*Takže tu máte ďaľšiu časť :) i hope you like it ;)*
Justin poprosil jedného s SBSkárov, aby odviezli Ronie domov. Tak sa aj stalo. Justin jej potom poslal SMS: „Prepáč, že som sa s tebou nerozlúčil. Nabudúce ti to vynahradím." Hneď potom zavolal Ryanovi a Selene aby prišli k nemu. O pol hodinu na to spolu sedeli pri bare v Jussovom dome.
Justinov pohľad:
„Potrebujem sa s vami porozprávať. Preto som vás sem aj zavolal." Pritom jak som to hovoril som sa pozeral na Selenu. Ona si ešte stále myslela že je moja priateľka, ale v očiach mala výčitky. Nevydržal som to a musel som to už povedať. „Ja viem čo je medzi vami." Selena sa pozrela na Ryana. „Medzi nami?? Medzi nami nie je nič, ledva sa poznáme." „Nemusíte sa pretvarovať. Ja to beriem, však keď sa máte radi...." Chvíľu ostalo ticho. „Najhoršie je na tom to, že si ma podvádzala s mojim najlepším kamošom a on sa robil ako keby nič nevedel." Ryan sa na mňa pozrel. „Ja som nechcel prepáč, nevedel som ti to povedať... bál som sa." „Nehnevám sa na vás... už nie. Chcel som vám oznámiť, že chodím s Ronie." Selena sa na mňa pozerala zabijackým pohľadom a to ma vyprovokovalo. „Čo? Hneváš sa?" Pozerala na mňa ako keby som jej ublížil. „Nemáš na to právo! Podvedieš ma a potom sa na mňa ešte hneváš, že som si našiel priateľku?" Zlomila mi srdce. Mal som ju rád a ona si začne s mojim najlepším kamarátom. „Ja viem mal som to ukončiť hneď ako som to zistil, ale bolo mi ľúto to iba tak zahodiť." Pozerala sa do zeme. „Mám pocit že tebe to ľúto vôbec nebolo!" Kričal som. Mal som na ňu totálne nervy. Ryan to celé sledoval s vyplašeným pohľadom. Na neho som nebol nahnevaný, vedel som, že to všetko spôsobila Selena. Poznám ju. Postavil som sa a podišiel som k jej stoličke. „To ja by som mal byť nahnevaný!" Prešiel som okolo nej a išiel som do svojej izby. Zabuchol som za sebou dvere a ľahol som si na posteľ. Hlavu som si zaboril do vankúša a zhlboka som sa nadýchol. Cítil som Ronienu vôňu. Spomenul som si na to ako som pri nej ležal, ako som cítil, že je pri mne, že ma má rada. Ležal som tam asi päť minút. Nevedel som prestať na ňu myslieť. Jej vôňa ma úplne upokojila. Posadil som sa na posteľ a chvíľu som pozeral do blba, potom som začul krik. Ryan a Selena sa hádali. Postavil som sa a prudko som otvoril dvere. Obidvaja stíchli. Mal som pocit, že sa zľakli. Prešiel som popri nich a sadol som si na miesto kde som sedel pred tým. Upierali na mňa pohľady. Robil som sa, že som ich nepočul. „Toto nebolo to o čom som sa s vami chcel rozprávať.... zavolal som vás, aby som sa s vami porozprával o tej párty." Obidvaja začali byť nervózny. „Ide o to, že som sa dozvedel, že tam boli drogy. Viete čo sa tam stalo?... Ronienu kamarátku odviezli do nemocnice, no a dnes mi volali, že mala v krvi 2.5 promile a bola pod vplyvom drog." „A čo s tým máme spoločné my?" Ozvala sa Selena a pritom mala položenú ruku na Ryanovom stehne. Bol som ticho a pozeral som sa na tú ruku. Keď si uvedomila na čo sa pozerám dala ju preč. „Tak čo? Čo s tým máme my" „Ste jediný podozrivý." Ryan sa na mňa pozeral a konečne otvoril ústa. „Ako je to možné?" „Všetci hostia okrem vás boli skrontrolovaní SBSkármi, takže ste jediný ktorí tam tie drogy mohli doniesť.... Potrebujem vedieť všetko čo ste na tej párty robili." Ryan a Selena sa na seba pozreli. „Najprv chcem počuť Selenu. Ryan mohol by si ísť na chvíľu preč?" „Jasné, potom ma zavolaj." Ryan sa postavil a odkráčal do obývačky. „Môžeš spustiť." „ A čo ti mám povedať?!" „Všetko."
