarak azima sicar mi ?
Evet
Evet, kendimi 3 evetle esmanin yanina ugurluyorum. Jdejdn
Tamam tamam sacmaladim.Yataktan kalkarak esmanin yanina gittim ve onu durterek uyandirmaya calistim ama yok uyanmadi ardindan aklima gelen bir fikirle sinsice sirittim.
Esmanin ustune cikarak gidiklamaya basladim o anda " siktir " diyerek uyandi ve beni gorunce sasrdi .
Ama icimdekini daha fazla tutamayarak esmaya soylemeye basladim ve sanirim esma idrak etmeye calisiyordu ."BEN SANIRIM AŞIK OLUYORUM"
***
Guzel bir bolumdu ama kabul edin . Cunku en iyi yazariniz yazdi .
Ah! Tamam tamam biraz abarttim .Eee bolumu nasi buldugunuzla ilgili yorumlarinizi belkiyorum .
Birde size ne kadar zman ayirdigimi goz onunde bulundurursak iyi olur aslinda jdndieej sinava calismak icin ayirdigim vakitten biraz bolup size bolum yazdim ve sozumude tuttum ben size sinavdan once 1 bilemediniz suppuz olarak bir kav bolum yayinlicam dedimmi demedim mi dedim .
Degerinizi bilin Askemlerim
Ve belki yakinda 1 bolum daha gelebilir. Ama soz vermiyorum .
Neyse Askemlerim simdi biraz calismam gerek sizi seviyorum
Gamzelim37
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasama Sebebim
ChickLitEylül, anne ve babasini kaybettikten sonra bir tek kardesi Nese ve en yakin arkadaslari kardesim dedigi insanlar ; Esma, Eflal ve İlke onlarla hayata tutunmus. Onlar olmasa nefesi kesiliyormus gibi hissediyor . onlarsiz bir yasam düşünemiyor. Onla...