OGŁOSZENIE

594 1 0
                                    

Przepraszam was że nie dodawałam  kolejnych rozdziałów szczerze mówiąc nie chciało mi się już pisać.nie miałam też czasu na książkę zaczęła się nauka poprawianie ocen po prostu to wszystko mie przerosło. jeszcze spotkania z koleżankami i wg zapomniałam o wattpadzie.Nawet przestałam czytać książki. Ale jak znajoma mi pożyczyła kilka po raz kolejny zaczęłam czytać zaczęłam nawet na nowo wchodzić na wattpada.Na początku wolałam czytać  książki nie chciałam pisać  po prostu straciłam wenę i chęć do pisania stwierdziłam że po co pisać książkę którą zaledwie kilka osób czyta.Ale ostatnio przeczytałam książkę bardzo fajną niestety nazwy już nie pamiętam :/ I dziewczyna na koniec książki napisała że poleca moją nawet nie wiecie jak mi się miło zrobiło. I postanowiłam że odtworzę pisanie książki widziałam również że moją  książkę żyta ok.200 osób dlatego będę pisać po rozdziale. Nowe rozdziały będą przychodzić w weekendy myślę że w soboty co tydzień.Niestety w tym tygodniu nie dodam rozdziału 6 rozdział pokarze się w następny tydzień. Napiszcie w komentarzach czy mam książkę prowadzić dalej czy nie bo na darmo nie mam zamiaru nic robić.Nawet nie wiecie jakie te komentarze np,,super" , ,,pisz dalej..." , ,,czekamy na następny" one naprawdę motywują mnie do pisania. Postaram się prowadzić książkę regularnie. Trzymajcie kciuki ;) A i pozmieniałam trochę rozdziały.


Zakochana w OjcuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz