2.Board Paradise

29 0 0
                                    

*Bohužial budem musieť písať kratšie časti pretože nemám veľa času. A chcem sa poďakovať ľuďom ktorý si čitajú môj imagine. Takže ak sa páči hlas a ak máte niaky dotaz koment.*

Keď sme konečne došli do nákupného centra, tak Katie uvidela veľký bilboard s Justinom. Bol v obchode NEO. „Ronie ?? Vidíš to ???“ „Čo mám vidieť ?“ „Šak je tam na tom bilboarde Justinko!“ „Aháá, ináč to je to o čom som sa chcela s tebou rozprávať.“ „Čo si povedala ?? Nepočula som ťa lebo je tu strašný hluk.“ „Že je strašne zlatý na tom bilboarde.“ „ Poďme sa s ním odfotiť, plošíííím.“ „No dobre odfotím teba a pojdeme ďalej dobre ?“ „Fajn, súhlasím.“ Katie začala robiť pózi jak modelka všetci sa na ňu pozerali ale jej to bolo jedno, ako sama povedala sú prázdniny. Ronie jej spravila asi tridsať fotiek. Na každej fotke mala inú pózu. Pri bilboarde strávili dvadsať minút a potom to Ronie prestalo baviť. „Katie už by sme mali ísť lebo si nič nekúpime, šak nám aj obchody už pozatvárajú!“ „Dobre už idem len mu ešte dám pusu na líce keby tu už nebol keď sem prídem nabudúce.“ Ronie iba prevrátila očami pretože už toho mala fakt dosť a pozerala sa na Kat ako bozkáva veľký bilboard Justina Biebera. Prišlo jej to strašne smiešne a začala sa smiať. „Čo sa smeješ ?“ „ Nič ja len..... prišlo mi to smiešne. Poď už radšej...“ Katie sa už konečne pohla z miesta. A mohlo sa začať nakupovanie.  Najprv zamierili do Crop townu,  tam si kúpili rovnaké tričká s nápisom „WTF?!“ a povedali si že si ho dajú na párty. Potom išli do Board paradise. Pri pulte stáli dvaja chalani. „Katie?“ Katie chvíľu neodpovedala ale potom jej doplo že sa jej Ronie niečo pýtala. Nahlas sa jej spýtala: „Čoo ?“ Chalani pri pulte sa hneď otočili na nich. Ronie sa začala cítiť trápne. „Katie nepôjdeme preč ? Pozri jak na nás čumia.“ „Myslíš že ja nechcem odísť?“ „Tak prečo nejdeme?“ „Pozri sa nad pult.“ Nad pultom svietil čiernobiely snapback Vans. Ronie vedela že Katie vždy taký snapback chcela a vedela aj to že urobí všetko pre to aby ho mala. „Pozeraj ako sa to robí“ Katie sebavedome napochodovala k pultu a vypýtala si snapback. Chalan ktorý sedel za pokladňou sa len usmial a podal jej ho. Pozrela sa na Ronie a  mierila ku kabínke. Ronie hneď vedela že má ísť za ňou. Keď už boli boli obidve napchaté v jednej kabínke tak si ju Katie vyskúšala. Vyzerala v nej úžasne. Najprv si ju nechcela kúpiť pretože už mala iba mamine peniaze a nechcela ich míňať ale nakoniec som ju prehovorila a išla si ju kúpiť. Ronie vyšla von s obchodu a pozorovala v šetko z bezpečnej vzdialenosti. Chalan ktorý sedel pri pokladni flirtoval s Katie. Ona sa len usmievala. Keď vyšla z obchodu Ronie sa jej hneď pýtala. „No čo už si šťastná ??“ „Jasné že som. Vždy som chcela taký snapback a vieš čo je najlepšie že som dostala aj bonus!“ „Áno ?? A aký ?“ „Ten chalan bol taký zlatý že mi dal svoj fb a ešte aj zľavu na snapback!!“ Keď to hovorila oči jej žiarili. „Teším sa s tebou ale mohly by sme sa ísť niekde najesť a ja ti porozprávam čo som vybavila lebo viacej to už v sebe neudržím!“ „Tak fajn poďme teda.“ Pol hodinu hľadali fastfood. A potom zistili že je mimo obchodného domu. Prišli tam objednali si hamburgre a Ronie začala tému, ktorú v sebe dusila už deň. „No takže vieš čo som ti hovorila že mám pre teba prekvapenie ?“ „No“ „Nadýchni sa pretože to bude dosť....“ „ No už mi to povedz“ „Pozvala som Justina Biebera a povedal že príde!!“ V tom jak to Ronie zo seba vychŕlila Katie sa ani nepohla. Ronie mala pocit že ani nedýcha! „Katie ? Si v pohode ?“ Mávala jej rukou pred očami no Katie len čumela do blba..... ...

Never Say Never (JB-FF)Where stories live. Discover now