9-YİNE KAYBETTİM

30 14 0
                                    

Iyi okumalar

3 ay sonra

Denizlere gittigim gunun ardindan 3 ay gecti.
O gun sevdigim adama ilk opucugumu vermistim. O gun hayatimin en guzel anlarindan birini yasadim.

Denizle hala aramiz cok iyi bulusuyoruz , geziyoruz,eyleniyoruz , guluyoruz ve tabii arada opusuyoruz.

Ve bugun ise. Gunlerden pazartesi ama benim diger kisiler gibi pazartesi sendromu yasadigim falan yok .
Iyuzden mutlu vir sekilde uyuyup okula dogru yurumeye basladim .  aslinda normalde esmalati beklerdim ama bugun tek yurumek istedim. Cantamdan kulakligimi cikarip telefona taktim ve muziklerime girip rastgele bir muzige bastim.onu. dinleyerek okula vardik.

Okula girdigimde nerdeyse kimse yoktu ha bu arada soylemeyi unuttum hani size bahsetmistim ya ares diye bir cocuk geldi sinifa iste artik benimle oturuyor ve surekli bana laf sokma cabasinda basariyor mu ne yazik ki evet .  okula girip sinifa ciktim sansima sadece ares vardi ve sirasinda oturup telefonla ugrasiyordu.

Onu umursamadan cantami siraya koyuo oturdum ve wattsap grubuna girip mesaj yazmaya basladim.

WhatsApp grubu*sadece biz*

Eylul; suan depresyondayim yanimda bir hoduk oturuyo ve biz sinifta yanliziz... Beni kurtarin.

Esma; oha lan ne oluyor orada ???

Eylul; biseg oldugu yok be hizli gelin sadece.

Eflal: koridordayim geliyorum bebek :-)

Suan sasirdigim bir nokta ilke mesajlarimiza cevap vermiyordu. Bu hic hayra alamet degil Vallahi.
Ardindan sinifa eflal "gunaydinlar"diye bagirarak girdi ikimizi gorunce duraksayip tekrar yurumeye basladi anormal kiz seni
Eflal e gülümseyerek gunaydin dedim telefonuma geri dondugum sirada ekranda denizin ismi cikmaya basladi

Gulumseyerek telefonu actim

Ben "gunaydin"

"Gunaydin sevgilim nerdesin?"

"Siniftayim sevgilim sen nerdesin ?"

"Simdi evden cikiyorum 10 dk oradayim"

"Tamam sevgilim optum "diyerek telefonu kapattim ve uzerimde gezen bakislar hissettim - artik nasil hissettiysem:O - ares beni izliyordu.

Ona donerek "ne bakiyorsun? "Dedim.

Siritarak "ne o rahatsiz mi oldun " dedi

" evet "dedim kesin bir dille

Hic bir sey demeden yerinden kalkip siniftan cikti tuhaf cocuk
Onun cikmasiyla eflal yanima oturuo beni soru yagmuruna bogdu

Bende bezgin bir sekild esorularini cevapladim.

Sıkıldım ama eflal!!!

İlke'den

Eylul hastaneden ciktiktan sonra eminle konusmaya basladik.
Aramiz bayagi bi iyi surekli konusuyoruz, mesajlasiyoruz.

Mesajlasiyoruz derken telefonum titredi eminden dir diye ki Vodafon mesajini gorunce sinirli bir sekilde kifur mirildandim.

Sinirle yataktan kalkip ustume formalarimi giyinmeye basladim .
Tam o sirada telefona mesaj geldi ama inat edip açmadım.
2-3 dakika sonra telefonun zil sesi odayi doldurdu.

Telefonu elime aldigimda eminin aradigini gorunce elim ayagima dolandı.
Ve en sonunda telefonu acabildigimde konusmaya basladim "ah kisira bakma bian sey etimm..Himm iste sen anladin.
Hem sey yapıyordum.ne yapiyordum ki acaba he-" diye cumlemi tamamlayamadan sozumi kesti "sakin ol. Nefes al ilke sokagin basinda belkiyorum gelde okula gidelim "
Dedi oley beeeeee

Yasama SebebimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin