Ležel jsem jen tak na zemi bez jediného hnutí bylo mi vážně divně citíl jsem takovou bezmoc a ke všemu jsem nemohl zapomenout na toho Daniela.Tak on byl podplacený od mojí mámi..... Nejspíš lhal i o tom že není HIV pozitivní od koho bych to jinak měl nikdy jsem nikoho jiného neměl..... Začal jsem šíleně zuřit byl jsem tak naštvaný na lidi který mě prostě dali do blázince ! Ale já jsem v pohodě ! Musím se odsud dostat ! Snažil jsem se vyrazit dveře svým tělem co nejvíc to šlo ale dveře nic. Tohle bych možná do sebe nikdy neřekl ale začal jsem strašně řvát. ,,Pusťte mě ven hned ! Já tu nemám co dělat jsem v pohodě hned chci ven ! Hned... !!" a pak se znovu svalil k zemi ,,Prosím.... Pusťte mě prosím !!" Pak tam přišli doktoři a chytili mě a svázali k židli. ,,nechte mě být !!!! Já chci pryč pomoc !!!!!" Dali mi facku ,,Hele dojdi pro tu injekci !" Neeee co mi chtějí dělat ?! A co to je za injekci ! ,,Neeeeeeee !" začal jsem vší silou se dostat ze židle ale marně.... Už byl skoro u mě a když už byl skoro u mě s injekcí tak jsem na ně udělal vražedný pohled a chtěl jsem něco říct a oni mi zavázali pusu.... ,,Jdhsjsgdisf !!!!!" ,,Konečně nemusíme poslouchat ty tvé pitomé kecy !" a píchli mi injekci do ruky......
Vím že tohle byla dost krátká kapitola :D ! Řekněte mi prosím jste radši když tam je hudba nebo není protože podle toho bych klidně mohl udělat i další ! :) Záleží na vás jestli raději čtěte s hudbou nebo bez ;) !
ČTEŠ
Jenom já....
RandomPříběh o Emo klukovi kterého všichni kolem něho nenávidí a šikanují protože mu nikdo nerozumí a hlavně protože je gay další v knize.