fifty five

17.8K 656 189
                                    

birazcık smut var;)

ve gif çok tatlı❤️

*

alyssa

gözlerimi açıyorum. her sabah yanımda bulmak istediğim beden kollarımın altında bana sarılmış uyuyor. kollarımın arasında o kadar masum ve küçük duruyor ki... ondan bir yaş küçük olmama rağmen sanki o benden daha küçükmüş gibi. yüzü kusursuz, tanrım, çok tatlı. bir insan uykuda bile güzel görünebilir miydi? betty görünüyordu çünkü!

yavaşça çıplak teninin üzerinde duran parmağımı hareket ettirdim. omuzunda görünmez daireler çizerken bir yandan düzenli nefes alışverişlerine kulak asıyordum. mükemmel bir histi. birlikte olmuştuk. gerçekten birlikte olmuştuk. dün gece ona sırılsıklam âşık olduğumdan tamamen emin olmuştum. betty'e geri dönülemez biçimde âşık olmuştum. ve sonsuza kadar onunla olmak istiyordum. onun da bunu istediğini biliyordum.

yüzünü kapatan saçlarını yavaşça arkaya attım. çok güzel kokuyordu. dayanamayarak uzandım ve omzuna uzun bir öpücük bıraktım. kokusunu içime çekerken gülümsüyordum. bu anın sonsuza dek sürmesini ve kimsenin bizi rahatsız etmemesini istiyordum. ki öyle de olacak gibiydi çünkü ailemin uykusu derindi. özellikle haftasonları. ve bugün günlerden pazardı. öğlene kadar uyanmamalarını diliyordum.

burada, baş başa, güzel sevgilimle zaman geçirmek istiyordum.

onu uyandırmamaya özen göstererek kollarımı vücudundan çektim ve yavaşça yataktan ayağı kalktım. üşümesin diye yorganı omuzlarını kapatacak şekilde örttüm. sessiz adımlarla dolabıma ilerledim. dün gece iç çamaşırı bile giymeye üşenmiştik ve şimdi çırılçıplaktık. beni çıplak görmesine rağmen utanıyordum, bu yüzden bir şeyler giymeye karar verdim. tam kendi kıyafetlerimden bir tişört almak üzereydim ki gözüm çalışma masamın hemen kenarında duran betty'nin çantasına takıldı. içinde kıyafet olduğunu biliyordum. dudaklarımda sinsi bir gülümsemeyle çantasına doğru ilerledim. fermuarı yavaşça açtım. içinde birkaç parça kıyafet vardı. ilk başta iç çamaşırlarından birini giymek istesem de sonra bu fikirden vazgeçtim. rahat olmak istiyordum. bu yüzden elime aldığım tişörtü hiç düşünmeden başımdan geçirdim. betty'nin tişörtü beklediğimden uzundu -minicik olduğu için böyle bir tişört ona göre fazla bol gibiydi...-, yine de kalçalarımı kapattığını gördüğümde sevindim. utangaçlığımın yavaş yavaş kaybolacağını ve betty'nin de anlayış göstereceğini biliyordum.

yatağa tekrar geri dönerek eski pozisyonumu aldım. kollarımı yorganın altından çıplak karnına doladığımda kıpırdandı. uyanıyor gibiydi. onu uyandırmak istemiyordum, yorulmuş olabilirdi. uyumaya devam etmeliydi. ama karnına doladığım ellerimin üzerine dolanan eller tam tersini işaret ediyordu. betty çoktan uyanmıştı.

bana yavaşça yüzünü döndüğünde gözlerini açmaya çalıştığını ve tembel bir gülümsemenin dudaklarında belirdiğini gördüm. istemeden dudaklarımdan bir kıkırtı kaçtı. bu onu ilk kez uyurken ve uyanırken görüşümdü. bu yüzden bu garip his midemde kelebekleri harekete geçirmişti bile. çok sevimliydi! yanaklarını ısırmak istiyordum.

"uyanmışsın," diye mırıldandı betty uykulu sesiyle. uykulu sesi neredeyse orgazm geçirmeme neden olacaktı. içimden lanet okudum. "günaydın, bebeğim."

yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve dudağıma küçük bir buse kondurup geri çekildi. güne her zaman böyle başlamak istiyordum, çok muydu?

"günaydın, birtanem." diye karşılık verdim gülümsemesine eşlik ederken. gözlerinin içi parlıyordu. gözlerime derin derin bakarken kendime engel olamadım ve dudaklarına bir öpücük de ben bıraktım. kıkırdadı.

strange // girlxgirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin