,,Já ani nevím...." už jsem skoro přestával brečet a otočil se na něj. ,,Řekni mi co se děje prosím jinak ti nedokážu pomoc" řekl a pohladil mě po tváři. ,,To je na dlouhé vyprávění nechci tě tím otravovat" dal jsem si ruce na obličej a začal hrozně brečet nedokázal jsem přestat nevěděl jsem co mám dělat nechtěl jsem aby za mě někdo utrácel peníze,ztrácel kvůli mě čas a ke všemu se o mě staral.... Pak mi ale Daniel vzal ruce a překvapeně se na mě podíval. ,,T-ty se řežeš ?!" koukal mi přímo do očí. ,,To už je starý...." ,,To není pravda tohle není zas tak stará krev to poznám...." ,,To ti může být jedno co si dělám je to moje tělo!" zařval jsem na něj s třesícím se hlasem a pak jsem od něj uhnul a chtěl jít pryč ale on mě chytil a přitisknul mě ke zdi. ,,Co to sakra děláš Danieli ?!" a on na mě hodil jen úšklebek a pak mě začal líbat.Byl jsem z toho vážně v šoku tohle bych do něj vážně neřekl.... Pak se mi konečně podařilo ho trochu od sebe dostat. ,,Proč to děláš Danieli...." Koukal se mi přímo do očí a já jsem se musel červenat jak blbec. Zase se jen usmál a zmáčknul mi zadek. Já jsem se na něj jenom tak koukal a než jsem se stihl zpamatovat už jsem ležel na posteli a on byl nademnou slíkal mi triko a pak kalhoty a nakonec sobě. ,,Danieli co se to s tebou děje ?!" Zase se mi koukal do očí a konečně aspoň odpověděl. ,,Nedokážu už být tak blízko u tebe a jen se na tebe dívat...." Já jsem na něj hodil takový šokující a nechapavý výraz a on mi zmáčknul penis hrozně hlasitě jsem zasténal a on mi sundal boxerky a začal mi ho hulit a já nedokázal nic jiného než jen hlasitě sténat. Pak se ke mě přiklonil hlavou a začal mi šeptat ,,Líbí co ?....." a potom si boxerky sundal taky.
,,Víš já jsem to ještě nikdy nedělal" řekl jsem sklesle a začal jsem se dost červenat. ,,Neboj budu hodný" usmál se na mě a kousnul se do rtu.Vjel do mě a já jsem hrozně zasičel a z očí mi vytryskli slzy. ,,Neboj to bolí jen chvíli" a usmál se na mě. Měl pravdu pak mi to už nebylo tak příšerný...... A když si toho všimnul že jsem celkem v poho tak začal přirážet a já jen sténal a silně ho objímal a on mi líbal krk.Pak se ze mě vyšel a lehnul si tak abych do něj mohl a když jsme už oba byli tak jsme se tam udýchaně objímali.Ale teprve pak mi něco došlo........Další kapitola je tady snad líbí :) ! (#ZaseTyČárky) x'D
Jinak prosím omluvte mě jestli je to úplně zkažený a zamotaný, ale popravdě jsem ještě žádnej gay sex a nebo ani jiný nepsal tak to prosím pochopte :'D !
ČTEŠ
Jenom já....
RandomPříběh o Emo klukovi kterého všichni kolem něho nenávidí a šikanují protože mu nikdo nerozumí a hlavně protože je gay další v knize.