Posadil jsem se a dal si ruce na obličej.Proha co jsem to udělal ! Tohle se nesmělo stát měl jsem si na to dát pozor..... ,,Děje se něco Edwarde" a kouknul se na mě se starostlivým výrazem. ,,Víš tohle se nemělo stát ! A navíc dělali jsme to bez kondomu..... Měli by jsme se jít otestovat na HIV...." Daniel se na mě kouknul starostlivě. ,,Hele víš co tak se půjdeme testovat hned po snídani co říkáš ?" Asi si všimnul toho jak jsem z toho dost nervózní ale jsem rád že půjdeme.... K snídani jsme si dali ovesnou kaši a pak hned vyrazili. A on mě celou cestu držel pevně za ruku ,,Neboj to bude dobré !" a usmál se na mě. Ale já ho nějak úplně ignoroval a myslel na to co se to vlastně stalo minulou noc.... Mám ho rád ale.. Prostě jsem to nečekal a docela mě to trápí.. Když už jsme byli na místě tak nejdřív šel první on a pak já potom jsme společně vyšli ven. Byl jsem hrozně nervní a ve stresu. ,,Uklidni se bude to dobré!" obejmul mě a dal mi pusu na čelo. A já mu jí opětoval ale na pusu a on se jen sladce usmál.Došli jsme domů a sedli si na gauč. Přesně za týden se dozvím jak to je a do té doby budu na nervy.....
A on mi podal ruku ,,Jsem tu s tebou!"-O týden později-
Bylo ráno a já jsem se tam s Danielem jen tak objímal v posteli a pak mu zavovali a vypadal docela šťastně tak asi není pozitivní.
,,Edwarde já nejsem pozitivní to je skvělé !" líbal mě a museli jsme to přerušit kvůli tomu že mi taky volali a já jsem šel do kuchyně a zvedl to. ,,Dobrý den je tam pan Hill ?(vážně jsem přemýšlel nad příjmením dlouho x'D ale nakonec jsem tam dal prostě tohle)
,,A-ano je" Chtěl jsem to říct v klidu ale nakonec jsem to řekl tím nejvíc vyděšeným hlasem co jsem asi dovedl....
,,Máme pro vás špatné zprávy jste pozitivní" Když to do řekl tak jsem dovedl jen říct ok a poděkovat za informaci zavěsit a plácnul jsem sebou o zem......Tak snad se vám další kapitola líbí :) ! (#ZaseTyČárky x'D)
ČTEŠ
Jenom já....
RandomPříběh o Emo klukovi kterého všichni kolem něho nenávidí a šikanují protože mu nikdo nerozumí a hlavně protože je gay další v knize.