1.kapitola

27 8 1
                                    

Máma po mě hodila botu ,,vstávej ty ubožáku !" sice mi bylo na umření ale vstal jsem a šel rovnou do koupelny protože mi rodiče ani nedávali najíst tak jsem si musel najít brigádu abych měl alespoň na chleba.V koupelně jsem šel na záchod a vyčistil si zuby a pak se začal řezat a myslel při tom na mojí rodinu,školu a sousedy.Neměl jsem nikoho kdo by mě měl rád všichni mi ubližují a já se každý den modlím aby tohle všechno byl jen sen.. Potom jsem si vzal bílé triko s černými džíny a černými boty a šel do školy tam už na mě čekali ty debilové..... ,,Ahoj ty emo kreténe !" řekl mi jeden a kopl mě do břicha a já se tam svalil a všichni dostali strašný záchvat smíchu. A pak mě ještě kopali do nohy a hodili po mě můj batoh a utíkali do školy protože už zvonilo a já jsem to zase nestihl... Snažil jsem se jít rychle ale moje břicho mi to nedovolovalo ale došel jsem naštěstí do třídy a hned co jsem vešel třída se hned začala smát a říkat Emák teplouš jde.Byl jsem z toho strašně nešťastný a paní učitelka na mě zařvala to samý a chtěla po mě žákovskou za pozdní příchod.Musím uznat že jsem jediný komu tahle blbá učitelka píše poznámky protože je na mě zasedlá jako všichni učitelé! První hodinu byla čeština ta uběhla celkem v pohodě jen pár nadávek a pár obalů od svačin na mě spadlo... Ale po druhé se mi udělalo nějak zle a omdlel jsem a víc si už nepamatuju protože jsem byl v bezvědomí..

Tohle je teprve první kapitola a myslím že to zatím stačí tak co líbí někomu zatím ? :) Jinak omluvte za ty čárky! :/

Jenom já....Kde žijí příběhy. Začni objevovat