4.kapitola

14 5 0
                                    

Probudil jsem se a první co jsem uviděl byla zeď což mě docela překvapilo ale taky trochu vyděsilo.... Rychle jsem si sednul byl jsem na posteli.... Rozhlížel jsem se po nějakém pokoji a pak tam někdo přišel a sednul si vedle mě. ,,A-ahoj kdo jsi ? Kde to jsem ? A jak jsem se sem dostal ?!" chtěl jsem to říct v klidu ale moc to nešlo protože jsem se cítil hrozně. ,,Neboj nechci ti ublížit opravdu jen jsem se bál že se ti třeba něco stalo jak jsi tam jen tak ležel na zemi a jestli chceš můžu tě domů přivézt jinak jsem Daniel těší mě" řekl
a usmál se. ,,Já jsem Edward a t-taky mě těší jinak dobrý domů dojdu sám..... Díky" ,,Ale i tak udělal jsem ti snídani" řekl a zavedl mě do obýváku a dal mi palačinky s marmeládou. ,,Děkuji to je od tebe milé" ochutnal jsem je aby byly vážně báječné! ,,Ty palačinky jsou vážně výborný !" zase se na mě usmál Měl nádherné zelené oči a krásné hnědé vlasy.... ,,Já už asi půjdu nechci tě tu moc otravovat a díky že jsi se takhle hezky o mě staral...... No znáš to rodina se po mě už nejspíš schání..." řekl jsem něco na výmluvu abych ho neotravoval a zbytečně mu nebral moc času.. ,,Jo chápu rodina tak se měj doufám že se ještě někdy uvidíme!" Chtěl mi dát tel. číslo , ale já jsem rychle zavřel dveře a utíkal pryč.Nemohl jsem si prostě vzít jeho číslo nechci být někomu na potíž ! Rozběhnul jsem se do obchodu abych si koupil nějaký pití a ještě nějaké jídlo.Pak jsem šel žebrat a ano stala se ze mě troska... Žebral jsem tam asi 4 hodiny ale ani koruna ! Cítil jsem se vážně na dně a potom jsem šel do parku a tam si lehnu na lavičku a modlím se aby už tohle všechno skončilo a snažím se usnout ,ale marně.... Nevěděl jsem co dělat tohle je nejspíš můj konec ! Řezal jsem se ale to nepomáhalo tak jsem se rozhodl to ukončit tak jsem si nasipal všechny svoje prášky na uklidnění do ruky a už jsem si je chtěl dát do pusy ale někdo mi chytil ruku. ,,N-ne-nech mě být já chci zemřít !" zakřičel jsem a pak se kouknul komu jsem to řekl.Byl to ten kluk který mě předtím vzal k sobě domů!

Tak snad se vám další kapitola líbila :D ! (Omlouva za čárky x'D)

Jenom já....Kde žijí příběhy. Začni objevovat