Selenina verzia:
S Ryanom sme sa stretli v mojom dome. Tam pre nás prišli limuzíny. Dávali sme si pozor, aby nikto nevedel o tom, že spolu niečo máme. Limuzíny nás odviezli až k tebe. Tam sme vystúpili. Hneď nás obklúčili fanúšici. Rozdali sme pár podpisov a potom nás SBSkáry dostali do vnútra. Hľadala som ťa, ale potom som zistila, že práve spievaš. Medzi tým ako som ťa hľadala sa Ryan presunul do hosťovskej. Vykašľala som sa na teba a išla som za Ryanom. Ten už ma tam čakal. Rozdali sme si to. Lenže som zabudla zamknúť dvere a v tom najlepšom ich niekto otvoril. Bola to nejaká baba.. potom mi doplo, že sa dosť podobá na tú čo si mi opisoval. Na Ronie. Bola som naštvaná na seba. Chodila som po izbe jak zmyslov zbavená lebo som vedela, že ti to určite povie. Vyšla som von z izby.. na chodbe nikto nebol a tak som išla na WC. Postavila som sa pred zrkadlo a rozprávala som sa sama zo sebou. V zrkadle som si všimla, že v prvej kabínke niekto je. Vytŕčali mu topánky. Boli to lodičky telovej farby...... Ronie. Potom som počula ako niekto ide po chodbe a zrazu si otvoril dvere. No a toto si pamätáš.... rozprávali sme sa a ty si vošiel do prvej kabínky. Chytila som nervy. Ešte chvíľu som tam stála a rozmýšľala som či sa ozvem, ale potom som si to rozmyslela a odišla som. Išla som naspäť za Ryanom. Rozprávali sme sa o tom, že čo spravíme keď sa to dozvieš. Bolo mi zle a tak mi Ryan povedal, že by sme už mali ísť domov. Ja som s tým súhlasila a tak sme zišli dole kde nás čakali naše limuzíny. Nastúpili sme a odišli domov. To je všetko.
Justin si ju vypočul a potom ju poslal do obývačky a o chvíľu prišiel Ryan. Povedal mu presne to isté čo hovorila Selena. Bol s toho na nervy.
Justinov pohľad:
Už som nevedel čo robiť. Obidvaja mi povedali to isté. Ale je tu jeden háčik. Ryan nemohol vedieť kde bola Selena keď odišla z izby. „Ryan si môj kamarát a dúfam v to, že keby si vedel niečo čo by mi pomohlo tak by si mi to povedal." „Jasné, že by som ti to povedal. Tebe by som neklamal." Nevedel som či mu mám veriť. „Ak by si niečo zistil tak mi to povedz, prosím ťa." Ryan kývol hlavou a zakričal na Selenu. „Sel?" „Áno?" „Poď ideme." Selena na mňa zase hádzala vražedné pohľady. Vyprevadil som ich k dverám a potom som išiel do obývačky pustil som si telku a namiesto toho, aby som pozeral, som rozmýšľal. Nedávalo mi to zmysel.
Medzitým u Ronie doma:
Keď som prišla domov v kuchyni ma čakala mama. „Kde si bola celý večer? Vieš jak som sa o teba bála? Mohla si my aspoň poslať SMSku!" „Prepáč. Katie sa opila a potom som ju našla a ... a ona nedýchala... už som si myslela, že... Nakoniec ju zobrali do nemocnice. Dnes ráno som sa dozvedela, že mala v krvi 2.5 promile a bola pod vplyvom drog. Nikto nevie ako sa tam tie drogy dostali a ja viem... ja za to môžem mala som na ňu dávať pozor... teraz je kôli mne v nemocnici...." Po lícach mi stekali slzy. Mama ku mne prišla a objala ma. Do ucha mi šepkala. „Zlatko to bude v poriadku. Ty za to nemôžeš." Ešte chvíľu ma objímala a potom sa odsunula a chytila ma za hlavu. „Kde si to vlastne bola?" „U Justina..." Pozerala sa na mňa spýtavým pohľadom. „Áno u Justina Biebera." „Hovorila si mi, že bude na tej párty, ale nie že ty budeš u neho na párty." Bolela ma hlava a bola som strašne ospalá. „Mami..... potom ti to všetko vysvetlím. Som strašne unavená a...." „Dobre, choď sa teda vyspať." Zobrala som si fľašku vody s kuchynského pultu a odišla som do izby. Ľahla som si na posteľ a vedľa nej som si položila vodu. Kontrolovala som si mobil. Mala som jednu SMSku. Keď som si pozrela od koho je tak sa mi zlepšila nálada. Bola od Justina: „Prepáč, že som sa s tebou nerozlúčil. Nabudúce ti to vynahradím." Odpísala som mu iba pusinkového smajlíka. Na viac som sa v tejto chvíli nezmohla. Položila som si mobil na nočný stolík a potom som rozmýšľala nad tým celým čo sa stalo. Nedávalo mi to zmysel.
YOU ARE READING
Never Say Never (JB-FF)
RomanceKatie bude o oslavovať sedemnástku a jej BFF Ronie pre ňu pripraví prekvapenie... Aké prekvapenie to bude ? Zapletie sa Katie s takzvaným prekvapením ? Alebo to bude Ronie? :) Stane sa niečo nečakané? To sa dozvieš ak budeš čítať Never Say Never! :)